Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Písmácká Kolbenka

28. 07. 2008
1
90
3980
Poprvé v životě mám tři neděle dovolenou.
A protože minulý týden bylo mimořádně hnusné počasí, strávil jsem jeho podstatnou část prohlížením obsahu tohoto serveru.
Hlavně Dílny.
Zjistil jsem přitom, že se nám tu vytvořila docela pěkně strukturovaná sekta vzájemně se tipujících a vřiťsilezoucích "tvůrců", která degraduje úroveň Písmáka na infantilně pseudopoetické ejakulárium....

Jestli teda ještě, profláknuv se  (smazanou) diskusí o alkoholismu, můžu, ptám se Vás, drazí souserveroverovci.

Čtete Dílnu?
Co vy na to?

Nečekám návody na vyhubení těchto  nevyhubitelných tvorů, spíš by mě zajímalo, jestli může tahle pseudopoetická partička znamenat pro zdejší komunitu nějaké nebezpečí......


P.S: Stano Hábere, proč i ty? Že by humanitární činnost?

90 názorů

Rabb
12. 08. 2008
Dát tip
rádo se stalo..

Rabbe, díky za racionální stanovisko. Vidím to taky tak a např reakce tvého předpisatele svědčí o tom, že to tak bude....

Rabb
12. 08. 2008
Dát tip
jak už jsem napsal, čtu hlavní seznam a když není nic v něm, přečtu i dílnu, každopídně nečtu grafomany, kteří prdí jedno dílo za druhým a zas*rou celou dílnu, viz romanl, ale sem tam se najde něco dobrého.. mno, přece, v hlavním sečznamu to tky není samej skvost.. ..a o partičkování a tipózní maniacii si myslím, že je to žvást.. je to jen o tom, že se někomu zamlouvá to, jak někdo píše a tak má stále jeho čtenářskou a tipózní přízeň.. ..jak se říká, jaký si to uděláš, takový to máš a s reklamou (hodně číst a hodně psát) nejdál dojdeš.. :-)

kapitan
12. 08. 2008
Dát tip
Uvědomuješ si vlastně ,že se snažíš rozdělovat na my a ti druzí?To zde bohužel vždy dopadlo špatně.

kapitan
12. 08. 2008
Dát tip
Já mám za to, že k těm husám nepatřím.Ale to je věc názoru.Otevřel jsi debatu a tak se nesnižuj k nepromyšleným výpadům...přání všeho dobrého..Kapitan

ÁÁÁ! Potrfená husa se ozvala...

kapitan
11. 08. 2008
Dát tip
K čemu má tato debata dojít?Já taky některé autory tipuji více,funguje to i naopak.Připadá mi,že v jistých kruzích bují snaha o elitářství.Písmák vždy byl a snad i zůstane..otevřený prostor..Mám za to,že záleží na každém jak se tu bude pohybovat.

To bezpochyby.

a výsledný zaškrtitel. To zní jako zastupitel a taky je to téměř stejně odporné...

Snad zaškrcencem, ne? Spal jste pří výkladu matematiky, pane kolego. Zaškrcovatel, zaškrcenec...

Chceš se státi záškrtem, mrzký příteli žabožroutů?

Já tě zaškrtím:)

deckart
09. 08. 2008
Dát tip
Zdravím tě, Pišto :-)

No, víska... Spíš kemp.:)

Anoano. Věřím Ti. Jsem rád, že se o své statky tak staráš... je to hezká víska.

Důkaz:

Já byl v Pištíně v sobotu :)))))

Garth
05. 08. 2008
Dát tip
Podle mě je Pišta bezpečný rozumprd.

Ano. A to jsem si na Tebe vzpomněl i včera odpoledne jeda přes obec Pištín...

Dík. Je vidět, že jsi opravdový přítel!

Tak ti ho pošlu já....

Deckart mi neposlal avízo. S tím klukem něco bude, to není normální...

No vidíte, jak vám to jde.

katugiro
04. 08. 2008
Dát tip
Buď jsem neposlal Lakrov avízo, nebo je to nebezpečný rozumprd, tak znovu :)

katugiro
03. 08. 2008
Dát tip
Zatím se o ničem nepřeme, jen jsem Ti položil docela rozumnou otázku.

Lakrov
03. 08. 2008
Dát tip
Pro Winter a katugiro: To si, pánové, přeberte sami. Přít se s vámi nebudu.

Winter
03. 08. 2008
Dát tip
Píšící popichovači, plivači a rozumprdové jsou ok?

katugiro
03. 08. 2008
Dát tip
Lakrov: nebudu si to hned vztahovat na sebe, ale řekni mi - v čem jsou nepíšící lidé "nebezpečnější" než píšící?

Lakrov
03. 08. 2008
Dát tip
Vůbec nevím, co je Dílna; podobně, jako většina uživatelů Písmáku neví, že jsem. Nebezpečí představují nepíšící popichovači, plivači a rozumprdové. Zvláště pak ti vytrvalí.

deckart
02. 08. 2008
Dát tip
Plně souhlasím s tím, co jsem si právě přečetl. Připojím několik svých postřehů : 1) Zákon většiny je rozhodující a jenom blbec čůrá proti větru 2) Oko za oko, tip za tip, ignorace za ignoraci 3) Kritici jsou zde zbyteční, většina z nich jsou jen rétoričtí onanisté. Nehledě k faktu, že většina písmáctva si není s to z poskytnuté kritiky vzít ponaučení 4) Prázdný sud nejvíc duní Přidávám bod za slovo vřiťsilezoucích, krásně zní a potěšilo mě svou malebností P.S.: Dílnu již pár měsíců nenavštěvuji, nemám na to čas a popravdě ani nervy

domin.go
02. 08. 2008
Dát tip
Chudáci. Děláš špatné renomé kritikům.

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Já to sem psát nebudu, dneska už jsem pár lidí urazil...

domin.go
02. 08. 2008
Dát tip
Co máš proti paní Moosové? :)

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
se mi ulevilo...

domin.go
02. 08. 2008
Dát tip
Aha, dvojsmyslný příspěvek.

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
no dovol!

domin.go
02. 08. 2008
Dát tip
katu, Moosová ho kritizuje? :)

Vim já?

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Pišta ještě stále trucuje kvůli Medlovu, a tak neposílá avíza?

Kaťata se doplňujou se spodkama. Potěš? Nikoli.

katugiro
01. 08. 2008
Dát tip
Takže já se doplňuju s Moosovou? No potěš :)

domin.go
01. 08. 2008
Dát tip
Kandelábre, to není pravda. Spíš bych řekl, že Francois posiluje komunitu jak těch veršotepacích blbů, kteří ho hájí, tak těch, kteří mu nadávají, protože se vzájemně doplňují.

To by bylo, aby to tu alespoň jednou ročně někdo neprohlásil...

Tak helejte, Dílna: Naprosto amatérsky sesmolené veledílo nám všem známého šibala - 126 krát přečteno, 5 tipů Hlavníé seznam děl: dílo dobrého slovenského autora, sice nic extra, ale rozhodně slušné, za stejnou dobu jako předešlé 53 krát přečteno, 6 krát tip. Chápu, že prvně uvedený exot je momentálně hodně in. Dokonce mi ani nikdo nemusíte psát, jak je tipování neobjektivní, to už za těch osum let tady vím sakra dobře, ale jedno je neoddislutovatelné. Písmák se stává definitivně tím, čím jsou servery jako je Liter nebo Básničky. Čest jeho památce.

StvN
31. 07. 2008
Dát tip
Podívej se, kdo dával výběry Nicollette, její Armani. Kuk, Niki.

Nicollette
31. 07. 2008
Dát tip
ty seš objevitel... to se přece neděje jen v dílně, to se děje HLAVNĚ v Aréně... podívej se kdo dává nejčastěji výběry a jsou tu lidi, kteří i za diskuzi dostanou 15 tipů.... jestli někdo nadával, že před rokem či dvěma to tu bylo hrozný, tak teď je to ještě horší a bez úrovně

T_O 36: Ješětě toho trochu! Meloun teda fakt nejsem....

a2a2a
31. 07. 2008
Dát tip
Myslím, že tito autoři nepředstavují žádné nebezpečí a v podstatě je pozitivní, jestliže lidé píši rádi a jsou ochotni se číst a ještě se třeba pochválit. Skutečnou kvalitu dobrých autorů to nijak neznevažuje, nemluvě o tom, že dobří autoři jsou dříve či později nad věcí. A navíc i tito ne zcela právem opovrhvaní autoři jsou současně čtenáři nejen svých přátel a mohou svými názory, někteří určitě, přispět k širší kritice.

katugiro
30. 07. 2008
Dát tip
Čtu (i) Dílnu když mám čas. Skupiny podporujících se autorů na Písmáku vždycky byly a budou, a s tím nic nenaděláš. Možná že jsou v poslední době ty low-endové grupy početnější než dřív, ale k tomu dojít muselo, protože mizerných a nekritických autorů musí být v éře ItYnAtOmAaSh zákonitě nejvíc. Jestli to může představovat nebezpečí? Pokud je nebezpečím převládnutí kýčařiny a blábolení, jako že je, pak samozřejmě - na druhou stranu mi přijde, že se ani v množstevní převaze dost dobře nemůžou stát hlavním názorovým proudem tohoto serveru. Otázkou je, proč se přesouvají z grafomanštějších serverů, jako je třeba liter.cz, sem - a jak je dostat zase pryč. Vyhlídky podle mě ale nejsou špatné - zůstává tu (a vrací se sem) řada literárně i lidsky fajn uživatelů a díky dasslerovi to v dohledné době nevypadá na nějaké čistky známé z dřívějších dob.

T_O 36: Tůdle! Jsem starý pacifista.

StvN
29. 07. 2008
Dát tip
De o to, že pokud by ta diskuse měla určitou formu, tak bych nic neříkal, ale ty to napíšeš bez rozmyslu jen aby to tu bylo co nejdřív a to kazí hlavní stranu.

Titulní stranu kazí všechno, protože všechno je podle stývna o hovně. Co už by, doprdele, nemělo kazit titulní stranu, když né upoutávka na Dílnu. I když, pravda, netradiční..... ale těch perel , co se tam mezi soudruhy (soustruhy) povaluje - například celé sebrané spisy ROMANA_*L nebo champignona celého Francouzska FBCH! Přečti si, Stývne, pozorně diskusi a uvidíš, že řada písmáckých matadorů a matadorek nemá o Dílně to správné povědomí! Kromě papoucha teda, samosebou. A neser....... jinak to bude fakt o hovně.¨ Nebo to vystrnaď lepší a intelechtuálně propracovanější diskusí. Ty to určitě zvládneš, když budeš chtít. Jenže ty nechceš!!!

JiKo
29. 07. 2008
Dát tip
StvN: nějak nám to kazí titulní stranu co? :-)

Norsko 1
29. 07. 2008
Dát tip
nezaložíme

StvN
29. 07. 2008
Dát tip
Další diskuse vo hovně, která tu byla už asi tisíckrát. Jinak někdo se vzájemně tipuje a někdo zase nedá tip jenom proto, že se mu nelíbí osoba autora, takže co? Založíme na to další diskusi?

Norsko 1
28. 07. 2008
Dát tip
směju se pořád. Víc a víc

papouch
28. 07. 2008
Dát tip
to je dobře mám tě rád, když se směješ

Norsko 1
28. 07. 2008
Dát tip
se tak směju, že nedokážu ani odpovědět

papouch
28. 07. 2008
Dát tip
soudruh papouch milé Norsko

Norsko 1
28. 07. 2008
Dát tip
a papouch, koukám

papouch
28. 07. 2008
Dát tip
jo, je, a je maj tam pilníky, kleště, svěrák, vééliký kladivo, svářečku, hoblovku a je tam aji soudruh.. tedáá.. soustruh

Winter
28. 07. 2008
Dát tip
Taky pošlu několik avíz.

Petrusha
28. 07. 2008
Dát tip
a nech kričíš ako chceš naviac kým je priestor verejný verejenosť z neho nevypudíš, ani keby si vprostred stál a vidlámi sa oháňal ... a ako sám isto vieš verejnosť zvykne byť všelijaká

Petrusha
28. 07. 2008
Dát tip
ja si ale osobne myslím, že čítanie čohokoľvek nevynímajúc dieňu, ktoré je i tak dobre schovaná za rohom dobrovoľné či nie?

Oldjerry
28. 07. 2008
Dát tip
Všechny průsery začínají tím, že se někdo cítí být lepší, než ten druhý a své představy a teorie vydává za obecné pravdy, div ne, že přímo zákony. Já například si myslím, že je tady příliš mnoho intimní lyriky, ale ta je ještě stravitelná. Horší je, že je tu i nejzazší její odnož - lyrika servilní a z té pak lyrika vulgární. Tady bych viděl oprávněné rozhořčení nad úrovní nikoli serveru, ale nad manýrem jisté skupiny autorů. Změnit náplň, poslání ? To by ale znamenalo jisté elitářství a pak tedy status serveru je na dvě věci. Zcela nedávno se to tu probíralo a co z toho vyplynulo. Nerad to říkám - ale hovno. Co vyplyne z tohoto pokusu O OČISTU? totéž. Jedna z cest je změnit status serveru, nebo zavést kategorie autorů. To si jistě každý umí představit tu obrovskou práci se zatříděním možná až 2 000 aktivních autorů. Kdo má na to, roztřídit je ? a nejhorší je, že by to zase k ničemu nevedlo. Nebo : definovat co se považuje za poezii na tomto serveru (nikoli co je poezie - to si tu každý definuje po svém a těch, kteří to opravdu vědí je moc málo). Takže celý smysl těchto diskuzí je jen ten, abychomse pocvičili v rétorice a nekafrali jako naši politici....

kakání
28. 07. 2008
Dát tip
papouch: .. a jaké pak bylo kakání??

papouch
28. 07. 2008
Dát tip
..pche, té teho! Já se jednou vsadil, že sežeru 50 feferonek..! .... No sežral jsem je, sežral, a ještě jsem je já debil zapíjel rumem!! Prostě frajer za každou cenu... Následky popisovat nemusím, že ne? .-)))

Díky, pane docente. Kdysi jsem dostal recepis na supr lák s feferonami. Akorát jsem místo 1/2 feferóny přečetl 1-2 feferóny, dal dva kousky a pak to asi tři roky žral sám, páč nigdo inej to do huby nevzal......ale pošmák jsem si!

Winter
28. 07. 2008
Dát tip
Dílna jak Aréna jak Doporučené díla jak Okurky.

Okurková sezóna, pane kolego, se oživuje lákem. To byste měl ve svém požehnaném věku vědět.

romale
28. 07. 2008
Dát tip
aj bych skoro řekl, že popisovaný jev se týká celého tohto serveru - a jak vidno, vše funguje v pohodě... ale asi začnu číst dílnu...

Norsko 1
28. 07. 2008
Dát tip
Přidej se, a nás, zkrášlených, bude víc

Norsko 1
28. 07. 2008
Dát tip
Zamyslet se, to znamená používat mozek, když mi něco nedochází. Nechat si to projít hlavou, srdcem i koulema, když mám pocit, že tu (tu!) něco někde je (musí být) Myšlení obohacuje, a krášlí P.S.: Přidej se, Pišto

Nečetl. Měl bych?

Pane docente, vy jste nečetl mou odpověď Skandinávci? Okurky, to je, oč tu běží.... A že jste to nepochopil po těch letech, to přičítám neblahému vlivu Medlova.

Zamyslet? A to je co?

Zase jeden Kolumbus...

Norsko 1
28. 07. 2008
Dát tip
oživuji okurkovou (co?) tím, že ti píšu kontroverzní kritiku. Třeba se někdo z mladších bude chtít zamyslet :-)

Je hnusné, jak někteří Skandinávci torpédujou snahy oživit okurkovou sezónu. Hanba jim. I když nějak podvědomně cítím, že by byli radši za "ohanbí jim".

Norsko 1
28. 07. 2008
Dát tip
Milý Umprdentále, také existují tvůrci, kteří ti nenapíšou ani řádek, i kdyby ses posral. Na to nazapomínej. Jinak to, co tady píšeš, je tak profláklé a ty seš tady tak dlouho abys věděl jak se zviditelnit Co je to Dílna ?

Dílnu většinu moc nečtu, leda že hledám konkrétní dílo... ono mi po pokusu přečíst díla v aréně už většinou nezbývá sil. Nemluvě o tom, že někteří seskupovači slov po mé kritice mi blokují psaní názorů, tudíž číst by je bylo zbytečná ztráta času. Nemluvě o mírném nebezpečí, že si člověk na ta díla zvykne a začne je chválit...

Rabb
28. 07. 2008
Dát tip
čtu dílnu, když není nic v hlavním seznamu.. ..dílna alepoň částečně odfiltruje grafomany. a nebezpečí nehrozí, si myslím.. maximálně tak od RomanůL a jim podobným

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru