Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

.

22. 07. 2008
9
17
2092

Šeptajíc okapům nevnímám klepání na dveře.....

Pálím světlo z okapů

Denně vstávám  jinou barvou

Když jim šeptám, nešlapu.

 

 

Pálím tvoje dotyky

V křivkách vlezlých písmen

Vždy se špetkou skeptiky

 

 

City smrdí z chodníků

A ze zdí visí nikotin

A žádnej zákon fyziky

U popravčích gilotin

Neplatí!


17 názorů

srozumeni
08. 07. 2012
Dát tip
***

slivaka
25. 11. 2009
Dát tip
...*t.

slivaka
19. 10. 2009
Dát tip
ju..*tip..zaujalo*Lu

sepiolite
09. 04. 2009
Dát tip
"pálím světlo z okapů" - tady jsem se ztratila..nějak mi utekla fantazie a je to pro mě takové..ehm..nesrozumitelné,ale jinak povedená a hlavně poslední.

Santi€
18. 02. 2009
Dát tip
"City smrdí z chodníků A ze zdí visí nikotin"

já se poslední dobou učím se slovy šetřit...:)

Amanda
06. 08. 2008
Dát tip
Skvele!!! ******* neni tam ani jedno slovo na vic... ...zaradim jeste do klubu romantiku :-)

děkuji...

Ježková
28. 07. 2008
Dát tip
líbí se mi tvoje nápady a myšlenky.. občas sice krapet překombinované /přemnožení asociací/, přesto velmi svěží a neotřelé čtivo. *

jen dnes? já myslela...že tak nějak pořád, když si říkal, že jsi líný:)...tak to je ještě dobré... ano ano, chodím...teď je zlatá.....

poslední dobou si zapaluju dost často....já jen...že sem nedavno vylezla...:)... tak ono to je každopádně fajn, že fajn... a aky je dobře, že dobře... a...línej...není to počasím?... (pořád foukám bubliny)

já se mám...momentálně..no...jště jsem načichlá nemocniční desinfekcí...a jinak....jinak to je...fajn...a tak:)...co u tebe?...nevím, nebyly by vhodnější zprávy...ale tak... jo, a...já vím;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru