Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pražce

09. 09. 2008
19
17
2538
Autor
leenai
pracuju přesčas na pozemním plánu
jak se vrátit zpátky
do svých vlastních kolejí

pracuju do úmoru
- a někdy až k ránu
pouštím dech na volnoběh
- na místa, kam se tepy ztrácejí

17 názorů

A.H.
30. 01. 2012
Dát tip
*

Bíša
06. 06. 2010
Dát tip
t.

NePoe_ta
20. 11. 2008
Dát tip
Bych sem neplách, jen jistý nejmenovaný EU emisař vyzvídal, zdalipak prošlas emisní kontrolou ...

Noe1
26. 09. 2008
Dát tip
chytrá, hravá a zároveň neprvoplánová

leenai
23. 09. 2008
Dát tip
děkuju, že jsi se zastavil, za připomínky jsem ráda; rozčeření vod je příjemné co tobě přijde zbytečné, natláskala jsem si do těch veršů schválně - právě kvůli rytmu a co se týče třetího verše i zdůraznění smyslu; použití "kde" se mi příčí až tělesně - jasně se zde ztrácí něco někam, ne něco konkrétně kde, na které by musel být v předchozím textu nějaký odkaz.. sleduji neurčitost/nepodchytitelnost toho bodu/prostoru s tepy máš nejspíš pravdu.. ale jak je vidět už na všem, co si tu škrabu, nedělá mi problém znásilňovat jazyk a stavět silné kontrasty.. asi mě nepředěláme =) (možná věkem)

a2a2a
23. 09. 2008
Dát tip
pracuju přesčas na pozemním plánu jak se vrátit zpátky do svých kolejí pracuju do úmoru - a někdy až k ránu pouštím dech na volnoběh kde se tepy ztrácejí Dovolil jsem si z tvé básničky vypustit naprosto zbytečná slova - svých-vlastních, obě mají stejný význam ... nebo na místa, kam ... taky nadbytečné a přitom, myslím si to prospělo rýmu i rytmu. Jinak to slůvko ...tepy... zní hodně tvrdě ve zvuku tvé básničky. Naopak dech - volnoběh ... zní hezky a má to i vtip i myšlenku.

Cairo
17. 09. 2008
Dát tip
ty poslední dva řádky...moc dobré*

Kuchot
17. 09. 2008
Dát tip
pjekná báseň*

Ó
15. 09. 2008
Dát tip
...moc pěkné...

Dalamar
13. 09. 2008
Dát tip
Koukam ze neni od veci sem obcas zavitat :) Chvalim

povedená věc t.

Honzyk
10. 09. 2008
Dát tip
...verim tomu...*

Dero
09. 09. 2008
Dát tip
*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru