Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

MAGNETICKÁ ZÁSILKA

09. 10. 2009
1
4
1524
Autor
fungus2

Část první


Pavel sundával postupně z pásu zásilky a dával je do úložního prostoru dodávky. Zanedlouho mu na pásu zbyl poslední větší balík, který obouručně uchopil, ale k jeho překvapení jej nenadzvednul.
„Zatraceně, co to s ním je!?“ zeptal se překvapeně a opětovně napnul síly. Zásilku trochu nadzvedl, ale přitom ucítil, jak jí něco táhne dolů. A vzápětí balík dopadl na pás a on s překvapeným výrazem v obličeji na jeho vrchní stranu. Zároveň se praštil do nosu a zůstal nechápavě v předklonu zírat na zásilku, přičemž se držel za obličej.
„Co to s tím balíkem vyvádíš?“ zeptal se jej s úsměvem Michal, s nímž jezdil v dodávce.
„Von je nějakej divnej,“ vysoukal ze sebe Pavel.
„Jak divnej?“
„Tak ho zkus nadzvednout!“
„To je nějakej žertík?“
„To teda rozhodně není.“
Michal vzápětí přistoupil k pásu a zároveň se obezřetně rozhlédl kolem sebe, jestli není sledován po očku některými kolegy. Poté uchopil obouručně zásilku a zkusil jí nadzvednout. Díky své síle v rukách se mu podařilo balík prudce nadzvednout a vzápětí s ním udělal rychlý pohyb směrem k otevřeným dveřím. K jeho překvapení však zásilka za velké rány dopadla na bok dveří a zůstala na nich trčet.
„Ty vole, von je magnetickej!“ vyhrkl Michal, jemuž podjely nohy, a on zůstal užasle sedět na podlaze.
„Tak magnetickou zásilku jsem ještě na doručení neměl,“ zkonstatoval Pavel.
„To já taky ne!“ pronesl Michal a vytáhl z kapsy mobilní telefon. A tím si začal balík na dveřích fotografovat.
„Co to máte za balík?“ zeptal se jich zvědavě kolega Roman.
„Představuji ti tzv. magnetický balík,“ sdělil mu Michal.
„Cože?“
„Jen si ho zkus z těch dveří sundat,“ řekl mu Pavel.
„Co to na mě zkoušíte?“
„Nic nezkoušíme. Jen se přesvědč,“ pronesl Michal a Roman se záhy pokusil zásilku sundat. Skončilo to však opakovaným otevíráním a zavíráním dveří.
„Ten tam drží jako přibitý!“ vyhrkl Roman.
„Bude legrace ho doručovat. Společným úsilím ho z těch dveří sundáme. Ty Pavle drž dveře a my dva ten balík sundáme,“ řekl rozhodně Michal a s Romanem uchopili zásilku, zatímco Pavel držel dveře za jejich okraj a kliku. Vzápětí se dveře prudce pohybovaly, načež byl jimi Pavel udeřen a s klikou v ruce se ocitl na podlaze. Současně na opačné straně na podlahu dopadl Roman a Michal, přičemž se magnetický balík ocitl v blízkosti plechového odpadkového koše. Ten se rychle k němu přemístil, za okamžik se na něho“přisál“ a na oba pošťáky záhy dopadla sprška odpadků.
KONEC PRVNÍ ČÁSTI

 


4 názory

fungus2
19. 09. 2008
Dát tip
Jasně!

neroušek
18. 09. 2008
Dát tip
Tak jo. Tvoř,tvoř, nic neuspěchej! Klaní se neroušek.

fungus2
15. 09. 2008
Dát tip
Díky. Časem bude druhý díl.

neroušek
15. 09. 2008
Dát tip
Oblíbená pošta! A kde je druhý díl???????

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru