Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vzpomínka

24. 07. 2008
1
5
919
Autor
Charlien

v poledním žáru

 

nad loukou chvěje se vzduch

 

praskají stébla


5 názorů

moorgaan
24. 07. 2008
Dát tip
jako haiku se to sice tvari,lec Rabb ma pravdu.. navic louka umi zar pohlcovat, jinak by zeme popraskala.. spis by se to hodilo k poli s uzravajicim obilim..

Oldjerry
24. 07. 2008
Dát tip
Impresse ano, ale chybí tu přesah, takový ten zenový dech haiku. Je to docela dobré, jen na haiku je to moc servilní. Viz Rabb.

Rabb
24. 07. 2008
Dát tip
poslední slovo na prvním řádku je až moc vše říkající.. on čtenář by na to vedro mohl přijít vlastní dedukcí(postatčí mu k tomu poledne, chvějící se vzduch a praskání) a nemusí mít všechno takhle hezky na zlatém podnosu. Haiku má probouzet fantazii, ne ji odsunout na druhou kolej a prostě jen přijímat písmenka. nějak se mi nezjevuje nějaký zajímavý obraz.. když tak přemýšlím, napadá mne, že vzduch se tetelí nad rozpálenou silnicí nebo nad rozpálenou střechou auta, ale nad loukou? to nevím, nedokážu si to představit.

Šánti
24. 07. 2008
Dát tip
Tato forma sdělení je mi velmi blízká. Líbí se mi to, silná imprese, díky.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru