Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Báseň lásky :)

14. 08. 2008
2
15
1681
Autor
Patcheesa

já těším se na tě

až ti sundám gatě

...


15 názorů

papouch
18. 08. 2008
Dát tip
nó - s tou kritikou - nedá. Ale kašli na to, dyk o noc nende :-)

Patcheesa
18. 08. 2008
Dát tip
hehe, teď jsem si všimla toho pěkného stupňování :).

Patcheesa
18. 08. 2008
Dát tip
i bez těch piv na akademické půdě a já je občas podezírám z toho, že si tropí ze všech nehoráznou legraci. o to horší je fakt, že oni to myslí vážně :). jo a moc tady s tím nastavením ještě neumím zacházet, dá se to zatržení hlubší kritiky ještě teď nějak zrušit?

papouch
18. 08. 2008
Dát tip
ajo omylem :-)) tak to sorrrý, že jsem vyprrsk :-) A to s těmi vědcemi - to je faktyfakt, zarputilci se dokážou přít o tři slova čtyři hodiny při pěti pivech do šesti do rána :-)

Patcheesa
18. 08. 2008
Dát tip
ajajaj, děsila jsem se chvíle, kdy objevíš mou stránku :). hlubší kritika je tu zatržena omylem, je přece jasné, že to tady není možné :). leč mám zkušenosti z oboru s literárními vědci, kteří by dokázali i takovou blbost rozebírat hodiny...

papouch
18. 08. 2008
Dát tip
nicmocová volovina, asi to sama víš. Proč na to chceš hlubší kritiku probůh???

Patcheesa
17. 08. 2008
Dát tip
no to víš, sonet se mi fakt na tohle téma psát nechtělo ;).

j. nick
17. 08. 2008
Dát tip
to je i na blbůstku dost málo...

Alú
17. 08. 2008
Dát tip
Páni, tohle bych mohla taky napsat :-D *

Patcheesa
15. 08. 2008
Dát tip
je to jen takový vtípek :).

tak tomuhle se říká láska? ale hlouběji kritizovat tu není co, myslím.

Dolfiness
14. 08. 2008
Dát tip
hehe :D *

lahůdka :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru