Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ekologická (2)

22. 07. 2008
10
19
3400
Autor
aleš-novák

že chcete číst

i v tisku

moje básně nové?

  

tak vydám sbírku

na papíře.

Záchodovém...


19 názorů

Ines
29. 07. 2008
Dát tip
:-D no jako vystudovaná ekoložka ti to schvaluji :D :D ale moc to z tou ekologií nepřeháněj:o)

jazzgirl
27. 07. 2008
Dát tip
:-)* A k tomu Slovensku... to by nebylo špatné dát jsko prolog:-D

))))))

moorgaan
22. 07. 2008
Dát tip
EKO- logicky z toho vyplyne: Chceš-li býti dobrým Čechem vytírej si prdel plechem cos dal dříve na díru dej teď na sběr papíru!!../**

prst? :o)

Petrusha
22. 07. 2008
Dát tip
len aby to nebolo naviac drsné ... :))))

každý má nějakého autora, co ho může víc nebo zas míň...a když je nejhůř, stejně nekoukáš, co je na tom papíře napsáno :o)

papouch
22. 07. 2008
Dát tip
náále zase hodně lidí, mít na tom toaleťáku např. poezii romana*l, tak by s chutí chodilo na wc i 17x denně .-)))

Diana
22. 07. 2008
Dát tip
To je nápad! Rozšířila bych ho na krásnou literaturu jako takovou. Nojo, ale pak by nastal problém vymizení druhů - například červené knihovny a tak.

no, mohlo by to mít i pozitivní stránku (pro autora): uživatel by po přečtení mohl ty díla, která ho zaujmou, ušetřit použití a spláchnutí, takže by se přirozenou metodou vybírala kvalitní poezie...

Diana
22. 07. 2008
Dát tip
chachá-papouch! :-)))) *******

papouch
22. 07. 2008
Dát tip
jen aby to nebyly básně kousavé..! .-)

avox
22. 07. 2008
Dát tip
ano, taky jsem chtěla napsat, že bys měl na Slovensku snazší rozhodování, tam by ti prostě řekli "tlač" :-))

už se těším na reakci Stana Hábera: na Slovensku tisknou básně i v tlači :o)

Rabb
22. 07. 2008
Dát tip
využít toaletní papír jako čtecí plochu už někoho napadlo.. ..už jsem na něm viděl malé křížovečky a taky kreslené lechtivé vtipy.. ..to aby se člověk na wc nenudil. :-)

avox
22. 07. 2008
Dát tip
rozmysli se, pak můžeš začít - jestli chceš tisknout, nebo tlačit! :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru