Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

FILCKY

11. 09. 2008
9
23
3962
Autor
Bíša

Takové varování malé...

Přešly na mě filcky
jen jsem jej vytáhl z klícky
pomnožily se velice
od mladičké učnice
módní kadeřnice.

Člověk by snesl snad i kata
už Babička pravila:
Když svrbí
je to horší
než když se sbírá pata!

Rozkrok s ohanbím je rozškrábán do krve
nesnesitelné svědění a lechtání
že já si něco začal a to bylo poprvé.

Potom již bylo hej
ještě že byl petrolej!

Nekamenujte
a neproklínejte mě
"umělecky" a licenčně
jsem to psal v ich formě...


23 názorů

Manuamanua
27. 10. 2010
Dát tip
Nevím, co jsou to filcky. Nějaká nemoc - něco jako neštovice?

A.H.
15. 05. 2009
Dát tip
dobré příspěvky do debaty.

A.H.
15. 05. 2009
Dát tip
neblahá zkušenost :)

LadyLoba
02. 10. 2008
Dát tip
hm, překvapils i mě

Diana
26. 09. 2008
Dát tip
Obětoval ses hezky, pobavilo - diskuze také :-))*

papouch
13. 09. 2008
Dát tip
to je zas blbost

MKbaby
12. 09. 2008
Dát tip
Pro FILC máme krásné české synonymum PLSŤ. A tak by se mělo místo FILCKY říkat PLSTĚNKY, ne? :)

MKbaby
12. 09. 2008
Dát tip
Pro FILC máme krásné české synonymum PLSŤ. A tak by se mělo místo FILCKY říkat PLSTĚNKY, ne? :)

Honzyk
12. 09. 2008
Dát tip
...je uzasna...te kdyz si treba stezuju, ze jsem nekomu ublizil a mam vycitky, rekne mi:"A to ja kdyz nekomu ublizim, ublizim mu este vic!!!"...jinak se z toho nedostanes..))

Bíša
12. 09. 2008
Dát tip
To Honzyk - Máš skvělou kámošku, dlouhovlasou krasavici :+) To pété - ten příběh byl napsán na zadání, není můj, já se jen v recesi obětoval...

Honzyk
12. 09. 2008
Dát tip
...ale jak ja smal se, kdyz Daniela mi toto vypravela: vis, ona mluvi pomalu a velmi, velmi labuznicky kouri...povedela mi klidne, povzdechla si...tipla cigaro a zvedli jsme se z travy:)))

pété
12. 09. 2008
Dát tip
teda Biso, zajimave tema...:D takova odvazna zpoved, a ten petrolej...to je teda sila :) Honzyk pobavil:)

sidonia
11. 09. 2008
Dát tip
no, to sou věci

Honzyk
11. 09. 2008
Dát tip
...a ja zapomne dodat, ze ta divka mela nadherne dlouhe rozpustene vlasy...a ze se na ty Ortosany uplne vrhla...otocila se, chlapek nikde:))

Bíša
11. 09. 2008
Dát tip
Díky, Honzyku! Již je to opraveno. Hanbím se... ORTOSAN ke konci padesátých let nebyl, jen účinný petrolej...

Honzyk
11. 09. 2008
Dát tip
...spis ta krasavice....s ni je fakt sranda...:))

Oldjerry
11. 09. 2008
Dát tip
Honzyk má u mne tip

Honzyk
11. 09. 2008
Dát tip
...sssbira pata, kdyz uz, )...a myslim, ze mame ohanbi..:)...roZskraban, no, to uz se smeju:)))...ale jo, jen se vyznej, ty kluku usata: ...prihodim historku, ktera te snad srovna: ma kamoska, opravdu nadherna holka, ktera delala v lidovkach, shanela ORTOSAN : jeji pes dostal nejaky vsi...a tady jeji vypraveni: ..."V Praze nebyl Ortossan k sehnani nikde, jela jsem na sluzebni cestu, no a zastavila v prvni prdeli, a hned do drogerie...za mnou chlapek...a porad...uz uz ozyvalo se jeho vilne mruceni, zrejme chtel se nejak "vyslovit", kdyz ja zastavila pred regalem, kde byla vyrovnana cela rada Ortosanu:a mruceni ustalo."..))

:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru