Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Humpolec

22. 08. 2008
2
5
1099
Autor
Peggy

Vyprávíš o tom, že "Hroch je děsně nebezpečnej a žere takový ty velký rostliny, co rostou v Nilu." A: "Taky tam žijí takový něco jako bakterie, co se ti zavrtaj pod kůži a už je od tud nikdy nedostaneš."

A já ti visím na rtech, poslouchám tvé vyprávění a vůbec mi nevadí, že meleš děsný kraviny. Hlavně, aby od Humpolce nepřišlo ochlazení a přívalové deště, to by se potom Ohře rozvodnila a já bych se v ní, možná, utopila.

Hledáme spolu Orion na noční obloze a já přemýšlím, jestli ti vůbec někdy řeknu, že v srpnu vidět není. No fakt, že ne. Ale to hledání je vcelku příjemné...

Škrábeš mě na ruce a dobrovolně masíruješ záda. Víš, že tě mám fakt ráda?

Začíná svítat a je děsná zima. Už zase Vysočina a Humpolec tak blízko...


5 názorů

Hledáme spolu Orion na noční obloze a já přemýšlím, jestli ti vůbec někdy řeknu, že v srpnu vidět není. No fakt, že ne. Ale to hledání je vcelku příjemné... Tohle je fakt hezký. Jinak si nedovolím zbytek hodnotit. Příště:)

Oldjerry
22. 08. 2008
Dát tip
Není to tak docela vyhraněné, al silně to připomíná báseń v próze, formu dost málo vídanou a psanou. Já si tipnu

dobrý vidím to jako báseň napsanou pod sebe

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru