Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Je to jako s atlasem

24. 07. 2008
1
4
372
Autor
Keats

Můj první den na Písmáku, tak jako pokus taková lehčí:)

Je to jako s atlasem, ve kterém si zkouším číst a vím, že už mám na čase najít ten svůj správný list. V rejstříku tam stojí psáno: dvacet pět, ef, vpravo dole. Ale je to tam? To víš, že ano! Řeky, města, lesy, pole... A silnice čtvrté třídy, a záplava menších měst, bledý okraj Antarktidy - to na straně dvacet šest. Avšak strana dvacet pět je ta moje, rejstřík říkal. Malý, světlý, krásný svět, jehož bych se těžko zříkal: Chráněné krajinné oblasti, pohoří Všech trapných smutků, a také Údolí bolesti a řeka Rádoby dobrých skutků. Já jsem o to nikdy nestál, plést si „dvacet pět“ s rájem, když modrá turistická cesta končí s levým okrajem... ...a strany 24 a 23 jsou slepené k sobě.

4 názory

Miroslawek
29. 07. 2008
Dát tip
jako první pokus se to dá i přečíst

kunka
24. 07. 2008
Dát tip
nuž,skús to opraviť, ja zatiaľ kuknem do atlasu :-)

LOLlolita
24. 07. 2008
Dát tip
nuz, vitaj :)

Keats
24. 07. 2008
Dát tip
Uch, omlouvám se, nějako zazlobilo řádkování. Je vidět, že hned s prvním publikačním pokusem se člověk může pořádně ztrapnit...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru