Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Každé ráno

31. 08. 2008
7
7
1082
Přeji ti sny co neustaly po noci plné souznění přeji ti písně zpěvných ptáků ráno jen co je vyvětráno přeji ti radost že jsme spolu byli a snad si souzeni budeme ještě Bůh nás zkouší než řekne poslední své a n o přeji ti náruč plnou sebe až nastane ten okamžik poznáme ho? bude nám milý? poslední smaže otazník? přeji ti všechna moje přání ať týkají se tebe dál až vrátí se čas k milování já bděla zatímco jsi spal...

7 názorů

macecha
01. 09. 2008
Dát tip
A já bych si přála, aby mne potkal zlomek toho, co Jarmilka prožívá, protože její básně jsou toho plné a já skoro závidím, Jarmilko, jak to děláš? Jak to, že pro Tebe je vše inspirací? Asi proto, že máš ráda život. Je to prostě nádhera. *T

Háber
31. 08. 2008
Dát tip
***

moorgaan
31. 08. 2008
Dát tip
bdít je třeba... jinak běda!.../**

Delfín
31. 08. 2008
Dát tip
Krásné je přemítání Tvé, však na řadě je čin, promeškat pravý čas prý je ta nejstrašnější z vin, co nás jak Erynie pak v našich snech strašívá a marným žalem vlhne zrak pro to, co uplývá...

Safián
31. 08. 2008
Dát tip
Pěkná básnička.Rým ve druhé strofě mně opravdu pobavil.Mrzí mě, že ve třetí strofě oslabujete rým, třebaže by se "budeme ještě" dalo beze škody posunout (asi s otazníkem). Ale vy jistě víte, co děláte.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru