Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klub slovenských Písmakov

20. 07. 2001
1
0
2606
Autor
Naso

účelom klubu v žiadnom prípade nie je snaha dištancovať sa od väčšiny autorov na tomto serveri na báze etnicity. Ď. za pochopenie v tomto smere!

Ave,

 

Zaujímalo ma, koľko slovensky píšucich autorov sa na veľkolepom a rozrastajúcom sa projekte Písmak aktívne zúčastnuje. Po niekoľkých dňoch usilovného pátrania (to bola fuška!) som zistil, že dodnes (štvrtok 19.07. 2001) sa na Písmak zapojilo okolo 80 autorov zo SR alebo presnejšie povedané po slovensky píšucich autorov (niektorí píšu zo zahraničia: V. Británia, USA, Kanada, Belgicko, Rumunsko...).

 

Z toho aktívnych, činných autorov, teda tých, ktorí uverejnili aspoň jedno (!) vlastné dielko je okolo 65. Veľa? Málo? To nie je podstatné. Dôležité je to, že mnohí z nich majú vlastný štýl písania, originálne videnie chodu vecí sveta, pozoruhodnú senzuálnosť a zaujímavú poetiku.

 

Bola to ´sakra práca´, ale po niekoľkých hodinách pri PC som vybral aspoň po jednom diele od väčšiny autorov, ktoré som považoval za kvalitné a hodné účasti v KSP. Aj takto zocelene, pekne ´pohromádce´ chceme dokázať, že svojou prítomnosťou Písmak skvalitňujeme. Snáď sa mi ten výber podaril, som rád, že už v prvý deň mal Klub veľa členov, verím, že pribudnú ďalší ako aj ďalšie dielka v ňom, pričom sa spolieham na pomoc tunajších slovenských autorov a pravdaže aj na vaše podnety, ak sa vám niektoré z našich diel tak páči, že ho navrhnete do tejto (ehm-hmm) ´výkladnej skrine´.  :-)


Cieľom tohto klubu je predstaviť to najlepšie z tvorby slovenských Písmakov. Snáď sa mi, NÁM, to podarí...


-Naso-


Yeziiinka
25. 07. 2001
Dát tip
Děláte mi radost, Píslovmáčci! :)))

Bix
21. 07. 2001
Dát tip
To je ale jasania ! :o)))

prdelka
20. 07. 2001
Dát tip
:-))) Supeeer. Tvoja snaha sa bude urcite cenit!! Ja osobne som nadsenaaaaaaa :-)))

Wopi
20. 07. 2001
Dát tip
Áno, svojou prítomnosťou Písmak naozaj skvalitňujete! :-)

Naso
20. 07. 2001
Dát tip
Velíkáááánske díky za ocenenia! Sľubujem, že v KSP budú iba kvalitné dielka!

papouch
20. 07. 2001
Dát tip
veľa, ale priveľa ma mrzí, že niesom Slovák, ale len potrúbly Etrusk... :-))))

Naso
20. 07. 2001
Dát tip
papouch: ja Etruskov zbožňujem! Nesmrteľný Turms (Mika Waltari) - to bolo čítaníčko...

Katerina
20. 07. 2001
Dát tip
Nech zije KSP!!!! :-)))))

inventor
19. 07. 2001
Dát tip
Sice se to stane až zítra, ale již dnes vím, že je to dobře :-))) Udělal jsi správně milý Naso...

Sýkorka
19. 07. 2001
Dát tip
:o)))))))))) Supeeeeer!!!! Hneď sa tam idem pozrieť. Tvoja snaha bude určite ocenená. Mnou určite :o)))). MTR.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru