Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stud

23. 07. 2008
9
13
2066
Autor
Bix

V studenom letnom dni vyzeralo dievča v žltočiernom nepatrične. A tak jej zmokli krídla.

Väčšina ľudí v MHD chodí hore aj dole schodmi s námahou. Niekedy sa čudujem ľahkosti krokov.

Išiel naplniť nádobu do špinavej rieky. Keď svieti slnko, občas si spomenie, aké je to nebyť patokom.

Strom vo vetre popchol ten vedľa seba. Aj ja tak udieram, keď som nespokojná.

Keď sa niečo zopakuje po stýkrát, uspokojím sa so zabudnutím.


13 názorů

Sadaf
28. 08. 2008
Dát tip
Přesně Bixííí, i já se někdy uspokojím zapomenutím...ale i když to nějaký čas funguje, stejně se i k tisíckrát prožitému stejně vrátíš...třeba jen ve vzpomínkách...

pampelin
29. 07. 2008
Dát tip
Bon*

Bloncka
28. 07. 2008
Dát tip
rozumím

Markéta
24. 07. 2008
Dát tip
*

Bix
23. 07. 2008
Dát tip
Systematickost fuj :)

...ale to potom neni velmi systematicke...

Bix
23. 07. 2008
Dát tip
Ašš: Jejdanenky, hlavne nie aforizmy :) Mne sa skôr páči vypadávať zo škatuliek a ocitnúť sa v nejasnej kategórii :)

oyebawacz
23. 07. 2008
Dát tip
*

...mozno by bolo lepsie vyclenit do tych formiciek...toto ma zvadza citat to ako jeden text...a mozno to citam dobre...ale nejak mi to dnes vela nevravi...kdezto ako aforizmy..ci jak to nazvat...to skor...

Hydron
23. 07. 2008
Dát tip
mna to zaujalo...:D

midin
23. 07. 2008
Dát tip
Keď sa niečo zopakuje po stýkrát, uspokojím sa so zabudnutím. V studenom letnom dni vyzeralo dievča v žltočiernom nepatrične. A tak jej zmokli krídla. Ano. Ostatní za sebe ne.

Renas
23. 07. 2008
Dát tip
*

Fouckault
23. 07. 2008
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru