Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

STAČÍ TAK MÁLO

10. 09. 2008
1
5
1057
Autor
sunshineXS
nič si nerobil
len si čítal nahlas básne
z knihy, čo ležala
na stole keď
si ku mne prišiel
nechápal si čo je
voľný verš
na provokatívnych pointách
sme sa tak
smiali až sme plakali
na lícach som z nich mala
vtipné monokle
.
keď som si ich utierala
už asi po stý krát
zistila som
že
som do nemoty opitá
nákazlivým smiechom
že
vždy som to tak chcela

 už tu nie si...

a ja neviem
čo mám urobiť
aby som  už konečne  vytriezvela


5 názorů

sunshineXS
11. 09. 2008
Dát tip
a co ti to pripomina?...to ma tesi, ked som prebudila tvoje spomienky...:O)

Monie_Kim
11. 09. 2008
Dát tip
...neco me to pripomina, dobre jsi to napsala, sunshineXS

no to je dobre, že sa smeješ tak aby ti to ostalo po celý deň;-) a díky za vysvetlenie:)

sunshineXS
11. 09. 2008
Dát tip
on odisiel a ja sa napriek tomu smejem, este stale smejem...lebo zanechal smiech, dobru naladu, pozitivne vibracie a co ja viem co este vsetko pozitivne...a on neodisiel na furt...on sa este vrati...vies?... vtipne monokle=nie su podla mna tvrde, su to iba monokle, ktore sa urobia kazdej dievcinke pod jej krasnymi ocami, ked nie je namalovana vodeodolnou maskarou...a smeje sa ako blazon...:O)))...tak ...dufam, ze som vysvetlila do pochopenia...:O)...aj ked to nezvyknem a nerada robim...lepsie je ked si kazdy najde tu svoju interpretaciu...:::OOO)))

začistok sľubný ale tie vtipné monokle príliš tvrdé na úvod, nepasuje mi to tam... vôbec to že si opitá smiechom ma dosť zarazilo opitie smiechom je už známe a staré:)trochu ohrané a posledná veta... to bude skôr otázka na telo:) tu mi nesedí do logiky: ak si bola opitá smiechom on odišiel a ty chceš vytriezvieť tak to znamená, že sa ešte smeješ? ale prečo? veď on odišiel a ty si to nechcela... neviem, či som ten záver dobre pochopila:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru