Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zasemír

14. 09. 2008
2
8
1207
Autor
Iveta

Po rozchodu

Ještě jsem ti nepodala ruku na rozloučenou
a už cítím úlevu

našla jsem odvahu to vzdát
naše soupeření

pokládám zbraně, které se mezi námi
začli podivně množit

láska buď je nebo je boj
a já chci zasemír

8 názorů

Honzyk
15. 09. 2008
Dát tip
...tam je pry stale krasne...se bojim trosku spis toho navratu : pred lety vratil jsem se koncem zari z Maroka, a na letisti sedela moje kamoska, ktera na me cekala, v hubertaku...

Rajmund
15. 09. 2008
Dát tip
V říjnu už asi přestane pršet.

Honzyk
15. 09. 2008
Dát tip
...ano, ale az v listopadu, mozna uz v rijnu, a na Djerbu... byla tam vloni kamoska s dvema malyma detma, a silene si pochvalovala, dokonce budu i ve stejnym hotelu : nesmim na prime slunko, tady pry se jen tak vyhrivas "po sezone" jako kocka...ale moc se zatim netesim...to prijde, doufam...

Rajmund
15. 09. 2008
Dát tip
Hnzyk..už něco takovýho taky tvořím. P.S. myslel jsem, že jedeš k moři..

Honzyk
15. 09. 2008
Dát tip
)))Rafmund., muj stryc se s Plzakem kamaradi...rika mu Harry, a tvrdi, ze je to velmi chytrej chlap...- dolozil: nekdy ti treba napisu, je to zajimavy... ....text jen placnuti do vody: jen podotknu, ze uz pata "vec", kde se nekdo s nekym rozchazi, dejte uz si pokoj:)))

Rajmund
15. 09. 2008
Dát tip
Že ještě nikdo nezaložil klub Plzákův Uzel.

Diana
14. 09. 2008
Dát tip
Nojo, něco na tom je..*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru