Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MRÁZ V SOBĚ

23. 08. 2008
11
24
3285
Autor
Bíša

Neznám se...

Potácím se
mezi rozumem
citem
a chtíčem

Hledaje pro sebe klíč
odemknout vnitřní mříž

Namlouvati si imaginární hráz
kterou evokuje niterní krutý mráz

Nechápu dnešní svět
chřadne mnou pěstovaný květ
zatemňuje můj pohled
na svůj odporný vzhled
událostí virtuální sled
hrozí mi do propasti slet...


24 názorů

Rozumím ti Bíšo, ty daleké kouty krajiny, jež v našich srdcích občas chřadnou, neztrácej prosím, je nás už málo, do dálky se srdcem zase hleď a náš svět, zůstane dál v nás, zůstaň prosím odvážný dnes a zítra zas:) s pozdravem Aneste:)

avox
06. 03. 2010
Dát tip
upřímně sdělené pocity... kdo tvrdí, že se zná, nemluví pravdu

Garay
26. 01. 2010
Dát tip
Viz. reakce "Hore"

Garay
26. 01. 2010
Dát tip
Já mám takový pocit, že tý rýmy jsou tam schválně. Přečtěte si to znovu a v klidu. Aylo by fajn, kdyby si lidé přestali plést kritiku a soudy....

A.H.
15. 05. 2009
Dát tip
a kdo dnes chápe dnešní svět.

jejdavilda
21. 01. 2009
Dát tip
a tak dá se s mnohým souhlasit*

Diana
26. 09. 2008
Dát tip
To, mezi čím se potácíš, máme asi všichni společné :-) A neznáme sami sebe. To je pravda. Ale ty rýmy jsou skutečně moc jednoduché - svedl bys lepší ;-)

Marys
13. 09. 2008
Dát tip
noh, tie rymy no :) ale nekritizujem, len sa pousmievam :)

papouch
24. 08. 2008
Dát tip
na míň??? ne... chrústě!! příliš.. oh, ah, eh!, příliš mne přeceňuješ.. vždyť - ó! Pohleď!!: virtuální sleď/do prdele sleť .. toť pyramidální kombinatorika třpytivě jiskřivé nadgeniality velikána mouderní čžeské pojézyje!!! ... jo.. né do prdele, ale do propasti.. no to už je aji skoro jedno..

pété
24. 08. 2008
Dát tip
není moc optimistická...ale ty pocity znám. poměrně výstižně napsáno. t

papouch
24. 08. 2008
Dát tip
chrůstě, ne.. tohle,... TOHLE bych teda já nedokázal... tak geniální rýmy hráz/mráz, svět/květ.. a což teprve stkvělý rým mříž/klíč..! Ne, na to já nemám...

Gramatika ti tedy moc nejde. A poezie taky ne.

Bíša
24. 08. 2008
Dát tip
Už to bude správně...

avox
23. 08. 2008
Dát tip
Tak to tedy... mužský rod je "hledaje"! "Hledajíce" je pro číslo množné!

Bíša
23. 08. 2008
Dát tip
Již jsem to upravil do mužského rodu...

Neboj se vstát a znovu bojovat, o život se prát jako to člověk umí už léta, po které jeho rozum a nitro vzvétá, jen díky květům v srdci můžeme žít a znovu a znovu pokoušet se žít:-)

A to jako píše ženská?

Vzalo mě to t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru