Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co kdyby

15. 09. 2008
1
8
1297
Autor
Klárka

Dívám se a nechce se mi spát
pro jedno malé cokdyby.
Musím už konečně
stát na vlastních nohou.

Opřená o něco, co se nekymácí,
dívat se do nebe,
nikde žádní rádci
a ptákům myšlenek přistřihávat křídla.

 
... zase jsem zapomněla ...

Ta bleška štěstí někde ve mně
prosí
o kapku krve
od srdce
a pije
nenasytná k zešílení.
Bolí i nebolí,
trápí i netrápí,

pravý úhel pohledu byl zdola,
ze mě.


8 názorů

...mozno kloaku... ...alebo vyuzit aj nejaky iny tvor ktory prestrihnes...

Klárka
17. 09. 2008
Dát tip
Honzyk: hmmmmmmmmmmm, je to záznam pocitu, zápis do deníčku, neni to básnička, ale v tomto směru nechci postrčit, spíše zabrzdit ašš: to je fakt, příště ptákům přistřihnu něco jiného jablonec: v tom případě raděj "bezduchá a nepravdivá" ne? Petrusha: helemese, to je dobrej pocit, protože tak přesně to je, to je muj novej životní režim, velice oblíbenej :o) Ženatej: jako že v souvislosti s těma ptákama? :-) No, byla by to v tu ránu asi oblíbenější verze, aľe upřímně, o koupi černé výbavičky a bičíku zatím neuvažuju, ještě ani v básničkách :o) Díky za váš čas :o)

Ženatej
17. 09. 2008
Dát tip
Nemáš tam na 14tý řádce hrubku? ;-)

Petrusha
15. 09. 2008
Dát tip
trochu činu by to chcelo človek má z toho pocit, že len ležích a svet beží bez povšimnutia preč

jablonec
15. 09. 2008
Dát tip
bezduchá, ale nepravdivá

...obraz prestrihnutych kridel vtakov alebo anjelov...je uz aj v tunajsich internetovych pomeroch nadouzivany... ...tak od polky to dostava az taky naivny nadych... ..posbo to na mna dost zbytocne ukecane...chyba mi tam zaujimavejsi obrazok...vtip... ...toto je skor na vypisanie...ale mne osobne nic nedava...

Honzyk
15. 09. 2008
Dát tip
..Rajmund, ano.)))) ...trosku si prisadim: tady pises porad jen o tom, co bys udelat mela . tak to udelej...!..jakypak "cokdyby"... ... jinak nejaky psani te do kroku nepostrci...myslim.

Rajmund
15. 09. 2008
Dát tip
Na holou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru