Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Strádání

10. 09. 2008
1
11
1191
Autor
Element6

Láska je touha ploditi v kráse. Platón

Hledám lásku a krásu
a všepohlcující něhu,
která by mne rozveselila
a udala mi nový směr...

Energii získávám i přes chmury
i přes denodenní problémy,
Krásu a lásku miluji,
i když jsou zahaleny nebesy...

Zkouším hledat cestu k tobě
navzdory tvému odmítání,
nechci tě nechat odejít,
toužím se tebou obklopit...

Myšlenky na tebe zabijí mě,
víra v tebe uzdravuje mne,
pohlcuje mě čístá harmonie
a naděje na tebe...

11 názorů

Kuchot
22. 09. 2008
Dát tip
taková klasika, s něčím takovým se dá bych řek vždycky něco dělat

Miroslawek
12. 09. 2008
Dát tip
Jedna mimoliterární poznámka: známý rozdíl ve vnímání situace mezi pohlavími způsobuje, že ona naděje bývá falešná. Ženy velice často neumějí odmítnout chlapa, k němuž chovají sympatie, ale ne lásku, pro něj dostatečně jasně, přímo a natvrdo, aby mu tzv. neublížily. Neuvědomují si, že pokud dotyčnému poskytnou sebemenší úhybný prostor, tak si z podstaty roztouženého samečka naděje dělat nepřestane, a tudíž mu v konečném důsledku ublíží daleko víc. Není to chyba žen ani mužů, prostě to tak je.

Element6
11. 09. 2008
Dát tip
Díky, ano vlastní zkušenost, stále trvající: Když ty chceš víc a ten druhý (ta druhá) jen přátelství není to zrovna lehké...navíc, když ví, že bys ji rád měl, ale ona tě "prý s těžkým srdcem" odmítla...tedy prozatím, nevylučuje někdy v budoucnu něco víc...to je ta naděje, která zůstává...

Honzyk
11. 09. 2008
Dát tip
..no ale, promin, ona jakoby na konci spadla na samem konci od panaboha, na me tak pusobi: alsespon....jinak ja nadeje chvalim, a jak....!!! (vlastni zkusenost:)))

Element6
11. 09. 2008
Dát tip
Taky že ano, konec mé básně nebásně má značit naději...

Honzyk
10. 09. 2008
Dát tip
...pro me az moc porazenecky: dycky se da, myslim, neco delat.......... :)

Miroslawek
10. 09. 2008
Dát tip
Ježíši, vykrystalizoval - to mám z toho, že jsem přepracovanej

Miroslawek
10. 09. 2008
Dát tip
černá lovkyně: cože, rýmem? Ajajaj. Element6: jsou různé druhy veršů, ten český vykrystalyzoval jako sylabotónický, to znamená, že záleží na rozmístění přízvuků a počtu slabik ve verši. Verš je tedy vázán nějakou záměrnou organizací přízvučných slabik. Konceptu se říká metrum, praktické realizaci pak rytmus.

Element6
10. 09. 2008
Dát tip
Vlastně ani nevím, nevěděl jsem, jak mám vázaný text pochopit a co si pod tím představit...

Miroslawek
10. 09. 2008
Dát tip
A prosím tě, prozradíš mi, čím je verš vázán?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru