Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Večeře

17. 09. 2008
7
27
1706
První naše o dvou chodech všechno co máš rád mám ráda shrnuli jsme ve dvou bodech smažený sýr - čokoláda ke druhé už (tak to chodí) nedošlo a nevím ani zda to vína vina byla - zbývalo i ke snídani čeho mnoho toho příliš láska - to je dávkování svými těly svými city vzájemně si přikovaní ale duším těsno bylo vzpouzely se že se dusí skončilo to? neskončilo? musí někdy vzpomenu si...

27 názorů

Stát nestát, večeře byla super a - grátis!

macecha
22. 09. 2008
Dát tip
Jarmilko, oběd si dej a uvidíš, že bude Ti hej. A chřest je věc úžasná s hlandskou omáčkou. Ňam. Smažený sýr bylo naše jídlo studentské, kdysi i s hranolky stálo vč. tatarky deset korun. Dnes osmdesát!! A za to může kdo? Stát! *T

A.H.
19. 09. 2008
Dát tip
asi to nebude ono

moorgaan
18. 09. 2008
Dát tip
objetí při obědě je obětí protože po takovém obětí může přijít objetí a tam hrají roli obě "ti" protože nikdo z nich neví kdo je vlastě objetí.-))

Patcheesa
17. 09. 2008
Dát tip
že je tu dost těch, co své osobní boje vedou statečně... což může znamenat, že ti, co jsou v osobním životě neúspěšní si vybíjejí zlost tady. a to je kámen úrazu, ptž. od toho tu písmák není, měli by si to uvědomit.

Patcheesa
17. 09. 2008
Dát tip
no dovysvětlilas to... a řeklamoc důležitou věc...

jenom jsem trochu rozšířila, cos ty sama řekla :)))) že jo?

Patcheesa
17. 09. 2008
Dát tip
:)... jo, jinak - výstižně řečeno :)

to máš tak - každý relaxuje jak umí :)) - a také je to otázka temperamentu a tak vůbec... mě nevykolejí nic, co neořekročí hranici únosnosti, ale zkrátka jsou věci, co se NESMÍ - každopádně je fajn, že je tady ještě pořád dost těch, co svoje životní osobní boje vedou statečně :)))- díky za tvoje pohrání :)))

Patcheesa
17. 09. 2008
Dát tip
proč si trošku nepohrát na tom našem písmáku :). je to lepší než se hádat, viď? já nevím k čemu to je, jakoby toho lidi neměli dost za celý den :).

tak to je super, i tato alternativa mě napadla :)))

Patcheesa
17. 09. 2008
Dát tip
já vím, chtěla jsem jen přispět dalšími tvary slov do hry :).

Pat: nepřemýšlej nad správností slov, to je naše přátelská hra, viš? :))))

Patcheesa
17. 09. 2008
Dát tip
čeština je krásná záležitost ;)

Patcheesa
17. 09. 2008
Dát tip
to by tam ale muselo být objeď :)... takhle akorát objeteš :)

objedu :)))

moorgaan
17. 09. 2008
Dát tip
objeť.-))

co je to oběd? :))))

moorgaan
17. 09. 2008
Dát tip
špargla je asparagus, neboli chřest.-)).. hele ty bud snidas a nebo veceris- a co obed?.-)) /**

tak už to vím - je to chřest - a když nemusíš, tak to je snad jen dobře, ne? :))))

je to zelenina ... skoro ako biela okurka.. vraj dobrá vec na petenci... ale nejak ju nemusim... a potom ze kde je chyba :-)

ještě není celá, musela jsem jít dát synovi večeři :))) - špargla je co - špenát? :)))

a kto mu spagety a spargla.... sice neviem ako chuti smazený syr v kombinácii s čukoladou v reali,ale vo tvojej basni je to vyborná kombinácia... mňam.. jednu porciu aj pre mňa!!!!! TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru