Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MUŽSKÁ PÝCHA

10. 08. 2008
11
13
3242
Autor
moorgaan

..mladíci v ranném věku težko hledají slova něžná a romantická k obyčejnému a hezkému vybídnutí , aby jim dívka něco hezkého sdělila.. DĚVČATA - NEMĚJTE JIM TO ZA ZLÉ !!!



Jako pávi na své peří  pyšni
se svou  písní,
která nezní,  pyšní..


jelikož slova v této písni
vyzývají stroze : “ piš ni ! „
/ místo láskyplného /

Miláčku, něco krásného mně  písni !

 

 


 


13 názorů

jaroušek
31. 03. 2009
Dát tip
Miláčku, něco krásného mně písni ! pěkné****

Merlin70
06. 01. 2009
Dát tip
*

moorgaan
12. 08. 2008
Dát tip
kazdy coul a centimetr posunuje vzdy o metr...-)))

moorgaan
12. 08. 2008
Dát tip
dekuji- no jo moorgaanovštiny, na to mě užije.-))

Ferry
12. 08. 2008
Dát tip
Jo, a ten tip je tady.

Ferry
12. 08. 2008
Dát tip
Miluju pávici Moorgaanovic mívá z ní polici každý novic Opat volá policii rozbíjí tu polici, i volá - "Tak dost, kluci už žádnou poluci!"

hezká moorgaanovina :-)

moorgaan
10. 08. 2008
Dát tip
avox- vím, vím.. věk je raný i ranný.. a mladíci jsou od rány.-)) a občas nasraně a velmi ranně reagují i když nehraně a to na hraně na ranné lásky, které je raní...

:o) důvtipná narážka :o)

avox
10. 08. 2008
Dát tip
mladíka věk raný nebo ranní? Možná bude ten ranní úspěšný po klekání? a ten raný ve světě zdejším, bude úspěšný ve věku pozdějším (když nebyl úspěšný za raného jitra jistě bude lépe nejpozději zítra) místo hlubší kritiky... už víš? :-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru