Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bombardování

25. 08. 2008
5
5
1863

Bombardování

 

            Bahrajnské bitevní balóny bombardují Belgii. Belgičané bláznivě běhají. Bouchnutí bombou bolí… Bomby boří budovy bohaté buržoazie, Bonapartovu bustu, benátské bižuterie.

            „Blízké baterie bouchnou bok bahrajnských balónů,“ bonmotuje bledý bednář Büchler. „Blbost!“ bručí brusič Brantner, „baterie byla bloknuta buldozerem.“

            Bomby boří balistickou bázi bruselských barikádníků. Bouchly barely benzinu. Benzínka – barabizna… Bouchla budova Baťových bot.

            Botswanští barbaři během bombardování balí bláhové baletky. Bill Bottle, bodyguard bizardní britské bytosti – Blaira, brání baletky bouchačkou. Barbaři bijí Bottla baseballkami.

            Bomby bourají budovy Brugg. Bahrajnci bombardují bývalé Bonapartovo bojiště.

            Bylinkářovi Bartlovi bouchla botanická bouda. Bouchly bonsaje, blín, bolehlav, begónie, bulharské byliny… Bouchnul balíček Bébéček.

            Balóny bombardují balírny broskvových bonbonů. Bohapustému brankáři Bosnichovi bylo blbě. Blil banán. Bouchnul bordel „Bílé bikiny“. Brejlatá babka brání bezbranná brečící batolata bagetou.

            Byla bombardována bruselská budova beletrie. Bouchly bedny bychlí. Bouchly Bezručovi básně, Bretónovi bajky, Balzakovi bestsellery…

            Bojová brigáda bývalého bramboráře Bushe bazukami bouchla bahrajnské balóny.

            Běda! Belgie bývala báječná. Bohužel, bomby budují bordel, bahno barabizny.

            Bonapartovy bitvy – bebíčka.

            Bručící béďové baští bombami bité bytosti.

            Běžný běh belgického bytí…


5 názorů


:D T*


Kočkodan
05. 08. 2013
Dát tip
Já mám skoro az dojem, ze vsechna slova zacínají na b. :-)

:))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru