Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lásečce

19. 09. 2008
8
50
2698

Svíčka hasne a dohořívá
v pokoji v srdci se mi stmívá

Ach, proč jsi odešel
a neřekl mi slova
má lásko nejdražší
vrať se mi vrať
přijeď  znova

Pokleknu na hrachu
beze slova
vezmu tě do dlaní
zas a znova

Ach, proč jsi odešel
a neřekl mi slova
Svíčka už dohořívá
A venku lítá sova


 

 

 

 


50 názorů

Toscana
22. 08. 2009
Dát tip
Naprostý souhlas s tím, co tu napsala sabi. K tomu není co dodat.

Noe1
06. 10. 2008
Dát tip
Aha, tak to nic, já doufal že mne zveš na panáka :-(((

Noe1
06. 10. 2008
Dát tip
bert: už ne, to mne už přešlo, ale za zelenou dík, kdy a kde mi ji poručíš?

Noe1
04. 10. 2008
Dát tip
Henry: slibuji, tvá slova jsou mi velkým povzbuzením budu se snažit ... být lepší a lepší, až budu ta nejčistější studánka v tomto zapáchajícím světě, pro jistou už ale avi jen tobě, aby mne ostatní neroznesli na kopytech, a taky nezáviděli pochvalu Přeji slunce v duši N.

HenryP
04. 10. 2008
Dát tip
noe, som naozaj stastny, ze si to pochopil a snad som ti aj zmenil pohlad na zivot, minimalne tym, ze si vykrocil na cestu slusnych a neironickych odpovedi na nazor a to neurazenou a neprehanajucou formou... len vytrvaj, nie je tak lahke si to udrzat..

Noe1
04. 10. 2008
Dát tip
Henry: děkuji, žes nám to osvětlil, celý den jsem dumal o tom, že opravdu, ale opravdu nebudu večer moct usnout, protože mi bude vrtat hlavou, jak že vlastně pomoci jitulce, co její tvorbě chybí nebo přebývá, a hlavně kdo dneska spasí pokleslou úroveň tohoto sereveru. Jsem navýsost šťasten, že se konečně někdo chytrý a odvážný objevil a zjevil pravdu. Myslím, že by ti měli poděkovat všichni, k čemuž je svým avízem vyzývám.

HenryP
04. 10. 2008
Dát tip
jitulka, ja ocenujem, ze pises srdieckom, ale to samo na dobru basen nestaci... a myslim si, ze aj pre teba by bolo lepsie, aby ti, co ti dali tip za neviem co, by radsej ponukli daku konstruktivnu radu, ako sa zlepsit, takto je to od nich taka medvedia sluzba voci tebe... ja hovorim, ze na tvojom mieste by som svoje srdce nechal nasepkavat, ale zaroven skusil viac zapojit kreativne myslenie a spolahnut sa skor na vlastnu originalitu, ako na uz tisickrat pouzite gyce... vela stastia

guy
04. 10. 2008
Dát tip
ta sova šťastná je když játra klová mně hořce svedené zbyla jen NOVA :-)

sidonia
25. 09. 2008
Dát tip
clovrdik tvoje prvni kritika tady je naprsto dokonala.)))))

Rajmund
25. 09. 2008
Dát tip
A.Sovignonský-jednalo se mi o dotyčné sdělení, nikoliv o báseń resp. formu samu.:-))))

Rajmund
25. 09. 2008
Dát tip
"Rýmy už umím"...humoristo..

Honzyk
24. 09. 2008
Dát tip
o)) )))A.S.------vedeny pod jmenem KLARA..))))

clovrdik
24. 09. 2008
Dát tip
alexandře, já přece vím ..; a ruku na srdce, ulevil jsem si docela dobře :-); snad jsem tímto přiznáním Berta potešil :-)

clovrdik
24. 09. 2008
Dát tip
alexandře, no jo, ono stačí kliknout nahoře na ten Seznam .. jsem to ale moula :-); díky; doufám jen, že sis v duchu rady Berta_Hoffmana náležitě primitivně ulevil :-)))

Honzyk
24. 09. 2008
Dát tip
A.S. : vnitro?DDD

Já vám děkuji za kritiky. Jen od člověka, který píše "chválihodné" nevím nakolik ji brát vážně. Ale slibuju, že se budu snažit se pořád zlepšovat, i kdyř rýmy už umím a píšu srdíčkem a jak cítím a aby to bylo o něčem a to je doufám, znát.

clovrdik
23. 09. 2008
Dát tip
alexandře, Jitulka tady má básně 3 a všechny jsem obdařil kometářem hodným těchto veleděl světové, co povídám světové, přímo mezigalaktické, literatury; btw. - zajímalo by mě, kdo má tak třesavou ruku, že se ukliknul na ty tipy ... :-)

clovrdik
23. 09. 2008
Dát tip
alexandře ... jistě máš pravdu, že můj rozbor tohoto díla není kompletní a že skovostných rýmů je tam daleko víc; ale uznej, že musím taky něco ke kritizování nechat ostatním :-)

clovrdik
23. 09. 2008
Dát tip
on už ten název je vyloženě zabijáckej; a to, že jsem na to dílko vůbec kliknul, je asi výrazem mýho občasnýho literárního masochismu; a víš ty co ? nespletl jsem se, kdepak ...; poklekni na hrách, to je rozumná myšlenka ... a kleč hodně dlouho, třeba tě přejdou myšlenky na takhle pochybný výplody; btw - co ta sova na konci ? velmi laciný rým; tak třeba kdyby "a venku lítá Gagarin" .. sice by se nerýmoval, ale člověk by třeba nabyl dojmu, že je to parodie; takhle mám bohužel pocit, že to myslš vážně; hele, máš v zásobě víc takových skvostů ? kdyby mě třeba masochismus zase přepadl ...

Kuchot
22. 09. 2008
Dát tip
nechci se ti vysmívat a utahovat si, ale veršování: slova-snova slova-znova slova-sova? snad opravdu nečekáš nějaké úžasné odezvy

sabi
22. 09. 2008
Dát tip
plamen svíčky zhasíná moje srdce usíná ujel jsi mi ranním vlakem nebo možná náklaďákem vy jste se snad úplně zbláznili s těmi tipy... dohořívá-stmívá, slova-znova, klasik Tom Waits by řekl: "kdybych sežral písmenkovou polívku, tak ti vys... lepší text"... tady v tomto případě snad existuje i nějaká objektivní kritika, lásečky moje písmácké

Houmeles
22. 09. 2008
Dát tip
Bez zdrobnělin bych tomu věřil ještě více. Ale věřím, věřím ti na slovo i tak :-).

Noe1
21. 09. 2008
Dát tip
nemohu se rozhodnout - zdařilá parodie či velmi průměrné vylití dívčího srdéčka?

Sally
21. 09. 2008
Dát tip
.... k mimořádně přecitlivělivému... Příde novej!

sabi
21. 09. 2008
Dát tip
lásečce... jitulka... květinka... já nevim... po takovém úvodu už k tomu člověk asi musí přistupovat jako k něčemu mimořádně specifickému...

Anduš
20. 09. 2008
Dát tip
je to moc hezky:)

Honzyk
20. 09. 2008
Dát tip
...jo, malinko "obrozenecky", ale to vubec nevadi : text ma svou osobitost a puvab...ta sova na konci....vyjemnele...!:)**

Rajmund
20. 09. 2008
Dát tip
Nedělej si z nás srandu.

Cornelie
19. 09. 2008
Dát tip
* není možné jinak:-) prostě ta představa, jež to ve mně vyvolalo je tak plná lásky, jež odešla, že prostě..

Miss Sunset
19. 09. 2008
Dát tip
moc líbí****

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru