Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

,

01. 08. 2008
6
225
5261
prsty se třesou
když na peronu fouká
studený vítr
co chladí nám tvář
 
chladí mi kůži
a někdy i srdce
když slovama rozbíjím
všechno co máš
 
mě rád

225 názorů

katugiro
25. 05. 2009
Dát tip
a dál... nebo to je všechno?!

Úplně mě to týjo ale dojalo:D Dějí se významný věci, asi dospívám nebo co:D Krom toho budu od září bydlet na privátě s kámošema...takže mi ta dospělost sice asi moc dlouho nevydrží, ale stejně...sem v úletu:D

katugiro
25. 05. 2009
Dát tip
to ti nestačí, že jsem přišel i přes perzistující čárku? jsem z kopců, musím si dát sprchu; zatím můžeš vyprávět :)

Sem věděla, že mě pochválíš:D Už mi řekneš, kolik je ti let?:D

katugiro
25. 05. 2009
Dát tip
to je dobře, děvčata se v této kultuře mají stydívat... ale přesto povídej

Se stydím:D

katugiro
25. 05. 2009
Dát tip
Já uklízím, uspořádávám a čistím; povídej.

Nejvíc novinek, co ty?:)

katugiro
25. 05. 2009
Dát tip
Sedm měsíců. Novinky? :)

název divnej :o) ale jinak jo.

:D Mně to nedošlo po 3 měsících, ale předělávala sem to zpátky a někdy sem zapomněla - je to věda, já vím.

katugiro
22. 10. 2008
Dát tip
Po třech měsících ti došlo, že se sem špatně dostává. No proč ne. Ahoj.

Ale jo, zkoušíš. A to, že si neustále stojíš za tím, že když přejmenuju tohle dílo, nebudeš sem psát...s tím bych se moc neozývala teda radši no. (Nic sem nepřejmenovala a stále píšeš.) Nepotřebuju nic vybojovávat, je mi úplně jedno, jak se tohle dílo bude jmenovat, ale když se nějak jmenuje, dostávám se sem daleko líp, proto sem to přejmenovala. A s randem to nemá nic společnýho.

katugiro
22. 10. 2008
Dát tip
Nedělám, že ne, protože ve skutečnosti ne. Už od začátku říkám, co se názvu tohohle díla týče, to samé. To ty zkoušíš, jestli můžeš vybojovat víc. Rande zvedne člověku sebevědomí :)

To ne já, to ty a nedělej, že ne. Zkoušíš, jak moc si s tebou chci psát.

katugiro
22. 10. 2008
Dát tip
Spíš to bude tím, že zkoušíš, kam až můžeš vyskočit.

Ne, to není. Si čím dál umíněnější. Hrozné.

katugiro
22. 10. 2008
Dát tip
Nic si nediktuju, jenom říkám, že s čárkou se s tebou nebavím. Už to není, co to bývalo.

Jo tak ty si tady budeš diktovat podmínky jo?:D

katugiro
22. 10. 2008
Dát tip
S čárkou se s tebou nebavím.

Jasně, že si s ním chci povídat....a vždycky mu budu fandit z tribuny:D... To sem ti chtěla udělat radost víš

katugiro
20. 10. 2008
Dát tip
Dva se dají ještě zvládnout... Ale najít si v dnešní době specializací olympionika, to nebude zrovna trefa do růžového. Tedy pokud si s ním chceš někdy i povídat :) No a co ta čárka?

Včera sem obsadila i druhé místo svých vysněných fešáků.....je to sportovec a za 4 roky s ním pojedu na olympiádu. Ale o tom až jindy:D Bye*

katugiro
20. 10. 2008
Dát tip
Já sem budu dál chodit už kvůli téhle telenovele! Tak zase zítra :))

Kino proběhlo...bylo to parádní. Až na to, že vedle mě z druhéh strany seděl ještě hezčí kluk než on:D....ale to je vedlejší..zítra máme zase domluvené rande..ooooo Btw: film byl hrozný, ale stejně sem na něj nesoustředila moc pozornosti..nojo..opět se potvrdilo to, proč nechodím na české filmy.

katugiro
19. 10. 2008
Dát tip
Novinky? :))

katugiro
17. 10. 2008
Dát tip
Tak ne. Tak jo.

Tak nebav:P A stejně ji dám zase pryč

katugiro
17. 10. 2008
Dát tip
Víš že se s tebou s tečkou nebavím.

Když se to tak vezme, tak těch vzácných okamžiků tolik není....spíš je to výjimka, když je nějaký vzácný a kdo říká, že je vzácný každý okamžik, tak je buď na smrt nemocný a nebo kecá.

katugiro
16. 10. 2008
Dát tip
"Které okamžiky nejsou vzácné?" zeptal se básník.

To vůbec, nejsem žádný pijan...piju jenom na silvestra a ve vzácné okamžiky:D

katugiro
16. 10. 2008
Dát tip
Takže s sebou nosíš placatici, už chápu.

Zas tak pokrokový ten Zlín není:D I když...nebylo by to špatné...

katugiro
15. 10. 2008
Dát tip
s barem?

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Dobrou. A nezapomeň zaspat :)

Jdu spát...tak aby si neřekl, že se ani nerozloučím..sbohem a šáteček. Dobrou:)

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Ále.

Ano, je to možné...vidím, že si v šoku:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
tady by se nějaký našel; a to bez něj můžeš odmaturovat?

:D nevím, sem zmatená.

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Nesehnala Sartra? Kde to žiješ?

Oo Jean Sartre, jistě že:) Jednou sem se dívala po nějaké knížce od něj, ale žádnou sem nesehnala.

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Nedívám. Víš, ch_s_t_t, existencialisty tady nemáme v lásce. A vůbec nestojíme o to, aby nám tu filozofové honili vodu v černých rolácích a blbli lidem hlavu teoriemi o bezúspěšnosti bytí a absurdnosti kosmu, rozumělas?

Ale mně se nelíbí jenom takové písničky, ale zrovna si natrefil na špatné období no.. Díváš se na Červeného trpaslíka?...toho si taky klidně nechám.

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Mno, snad abychom si raději každý nechali to své, já Madagaskar a ty osmdesátá léta... :)

Tam sem nikdy nebyla, ani tam nechci. Ale dalšíma písničkama z 80. let tě klidně obšťastním:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Tak můžeš nechat sedák doma, i karabiny. Se ví, že bručim naschvál - chci tě dohnat k tomu, abys mě vzala do kina, poslala mi další tři videa a fotky z rodinné dovolené na Madagaskaru.

V tom případě je stěžování naprosto bezúčelné a jenom schválně bručíš. Do kina..teda nejdem, možná půjdem.

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Kdybych chtěl do kina, tak už v něm jsem; jenom si stěžuju. Dvojsedák, dvojsedák... tak jdete do kina, nebo na stěnu?

Tys chtěl do kina?:D To si měl říct, ale jestli budeme já a ten kluk na dvojsedáku, tak si budeš muset sednout někam jinam:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Čím dál lepší. Do kina mě nevezme, nic mi nepošle, za chvíli se se mnou nebude ani bavit.

Příště už ti nic nepošlu:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Dík. Osmdesátý léta nejsou pro mě, od zvuku po módu, brrrr.

Za našich se odváží.. Já ti pošlu odkaz na jednu písničku jo?...Ona se mi hrozně líbí... http://www.youtube.com/watch?v=kSbhtf5jV8s

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Och. Tedy držím palce :) To víš, za našich časů by se slečna neodvážila.

Nějak nechápu, o co tady jde:D Normálně k němu přijdu, pozdravím ho a začnu se s ním bavit...po dvou nebo 3 dnech mu sdělím, že by sme mohli někam jít a zmíním se o kinu...klasika nikdy nezklame.

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Mno, hlavně mě zajímá, jak to provedeš, ale nebudu tady dělat Sally :)

Z ekonomiky...já to umím tak light:D Nějak se musíme dostat tam, že v sobotu půjdeme do kina na Nestydu, už mám koupený lístek....akorát nevím, jestli náhodou do kina nemají zvát kluci no.

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Podle toho z čeho je ona písemka a jak moc to neumíš. A také podle toho, jaký máš na krasavce připravený plán.

Pravděpodobně až ve středu, zítra musím zaspat, abych nepsala písemku...Doufám, že si mým plánům příznivě nakloněn.

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Nějak nám to tu zezelenalo. Budu netrpělivě očekávat novinky, kdy se na to chystáš?

Samozřejmě sem myslela ten masakr...hlavně doufám, že si nepřivodím zase nějaký trapas, jako posledně, kdy sem čuměla po klukovi, zakopla a při pádu sem si rozsekla čelo o schod:D Ano..velice mě to mrzí...už je vše v pořádku.

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Ani nevím, s čím je horší se mi svěřovat, jestli s tím, že vidíš v živých barvách masakr v autobuse, nebo sex s lovcem. Nejhorší je ale na každý pád ta tečka, to sis to u mě zase rozházela.

Ano, to každopádně.Vidím to v živých barvách...tento rozhovor si nesmí nikdo přečíst:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
To je ta druhá možnost. Vzít s sebou do dopravního prostředku medvěda a chlapci nenápadně podstrčit oštěp. Pokud méďu zpacifikuje a napíše o tom oslavný hymnus, bude to jednoznačně partner vhodný pro život. Nebo aspoň pro občasný sex.

Jo, to by šlo...ale já hrozně nesnáším živé ryby..rybičky mám ráda, ale ryby mi přijdou hrozně divné...bojím se jich:D Dobře, od pstruhů upustím..ale medvěda oštěpem chytí:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Jsi zbytečně náročná. Příkladně já mám černý pásek jen ve skříni a kvůli chytání pstruhů bych si ruce neholil. Ovšem snadná rada, jak ho otestovat: upusť před ním v autobusu živého pstruha a poznáš, jestli ho chytí :)

Jo jo...přípravy budou rafinované... Techniku ještě promyslím, každopádně to bude určitě básník a bude umět hrát na piano a malovat a taky má určitě černej pásek v karate a umí lovit pstruhy holýma rukama a medvědy oštěpem..:D:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Možná bude lepší padnout do mdlob ze stoje než z něj, bude mít více šancí tě zachytit, políbit a požádat o ruku. Jinak vidím, že příprava na tvého silvestra vyžaduje skutečně důkladnou přípravu!

Zatím ještě nebyla příležitost..možná příště. Člověk by nevěřil, že někdo může vstávat i do školy rád:D Já si nebudu dávat dárky, já silvestra decentně oslavím přípitkem sklenkou vína a o půl jedné půjdu spát.

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Vážně?! A jak na něj lezeš? Dávat si dárky i ke konci roku, no nevím...

Já jdu vždycky za anděla:P Na Vánoce nevím, ale silvestr už plánuju. A už aby bylo ráno, protože se mnou vždycky jezdí trolejbusem jeden krásnej kluk a já z něho padám do mdlob:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
A lekáš se, když na sebe znenadání vyskočíš místo čerta? A co si nadělíš k příštím Vánocům?

Dárky si dávám zásadně sama. I valentýnku si posílám sama.....a na Vánoce si zvoním zvonečkem, jakože už přišel Mikuláš:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Ani jsem nevěděl, že se to ještě vysílá. Tak dodatečně všechno nejlepší. Máš nějaké kamarády, nebo si dáváš dárky sama?

:D No dovol, já se tady tak snažím a ty to takhle oceňuješ jo?... Před 23 dnama, jojo..kde sou ty časy:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Tj. ještě před týdnem, nebo kdy že ti to bylo osmnáct? A jinak dík, radši bych slunečno a teploty kolem dvaceti, ale co čekat od věštkyně tvýho typu... ;)

Ano...skoro jasno, místy zataženo nízkou oblačností, která se ojediněle udrží po celý den. Nejvyšší teploty 8 - 12st.C. Slabý proměnlivý vítr 3 až 6 m/s. Si pamatuju, jak sem se vždycky dívala na počasíčko, když sem byla malá:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Olivový olej je naprosto totéž jako olivový olej, ale nechme to být. Já jsem se učitelkám většinou... no nevim. Nemohla bys mi vyvěštit, jaké bude za dva týdny počasí v ČR?

Já myslela, že olivový olej není totéž jako olivy. Ne, moje maminka je hodná a já sem nepropadla, udělala sem reparát:D Sem úplně zdravá, jenom sem se nelíbila učitelce...nechce se mi vysvětlovat příčina takové trapnosti.. Já si můžu vzít pomeranč, jenom s vědomím, že to není zdravé:D Tak to mám potom asi nějaké věštecké schopnosti nebo co.

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Olivový olej je naprosto totéž jako olivový olej, ale nechme to být. Nepěstuju. Počkej, maminka... to je ta, co tě vychovala k propadnutí z tělocviku, viď? Určitě máš rachitidu a skorbut, když si nemůžeš vzít ani pomeranč, tak tím se to vysvětluje :) Vědět můžeš leda to, že nemám horečku, o věku nebyla řeč.

Maminka o mě hrozně pečuje co se zdraví týče:D No jenže olivový olej není totéž....nechme to být:D Takže pěstuješ olivy? No jasně, že vím...teda...pořád je tu ta věc, že pravda je relativní a 100% neexistuje..ale 100% bych to ani nechtěla.

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Jak starej? Neříkej mi, že už víš, kolik mi je :) Olivy se v našich zeměpisných podmínkách vypěstovat samozřejmě dají. A olivový olej je jedna z nejzdravějších věcí vůbec. Maminka by to neměla přehánět.

No že nejseš tak starej. Já nerada jakékoli olivy...já mám totiž maminku, co si zakládá na tom, aby sme jedli zdravě a ona říká, že to, co se nedá vypěstovat v našich zeměpisných podmínkách není pro náš organismus vhodné:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Ty nerada olivy? Nebo jen ty sušené? A co sis zase myslela, co... :)

Bleee no fuj....to tedy není moc seriozní:D, ale nech si chutnat..to zase jo. Já to věděla, teda sem si to myslela, ale stejně.

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Nemám 39, mám 36,6 a jím sušené olivy, ty seriozníku.

To ti určitě povím:D...ale jedno je jisté, určitě nemáš 39...možná je to tím, že mám o lidech v tomto věku dost zkreslené...přece jenom sou skoro staříci...ale stejně, píšeš, jako bys byl daleko mladší. Od té doby, co vím, kolik Ti je, se snažím chovat alespoň trochu seriózně..pravda, zatím bez výsledku.:D (Jistě, že 39 je počet těch lahví.)

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Cennější kousky jsou vzadu, kazily by řadu. No a na co jsi přišla?

Jo gurmán....hmmm:) Jistě, že mám ještě další poznatky, celou dobru pečlivě zkoumám Tvé chování:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
To jsou tedy hodně vratké jistoty... máš ještě další podobné poznatky? :)

Tak od čeho? To sem teda zmatená...myslela sem, že tohle je jedna z jistot, co se týče tvojí osoby a mých poznatků:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Plavu, plovu, plivu plevu... všechno tohle zvládám. A moje lahve nejsou od piva.

A umíš plavat? Já plachtit taky neumím, ale prej je to hrozně náročný. Na to musí být talent....jojo..

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Hm, já jsem byl kdysi na brigádě v přístavu, ale nenaučil jsem se pořádně ani plachtit, natož pak životu... jak se to dělá? :)

To je ale milé:D....taky pivo. V létě sem měla brigádu v pivnici...to mě naučilo životu:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
(nebo tu nebydlím moc dlouho) Stárneš. Ještě pár let a pár nákupů alkoholu a nebude s tebou žádná řeč. Co piješ?

Ty si normálně mimino..to je hezké. 18 mi plně postačuje, zrovna včera sem si užívala mého věku při koupi alkoholového nápoje:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
V průměru každý rok asi deset. To není tak moc, že? Zastavovat stárnutí? Vždyť nikam nejde... bude se tě držet jako klíště :)

Každej rok jednu přidáš?...Já myslela, že se to dělá se svíčkama:D Pořád doufám, že ve dvaceti se mi zastaví stárnutí....pevně tomu věřím:D

katugiro
13. 10. 2008
Dát tip
Co s tím hodláš dělat? Kouřit a pít a lézt na sloupy s vedením vysokého napětí? Nerad Ti kazím radost, ale na nic jsem neodpovídal. Jen jsem přepočítal lahve :)))

Jééé....to je parádaní...takhle stará nikdy být nechci:D....ne, je to hezký věk, ale pořád bych tipovala míň:) Není od tebe vůbec hezké, že si mi odpověděl až po dvou měsících:D

katugiro
12. 10. 2008
Dát tip
39. Vážně dá práci se do těch bezejmenných děl dostat.

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Pití je nezbytné k životu i v Česku. Great Britain.

Ach jo..to je hrozné, jak se v česku pije....GB*

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Tak huš. Jdu přeřadit lahve.

Ano, je čas, aby si šel každý po svém:D (v Olomouci sem našla na zemi tisícovku:D)

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Mně se líbí Paříž, Praha, Barcelona a Olomouc. A cesta. Taky už Ti přijde naše konverzace vyčpělá?

Až dodělám školu tak se plánuju přestěhovat. Teď jenom vybírám vhodné místečko. Mně se třeba hrozně líbí Trutnov, ten je podle mě fakt krásný.

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Ve Zlíně jsem nikdy nebyl, nemůžu soudit, co znám z fotografií má své kouzlo. No, co už.

Co proč? Proč nesnáším Baťovy domky? Protože je to hnusné. A vlastně celý Zlín není o nic lepší. Protože je tady architektura všude stejná. Ty baráky vypadají vevnitřku jak nějaké koncentráky. Nejsou tu ani barevné domky, všechno cihlová a šedá.

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Proč?

Baťovy domky a všechno Baťovo úplně nesnáším....kochej se na internetu, tam je toho určitě plno. Ano, dobře mi tak:)

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Ne, říkal jsem si, že když už půjdeš ven, můžeš nafotit Baťovy domky. Nebo nějakého Zátopka, jestli tam on ale něco vlastně má... Nevadí, zpátky k tématu, cože cože? Aha, že se hádáš se sebou. Dobře ti tak.

Ne, jen na mobilu.....chceš vyfotit, jak tady pršelo?:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Máš foťák?

Těm to jde překvapivě líp, protože když sem s nima, tak tolik nepřemýšlím nad sebou, takže je mi s nima líp. Vlastně vydrží každý s každým, jenom já se sebou se občas hádám. A už zase neprší

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Když se sebou nevydržíš sama, jak to mají vydržet ostatní? ;)

Už prší. To jo, jenže co z toho, když nikdo nechce se mnou. Já chodím do deště ráda, jenže ostatní to nějak nedokážou docenit a vždycky že prej sou nemocní:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
tma, kolem pětadvaceti stupňů :) Jen jdi ven, přinejhorším zmokneš, ne?

:D tak jo...i když...tohle bylo opravdu silnějšího kalibru i na mě:D Chtěla sem jít ven, ale asi bude pršet..jak je u vás? (ano, pořád ještě nevím, kde je u vás a není to ta "fráze o počasí":D....nebo možná je, co já vím)

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Asi za to může to jméno. Jestli o to tolik stojí, cestu si najde, neboj. Dobrá. Och, jsi tak roztomilá ve své naivitě, čistotě a neposkvrněnosti! No, pokud se z toho Tobě nezvedá žaludek, klidně si to užívej :)

Jak o něm mluvím? Já to nemyslela vůbec špatně, líto mi ho je, protože sem nemůže Nevím, jestli dělaly nebo ne, ale na mě občas jo...někdy sem ráda naivní

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Copak lichotky vůbec někdy dělaly dobrý dojem? Debilovi řekni nějakou anekdotu, ať mu to není líto, protože vzhledem k tomu, jak o něm mluvíš, by se mu tady nelíbilo.

Ty si tak hodný.....(ale to, že si se napřed ujistil vůbec nedělá dobrý dojem:D) Jo a co mám říct debilovi?....pořád ještě asi čeká:D chudáček malý, mně je ho líto, že sem nemůže

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Hned jsem na Tobě poznal, že si zakládáš více na svém nitru, že pro tebe majetek nehraje skutečnou roli! Stačí takhle? :)

No nevím, jestli je majetek nějak zvlášť důležitý....kromě postele, bez té bych nikam nešla. Víc na vnitřku než na venku. Teda zakládám si na obojím, ale vnitřku si víc cením.

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Zkusím se přemoci. Lichotku, dobře, dobře... ale čeho by se měla týkat? Zakládáš si víc na vzhledu, nebo bystrém intelektu, vůni, majetku?

To je smutné.....to je ale hodně smutné:D A debil by chtěl reagovat na naše podněty, ale jelikož to není žádný šibal, tak bych to pro něj musela přejmenovat...a jelikož ty nejsi na lichotky, tak to teď zvažuju:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Na špatnou krátkodobou paměť pomáhá odkaz "Všechny kritiky na jednu stránku" :) Samozřejmě, že se neděly nepřístojnosti. Na ty si nepotrpím, podobně jako na lichotky, bohužel.

A jak to dopadlo včera?:D Mám špatnou krátkodobou paměť...ale sem si téměř jistá, že se žádné nepřístojnosti neděly

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Podle toho, co máš za plodné nápady. Aby to nedopadlo jako včera :)

N_d: To já sem simulovala pokaždé, když sem měla jít do školy nebo na něco se školou spojené...marně. Moje maminka je velice rázná žena:D k: No jako lichotník si teda hrozný případ:D Naštěstí sem plná plodných nápadů - minulý týden sem byla na Sněžce, tak asi z toho horského vzduchu nebo co. Obnovíš svoje sympatie k mojí osobě?

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Tak teď nevím, co si počít :) Co by Ti tak přišlo milé?

Chci: nemám žádný odznáček - byl jsem skaut-rebel =) ale bavilo mě být nejlepší (a na Svojsikovy závody jsem vždycky simuloval nemoc, abych tam nemusel =) )

K: ano, to ano....jdu ji smazat, tak si nachystej něco milého:D N_d: týjo a kolik máš odznáčků?:D Mně to vždycky přišlo neskutečně trapné ti skauti:D ( i když pravda o vnitřních poměrech sem toho moc nevěděla, když se mi jako provní při slově skaut vybavil jeden díl z Kačerů...

Jsem ochránce slabších, zachránce panen opuštěných, dobrý rytíř princezen, a..ehm, skaut /bývalý/

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Stejně jako není třeba to zdůrazňovat a snažit se tvářit, že se nic neděje. Obojí by mohlo v současné situaci s tečkou vyznít trapně.

Uf začíná se to tu nějak přiostřovat:D K: Je mi jasné, že víš, jaký mám o tebe zájem...a stejně se to provalilo, tak to nemá cenu zapírat... N_d: Děkuju...mám ráda, když se mě ostatní zastávají:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Mám místo kde je třeba, a ty si příště všímej životného skloňování.

preferuji oslovení Něžný. A jinak, chci má pravdu - třeba každý nemá na mysli periskop z U517.... katu: ty máš místo nad, pod i uprostřed mezery :D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Vy jste snad nikdy neviděli periskopa :) A jinak, teď už to můžeš komentovat čím chceš. Debile, to nebylo na tebe, máš místo pod mezerou, chstt nad.

O tom, že by se do kanálu bez poklopu periskop dostal není pochyb. Já bych se tak nezajímala, kdyby si mi to řekl hned víš:D..ale jistě, že je to kvůli tvému osobnostnímu kouzlu, to víš, že jo:)

katu: eh? Zajímám? A o co? Vím vše co chci vědět, mám vše co chci mít. (tedy skoro)

O poklopech nic nevím, ale s bratrem sme vždycky kradli takový ty barevný dráty ze stožárů:D...ale to sem byla ještě maličká... Lady_clash: děkuju

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Uvidíme, uvidíme. Už teď se nějak zajímáš. O poklopu nemluvil nikdo, pokud jsem si všiml.

Lady_clash
02. 08. 2008
Dát tip
mrazivá..*

sakra.. ta co chce_slyšet_naše_ticho je asi prorok.... =) mno a kdo mluví o tom že ten kanál měl poklop? Navzdory klesajícím cenám železa ve sběrných surovinách kolejnice a hliníkové značky stále mizí...

"Kdyby mě měli sledovat všichni, komu se líbím, bylo by v kanálech dost narváno" Prej:D:D njn, já se k N_d nepřidám, doufám, že to oceňuješ.

to je jenom dobře....pro tebe byl jenom ten první odstavec, druhý je pro katugira:D...Podle mě se stejně znáte a akorát tu hrajete....jen klidně dál:)

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
To by mě nepřekvapilo, ale kdyby mě měli sledovat všichni, komu se líbím, bylo by v kanálech dost narváno... Periskop z kanálu trčet nemůže, neb by se do něj pro svou majestátnost jaksi nevešel. Leda by mu tam spadl fotoaparát.. ;)

Třeba ten kanál včera? - co z něj trčel periskop? :-P (já se narozdíl od ctihodného katugira od smajlíků neoprošťuji =) )

Něžný_debil: to si vyřiďte mezi sebou, mně se líbí, že si možný psychopat. A taky tvůj nick, ale ten sem chválila už asi patnáctkrát předtím.. Třeba je do tebe zamilovaný a tak tě sleduje dalekohledem a ví o každém tvém pohybu a nebo je to psychicky labilní jedinec, co to dělá jen kvůli svým zvráceným choutkám. Neviděl si kolem sebe někoho podezřelého?:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
To nic. No dobře, ale proč by to dělal?

on to nejspíš popře, protože si myslí, že já si myslím že on neví že já vím. (a asi bude mít pravdu =) )

Jo aha, já myslela, že mě máš rád pořád...moje chyba:D Třeba se znáte a on tě tady sprostě prásknul. A nebo zná jen on tebe, třeba tě sleduje.

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Jak já mám vědět, proč kdo co psal? :) Osobně si nic neberu, neboj, to jen od některých. Radost by mi to udělalo takovou, že bych zase začal uvažovat o přemýšlení nad tím, že bych Tě za to měl rád.

No....tak proč to psal?...Já nevím, ale nejlepší sou kluci tak ve 20, starší tak kolem těch 25 sou strašně divní:D Teda ne všichni, ale většina sou hrozní podivíni:D (já vím, co sem ti tipovala za věk, ale to je zase jiná kategorie. To si nesníš brát osobně:D) No, podle toho, jak velkou radost by ti udělalo, kdyby tam nebyla.

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Teď zrovna jsem měl spoustu zajímavých informací pro Chabalovy obdivovatele, tak jsi musela počkat. Něžný_debil se mýlí, ale nemám mu to za zlé, užijeme zábavy ještě více. Co ta tečka, pořád na ní trváš?

Nerušíš. To si sem neměl psát, on se urazí:D Takže víc? To snad ne....potají doma u písmáku prolévá hrdlem alkohol....tomu se mi nechce věřit

neruším? Katugiro má 24, ale ani ten počet lahví už teď nesedí. Apropó, mě se to pod tečkou líbí - navzdory kritikovi :-P

Že mi takhle odpovíš:D Neříkal si náhodou, že pro mě máš spoustu informací?...Tak se pochlub:)

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Od hlavy. (Až k patě.) Čeho se bojíš?

Hm..a co kdybych třeba nezestárla..no nic. A odkud si? Bože já se tak bojím zeptat:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Až Ti bude tolik co mně... :)

To je krásné. Pořád ještě si říkám, že já jich tolik mít nikdy nebudu..vím, sem bláhová:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Říkal jsem to :) Vypadá to na 35.

Hm....tak nějak sem si to myslela...Jo ono to neskončilo tím, že sem si tipla? To se vážně i dozvím kolik? Ty si tak hodný:)

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Vedle!

Tak dobře, nechme to být...16 (já tady mám dvě, ale ty sou jenom od limonád:D)

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Tobě na tom vůbec nezáleží, je to úúúplně jedno, jde jen o ten odhad, no jasně, už mi to dochází! Jen o ten odhad! Víš co, já Ti za to řeknu zase něco jinýho - zkus třeba odhadnout, kolik mi stojí na skříňce lahví. To bude mnohem zábavnější :)

Takže 60?:D....řekni mi to, na tom nezáleží, je mi to jedno, jen chci vědět, jaký sem měla odhad. Ano, jistě, že tě budu mít ráda.....vůbec se mi nelíbí, že sem něco takového píšu:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Stejně mě budeš mít pořád ráda, ať mi bude dvacet, nebo šedesát. A stejně ne natolik, abys sem nevracela tečku ;)

Nejsi vůbec......kolik je těch desítek?:D Snaž se být trochu konkrétnější (víc jak 3?)

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Desítky. Jsem hodný, v rámci možností :)

Si zlý. Tak mi řekni jenom desítky, drobné mě nezajímají:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Když Ti to řeknu, přestaneš vyzvídat, čímž přijdeme oba o zábavu. Kdepak.

Teď mi máš říct, kolik je ti let.....pak už nic nemusíš. To není fér, já si ho taky smažu ať někdo vyzvídá:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
děkuji za uznání, přimět někoho k přemýšlení se nepodaří často; díky za prostor, ale nevím, co s ním - zvlášť pod tečkou ne

jo, ale já kvůli tomu nespala (teda spala, ale to tady nebudu říkat) a celou noc sem se užírala a přemýšlela, jak sem snad ještě nikdy nepřemýšlela (doufám, že to neznamená, že sem na to zákonitě musela přijít).....(teď Ti jakože dávám prostor:D)

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
však jsem věděl, že vyrovnáno: zase tečka

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Někdo to naše očichávání shodit musel. Geneticky nemodifikovanou i Tobě.

:D krásně si ze mě udělal tu, co s tebou chtěla mít dítě......no nic, jdu spát, nastal pravý čas....GN

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Jsem samotář. Děti, ostatně jako živočišstvo obecně, mám rád jen v omezených dávkách a pokud mám nějaké vlastní, pak o nich, díkybohu, nevím. Můj genofond je, dle dostupných informací, *** (doplňte vhodný přívlastek, nepřišel jsem na nic dostatečně nonšalantního a zároveň naoko skromného), ovšem jeho nekontrolované šíření nepodporuji, takže pokud chceš dítě, zkus vlastního manžela :)

Výborně. Předpokládám, že otázka ohledně věku by byla zbytečná....takže...máš děti?:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Kapitol mají nejhezčí ve Washingtonu, to se musí nechat. A když si před tím "nebo" domyslím čárku, něco si klidně vyber a já to možná nebudu riskovat ;)

já teda radši hezčí kapitoly....tak jo, ale musí to stát za to. Mám si něco vybrat nebo to nebudeš riskovat?

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Třeba pak dostaneš jedničku z tělocviku. I když, anorektičky, to je taky kapitola... Můžu Ti za to říct něco jinýho, abys nebyla tak rozežraná.

není vyrovnáno, to není vůbec hezké, užírá mě to a jestli se to nedozvím, tak mě to celou užere:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Dítě jsi minimálně do té doby, dokud tví rodiče žijí. A blízkost, ta je přece tak relativní... Ano, není to mezi námi rozdané spravedlivě, ale já se té výhody jaksi nemíním vzdát. Musí Ti stačit, že patříš k něžnému pohlaví; téměr vyrovnáno.

JO může za to krikeťák...do něj! hm...nevychovaný děti (z toho plyne, že nejsi ve věku dítěte..to se nám to sice moc nezúžilo, ale tak:D) Tak mi jenom řekni, jestli sem byla se svým odhadem blízko a nebo vůbec...mně už totiž nejde o to, kolik ti vlastně je, jako o to, jestli sem byla aspoň blízko:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Já jsem na tohle téma škrtátko. Tlustý lidi, nevychovaný děti a komunismus. Ale dobře, třeba za to může krikeťák. Taky jsem je neměl rád.

Tebe to nějak chytlo:D Dopředu upozorňuju, že nejsem fastfoodové dítě a nejsem tlustá:D No já vlastně ani nevím, neuměla sem házet krikeťákem do požadované vzdálenosti...tak asi tak (na fanatické učitele sem měla vždycky štěstí) Vždycky se s tím chlubím....tohle se povede málokomu

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
Mlčím jako rybník. K tomuhle zkrátka asi není osvěta - nechte dítě aspoň běhat venku; nechte ho lézt po stromech; choďte s ním na výlety. Jak se probůh dá dospět k reparátu z tělocviku? Neříkat, dělat!

až tak jo? tak hlavně nic neříkej, nebo bych se ještě lekla, že je to fakt pravda. Ano, taky jim to vždycky říkám.

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
To je zvěrstvo. Rodiče pověsit; ne, taky nemám dostatek informací, ale zvládnu si domyslet.

Teď se mnou mluvíš jako taťka:D..Ve 4 třídě sem dělala reparát z tělocviku:D - to mluví za vše Teď sem si vzpomněla, že to vlastně není slušné takhle vyzvídat

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
dočasné tápání je zdravé; pamatuj však, že jen ve zdravém těle dlí zdravý duch, chodíš do Sokola, holčičko? mezi námi dvěma existuje ještě plno světů, ve kterých na to sám nejsem; zvědavá jsi jako opice až lidoop a informací u mě máš spoooustu :)

no jo no já ten pevnej bod nemám a proto pořád tápu. Nějak nevím, kudy kam no. Mezi náma dvěma na to sám si..víc jak 100 to není a já sem hrozně zvědavá. Nemám žádné informace pro to, abych si něco myslela..

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
nutit někoho myslet si něco je dost rozdílné od toho vyměňovat si s ním názory, hádat se s ním, nebo přesvědčovat ho o něčem; vždycky budeš potřebovat svůj pevný bod, od kterého se budeš definovat, a pak můžeš mít i tu stoprocentní jistotu / nedáš-li přednost cestě zenu, samozřejmě když jsi psala, že "už" na to nebudu sám, tak jsem vyrozuměl, že zatím na to sám jsem... tak teď nevím, co že si vlastně myslíš a co ne :)

ano, já neříkám, že si nic nemyslím a nechávám to jen tak, ale nikdy nikoho nenutím si myslet to, co já, když nebudu mít stoprocentní jistotu, že je to správné. Nemyslím si nic, jen to chci vědět konečně:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
to už jsi tuhle někde psala; jenže relativismus odporuje smyslu; a tak, když si každý myslí svoje, život uplyne ve vzájemném respektu bez naplnění; a ano, mám rád Frankla proč myslíš, že jsem na to sám?

Já si zase myslím, že stoprocentní pravda nikdy není. Vždycky si člověk může jen něco myslet. A když si každý myslí svoje, tak není důvod se hádat, když se navzájem respektují. Že už na to nebudeš sám, ale můžeš se s klidným srdcem podělit o svůj věk se mnou:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
nejde tolik o to, jak si věříš, ale jak si vybíráš to, za čím si budeš stát; nikdo nemůže mít pravdu vždycky, ale může být zticha, když si není jistý uleví od čeho? :)

Je hezké, že si tak věříš:D A klidně si hraj...je to zdravé. Řekni mi to..uleví se ti:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
většinou se nehádám, není o čem, neb mám pravdu, a tak to nerozebírám; pár let mi to vydrželo: jen díla, žádný autor; v poslední době mě to určitým způsobem naplňuje, ten kontakt, experiment, hra neřeknu, myslím, nikdy jsem neřekl ještě nevím, co s tímhle pánem bude

aha....zrovna si čtu tvoje hádky na písmáku:D ano, nebuď kousavý a řekni mi kolik, když už sem si to tak krásně zkusila uhádnout

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
ne, to bylo na toho suchara v županu, on že dolít(nul)... neptal jsem se, kam jdeš; a já jsem ještě nedošel / ale ještě pořád jsem v otevřeném módu, tak zatím nebudu kousavý a vůbec nehumánní; a ženy si s vínem nepletu, koneckonců, buď jedno, nebo druhé, akordy bývají pochybného trvání

to je od tebe hezké....dolévám ráda..hlavně když si mě pak snadněj spletou s tím vínem a říkaj mi "kouzlo" kam jdu já není podstatné, chci vědět, kam si došel ty:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
"nad třicet nejdeš"?! mohl bych to svádět na víno, ale je to jasné, moje misantropie, intolerance a asociálnost jsou přehlušeny odpudivou potřebou afiliace a neopatrností při odpadávání smajlíků; břitva je tupá, sarkasmus vyčpělý, začínám vidět za díly i jejich autory, apage, Satanas, k tomu nemělo dojít! u čeho jsem to byl? dolít

áhá:D...no, podle mě nad 30 nejdeš (a jestli jo, tak máš mladou duši = mladou milenku...to ti ale lichotím co), takže tak...třebá 25 (a jestli si tak nějak jak já, tak patříš k těm chytrým a nemám tě ráda)

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
na špatných tipech ostatních jsem si dříve zakládal, ale už doby nejsou, co bývaly, kdepak je ten starý páprda v houpacím křesle, pokuřující dýmku a vrtící palci v papučích... stal jsem se vyloženě příjemným a společenským, místy až žoviálním, no fujtajbl takže kolik? ;)

to je pravda, vždycky na tuhle výmluvu spoléhám. Smím se zeptat na Tvůj?...teda ne, že bych neměla typ, ale kdyby nebyl správný, tak to pak popřu.

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
máš na to věk :)

v takovýchto situacích se vždycky chovám stejně nepoučitelně

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
budu!

no co už....já sem si to rozlila na víc místech.....když ji oddělám, budeš mě mít rád?:D

katugiro
02. 08. 2008
Dát tip
tou tečkou sis to u mě ovšem pěkně rozlila...

určitě, sem o tom přesvědčená.....stejně by mě zajímalo, jaký to pak bude

katugiro
01. 08. 2008
Dát tip
myslíš, že přijde ještě někdo další?

musela sem to někde dohnat:)

katugiro
01. 08. 2008
Dát tip
tak jsem přečetl ale nejzajímavějším zůstává bohužel stále název :)

já si to myslela:)

katugiro
01. 08. 2008
Dát tip
pěknej hajzlík tohle dílo :) (nečetl jsem)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru