Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zemřel Rick Wright

15. 09. 2008
3
70
3141
Autor
Lasy
Dnes (15.9.2008) po krátkém boji s rakovinou zemřel Richard William „Rick“ Wright, mimojiné klávesista Pink Floyd.

Ticking away . . .

PF: Přesně na 33. výročí alba Wish You Were Here. Osud má někdy vážně smysl pro historii.

70 názorů

Lasy
04. 05. 2009
Dát tip
NePoe_ta: trochu s křížkem po funuse, ale taky názor ;) Lasy

NePoe_ta
30. 04. 2009
Dát tip
Pokud Rick Wrightovi nebylo dopřáno za života nesmrtelnosti, a to asi nebylo, jinak by nezemřel, dozajista se stal nesmrtelným po smrti, díky zde rozpoutané besedě. Tvá vina Lasy tedy spočívá v tom, žes´ neuváženě nerozpoutal diskusi o jeho úmrtí v době, kdy byl ještě živ a zdráv. Úvaze zbývá jeden háček; jeho nesmrtelnost se vztahuje výhradně na písmácký prostor. To by snad otázce, zda oznámení o jeho smrti sem patří nebo nepatří, mohlo účinně napovědět :)

ksor
08. 10. 2008
Dát tip
The world is like this, Gandalf ;-)

_NoBody_
21. 09. 2008
Dát tip
Tak já nevim, jsem taky jedna z těch stejně starých jako Lasy, papouch, merle a ja nevim, kdo jeste.... ale tohle je fakt hnus..... Moc ráda vzpomínám na časy, kdy byl Písmák písmáčíma písmenkama, ode dne, kdy se tu objevila politika šlo všechno do pr...., založil se nový server. Vážně necháu proč tak strašně vadí, že někdo upozornil na úmrtí, pro někoho, významného člověka... dřív to nevadilo?? A k čemu je teda kategorie, mimo, ostatní, událost? Asi jsem už stará a fakt se mi stýská po starém Písmákovi - i po starém designu...., ale co komunita šťouralů se dá taky nazývat literárním serverem ne? upřímná&_NoBody_

katugiro
18. 09. 2008
Dát tip
Lasy, neřeší se tu šílený restrikce a pravidla, řeší se tu - a to zatím případ od případu - co patří na hlavní stránku. Tahle událost na ni nepatří, měl jsi tři dny na to, zkusit to pochopit, budu ji muset přeřadit sám. Ty tři dny ber jako ukázku "nadhledu, respektu, tolerance a porozumění". On po tom každý volá, ale ne každý je taky ochotný se tak sám chovat. Že nejsi objektivní dokládá to, cos mi napsal k Lakrov. Že se jako jediná pokusila něco řešit, navíc v klidu a bez kofliktu? Ne, jen podpořila tvůj nzor, že to tu má místo. To, že zemřel nějaký umělec, není argument. A to, že bychom kvůli tématu smrti měli kolem chodit po špičkách, je už úplně scestné. Na povýšené poučování a moralizování jsem háklivý; nejlíp to shrnula Kristova_noha.

deckart
18. 09. 2008
Dát tip
hahááááááááááá :-) Nespravedlnost si našla i tebe, Papouchu :-)

papouch
18. 09. 2008
Dát tip
počki počki, já jsem služebně starší a sprda jsem dostal beztak, tak kde je ta logika, he?? :-)

deckart
18. 09. 2008
Dát tip
To, co napsal chroust, je v podstatě to, co jsem napsal já... A proč na moji hlavu padala kritika ? Proč ? A to jsem jen konstatoval, že housky do drogérie nepatří, nenadával jsem drogistovi...

crayfish
18. 09. 2008
Dát tip
Pišta: Aha. :-) (můžu ti na tento slint poslat avízo?) :-)

To máš tak - člověk by to avízo rád dostal na nějaký zajímavý, hlavu a patu mající názor, a ne na každý blbý slint. Na což bohužel žádné tlačítko udělat nejde.

crayfish
18. 09. 2008
Dát tip
Já teda nevím, kdo je editorem hlavní strany - ale není přece nic lehčího, než aby onen editor (nebo editoři) určoval obsah hlavní strany. Pak by se nemuselo řvát na Lasyho, ale na editora. (aha... :-) ) ...ale stejně by mě zajímalo, jak je tedy redakčně hlavní strana řešena... A pak taky nechápu, jak nakládat s avízy k těmto diskusním tématům. Často čtu, jak uživatelé pukají vzteky, že UŽ ODSUD NECHTĚJÍ AVÍZA!!! A já si zase naivně myslel, že každé avízo lze smazat jedním klikem, bez rozčilování. Nebo použít tlačítko "nechci odtud dostávat avíza". Ach jo. Na to, jak jsem na Písmáku dlouho, mám povážlivé mezery v netiketě... :-( PS - avíza pošlu systémem první přezdívka - shift - poslední přezdívka. Tak.

papouch
18. 09. 2008
Dát tip
..bude, určitě bude, to je nesmrtelný.. :-)) (Jsem jenom vocas admin .-)

Delahaye
18. 09. 2008
Dát tip
:-) ano, "bude se to muset řešit" je dostatečně alibistické .. takové české, že ... "někdo by s tím už sakra měl něco udělat .. !" (já tedy nééé, někdo, samozřejmě) "vocas "admin" znamená pouze to, že můžu vyhodit z chatu sprosťáka. Víc nic." ... opět signifikantní (nepochopení?) .. a pořád to neber tak, že Ti ten ocas někdo závidí :-) já bych ho nechtěl už právě kvůli tomu, že se k němu váže dost zodpovědnosti (ze které se tak výše pěkně vyvlékáš) a chroustovy rohlíky už jsou úplně mimo ale nech to být, je to celkem únavné pro obě strany a takových polemik už tu bylo a pohříchu ještě bude :-( měj se hezky

papouch
18. 09. 2008
Dát tip
Dělaháje: Tak za á - ten vocas "admin" znamená pouze to, že můžu vyhodit z chatu sprosťáka. Víc nic. Jinak jsem normální obyčejný uživatel jako ty. Takže zklidni. Zcestně plkáš tentokrát ty. Než něco plácneš, tak si předem zjisti, jak je to doopravdy :-))pppp A za bé - písmácké chlastání, písmácké stanování a písmácké bigbýty samozřejmě na hlavní stranu patří. Nebo to snad chceš popřít??? Z cé - Reklamy a další nepísmákoviny nepatří. V tom se asi shodneme. Problém ovšem je, jak kategorizovat "nepísmákoviny" Zdali vzpomínka na muzikanta patří či nepatří na hl.str - toť problém. Každý na to má svůj názor. Já pouze vyjádřil souhlas se zde vyřčeným názorem že nepatří. A tím, že se k tomu vyjadřujeme se snažíme tento problém nějak uchopit a zkusit řešit, ne?? To, že to obracíme ve srandu je snad mnohem lepší, než kdybychom si nadávali ála Roman*l. Za dé - napsal jsem Bude se to muset řešit. A řešit se to bude, a brzo. Nepsal jsem budu to řešit. Všimni si toho rozdílu. Dost podstatný, viď? Takovýmito omyly pak vznikají nedorozumění a zlá krev. Příště prosím čti pozorněji, ano? :-)p A za zet - von humře ňákej významnej muzikant, herec, literát, baleťák, skladatel, malíř, filmař, sochař, režisér... každou chvíli nějakej... řek bych, že na tyhle oznamy by stčila hl.str. sama, kdyby se sem dávaly všechny, no néé? :-) Od toho jsou fakt jiné servery. Viz chroustovy rohlíky v drogerii. Taky nic osobního, zdarrr :)

Delahaye
18. 09. 2008
Dát tip
to jsi to řekl Ty, ne já .. já nemám ve zvyku tu někomu nadávat hlavní strana je neustále plná všelijakýho chlastání, stanování , nesmyslných dotazů a reklam na podivné podniky, ale největší problémem je - jak se zdá - vzpomínka na zemřelého muzikanta a že Ty s tím stavem něco uděláš, jak tady mhohoslibně naznačuješ ? hovno, akorát budeš jako "admin" dál vesele a scestně plkat a příspívat k pleveli na main page i jinde sorry, není v tom pranic osobního

papouch
18. 09. 2008
Dát tip
Delaháj - bohamu co to meleš za blbostě??? :-O Hlavně abys mohl ukázat - Oni! Oni jsou blbci!! -.. že? .-))) Mchecht :-)

Delahaye
18. 09. 2008
Dát tip
brouk a pták : zloděj křičí, chyťte zloděje ... oba zasírají kde co, ale tady se realizují mentorováním bleeee

papouch
17. 09. 2008
Dát tip
Zemřel-li Wick Right, je to smutné. Ono je smutné dycky, dyž někdo dobrý humře. .. To akorát cigáni - když někdo umře - tak se radujou - a když se někdo narodí - tak brečej...

Houbelec.

deckart
17. 09. 2008
Dát tip
Mrtvolou se stává i člověk neumřelý... Ale když to bereš takhle

Umřelý člověk se stává mrtvolou. A těch je...

deckart
17. 09. 2008
Dát tip
Naopak. Umřelý člověk stává se naopak velmi důležitým a oblíbeným.

Umřel-li, již není důležitý. To je neúprosný zákon přírody.

deckart
17. 09. 2008
Dát tip
Já nevím, ale důležité je, že umřel

Kdo je Rick Wright?

deckart
17. 09. 2008
Dát tip
Pánové, umřel Rick Wright a vy se tady hašteříte :-)

Papouchu ty se vůl .)))))))))))))))

papouch
17. 09. 2008
Dát tip
právě že špatně

deckart
17. 09. 2008
Dát tip
Ale děláš to dobře :-) To teda jóóó :-)

papouch
17. 09. 2008
Dát tip
deckárte - .. víš.. někdo toho policajta dycky dělat musí .. áále to je fuk. Až jindy.

papouch
17. 09. 2008
Dát tip
hmm ňojo, asi se vrrátím zpět do kabarretu a budu tahat štěstíčka za ořříšek.. .-)

deckart
17. 09. 2008
Dát tip
Lasy :-D Ale papouch má pravdu, i v tom, že je specialista na prudění co sem patří jó a co sem nepatří néé..

Lasy
17. 09. 2008
Dát tip
zlatý časy, kdy jen tahali planety a nekrákali do humění :)

papouch
17. 09. 2008
Dát tip
jsem to nějak povoral, asi jsem něco poslal soukromě a něco ... áále .. papoušci jsou popletové

papouch
17. 09. 2008
Dát tip
Hele, Lasy :-) jsme tu zhruba stejně dlouho a já vím, že Ty jsi specialista na oznamování úmrtí různých významných osobností.. deckart to neví, no. Jenže - víš - poslední (a nejen poslední) dobou se z hlavní strany stal Hydepark, kde si každý klíďo plácne nějakou píovinu, která sem fakty nepatří... Z Písmáka se stává multifunkční odpaďák.. Bude se to muset řešit. A řešit se to bude, a brzo. Hele, Lasy :-) jsme tu zhruba stejně dlouho a Ty víš, že já jsem specialista na prudění co sem patří jó a co sem nepatří néé.. :-)

Proboha už to někdo přeřaďte.

Lasy
17. 09. 2008
Dát tip
papouch: máš recht, za literaturu se upaluje parádně, je to historié prověřený - ebudou s tím takový tahanice :) Né, teď si fakt dělám legraci. Lasy

papouch
17. 09. 2008
Dát tip
jééšiš.. tolika keců... Nepatří, no. Literární. LITERÁRNÍ server totok tadydlenc. Ani bigbýtovej, ani vývěska pohřební služby, ani platforma pro podisy petic, ani... ani... těch píovin se sem poslední dobou cpe nad míru moc. Literární.

Lasy
17. 09. 2008
Dát tip
avi

Lasy
17. 09. 2008
Dát tip
katugiro: všmni si, že si se okamžitě navezl do člověka, který se jako jediný pokusil vyřešit to v klidu a bez konfliktu + přidal velmi rozumný argumet. Nevím, možná proti němu máš něco osobního, Lakrova neznám, ale překvapilo mne to. Lasy

Lasy
17. 09. 2008
Dát tip
chroustjazz, katugiro, papouch: Proboha, co se to jenom s tímhle serverem stalo? Proč se tady pořád řeší šílený restrikce a pravidla? Kde je nějaký nadhled, respekt, tolerance a porozumění? Jaký patří nebo nepatří? Tak je to událost nebo není? A hudba je tak strašně moc od textů (ať už jim říkáme básně, verše, nebo jinak)? To si snad vážně nemyslíte, nebo jo? Jsme tady něco, řemu se říká sociální síť. Já tomu česky říkam okruh lidí, kteří mají něco společného a vím, že leccos zase ne, ale z tohohle věčnýho handrkování se mi fakt už dělá zle. Místo aby se řešilo něco co smysl má, tak se tady chytře masturbujete na tom, jestli náhodou nepatřím na hranici za to, že si dovoluji poukázat na něco, co je tady řadě lidí blízké a ovlivňuje je to mimo jiné i ve vztahu k literatuře, o kterou tu už dávno nejde. Lasy

papouch
17. 09. 2008
Dát tip
souhlasím s katugirem

katugiro
17. 09. 2008
Dát tip
Děkuji, Teto, došlo v pořádku. Vracím zpět v původním obalu a do 14 dnů.

katugiro
17. 09. 2008
Dát tip
Při vší úctě k tomu pánovi, sem to opravdu nepatří, Lasy. A Lakrov, ty jsi se svým moralizováním už úplně mimo.

papouch
17. 09. 2008
Dát tip
souhlasím s chroustem

deckart
16. 09. 2008
Dát tip
Kdyby tě to JEN zajímalo, tak mi to pošleš soukromně a JEN se zeptáš, a nebudeš psát kousavý a chytrácký kecy >>> souhlasím aby si je každý mohl přečíst a nabýt dojmu jaký si světák a jak si mi to nandal. >>> nesouhlasím Tímto pro mne konverzace na toto téma s Tvou osobou končí. >>> souhlasím.

:)

Lasy
16. 09. 2008
Dát tip
Pišta_Hufnágl: díky za tip, přidávám do záložek ;) Lasy

Materiál na další upoutávky zde: http://www.tyden.cz/rubriky/lide/nekrology/

Lasy
16. 09. 2008
Dát tip
deckart: Kdyby tě to JEN zajímalo, tak mi to pošleš soukromně a JEN se zeptáš, a nebudeš psát kousavý a chytrácký kecy tak, aby si je každý mohl přečíst a nabýt dojmu jaký si světák a jak si mi to nandal. Jak jsem psal na začátku, je vidět, že jsi tu nový. Svýho času tu právě sekce událost sloužila (a IMHO dál slouží) přesně k tomu, k čemu jsem ji použil já. Pokud se Ti to nelíbí, nečti, neřeš a HLAVNĚ se nenavážej. Ten jeden jediný příspěvek na hlavní straně o tom, že Rick je po smrti určitě nezabral tolik místa, aby dle tvého jistě správného soudu bylo třeba na něj poukazovat a ptát se po jeho smyslu, nebo ještě více, po jeho PRÁVU NA ŽIVOT NA HLAVNÍ STRANĚ. To že jsem v poslední době jen oznamovatelem úmrtí si vystihl vtipně, a smutné je, že je to pravda. Na druhou stranu je to zčásti i kvůli rejpálkům a ignorantům jako jsi Ty. Dál se k tomu už nebudu vyjadřovat. Tímto pro mne konverzace na toto téma s Tvou osobou končí. Lasy

_NoBody_
16. 09. 2008
Dát tip
Shit happens!

_NoBody_
16. 09. 2008
Dát tip
Shit happens!

Ano, přejděte zprávu v tichosti, vezměte si příklad z Lakrov...

Lakrov
16. 09. 2008
Dát tip


Než se zde rozpoutá trapná šarvátka o to, co a kam na Písmáka patří či nepatří, dovoluji si podoknout, že zemřel poměrně významný umělec; jeden z těch, kteří měli zásadní vliv na kulturu druhé poloviny 20. století, ač v jiné oblasti, než v literatuře.

I kdyby však byl stejně bezvýznamný, jako kdokoli z nás tady, jsou hádky nad hrobem nepatřičné. Nemáme-li dodat co věcného, přejděme tedy tuto zprávu v tichosti.


deckart
16. 09. 2008
Dát tip
Asi tak : Nechápu, co Lasyho vede k tomu, aby nám to sděloval. A docela by mě to zajímalo :-))

Delahaye
16. 09. 2008
Dát tip
Lasy, nenech se otrávit kverulantskými vševědy .-)

No a?

deckart
16. 09. 2008
Dát tip
Žě tě neznám je pravda. Podle toho, co píšeš, nabývám dojmu, že jsi místní oznamovatel úmrtí. Přesto si nemyslím, že tohle patří na hlavní stranu, neboť každý z nás o tom slyšel. I když na Slovensko se evidentně nedoneslo...

Lasy
16. 09. 2008
Dát tip
deckart: Je vidět, že tu nejsi dlouho. A žě mně neznáš. Takže to přejdu a nebudeme to řešit. Lasy

deckart
16. 09. 2008
Dát tip
Písmák začal suplovat zpravodajské servery ? Nebo nám chceš ukázat, že se zajímáš o aktuální dění ?

Delahaye
16. 09. 2008
Dát tip
:-( tichá vzpomínka

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru