Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Když potkal jsem Tě na rynku

23. 09. 2008
3
33
4091
Autor
Delfín

Dnes zase z trochu jiného soudku

 
Když potkal jsem Tě na rynku,
tak krásná ses mi zdála,
měla jsi z květů sukýnku,
na mne ses pousmála!
 
Já ohníčky zřel v očích Tvých
a to mne zmátlo zcela,
když rolničkou pak zněl Tvůj smích,
má ústa náhle smělá
 
Ti vtiskla žhavý polibek,
já v náručí své rázem
Tě měl a pak jsem si Tě hned
položil něžně na zem...
 
Tam, kde se louka zelená
a hostí houf bělásků,
rozkvetla náhle touha má,
a změnila se v Lásku!
 
Vzal jsem si Tě tam vícekrát,
Ty vzdychala jsi  slastně,
když šeptal jsem Ti : "Mám Tě rád!
A je mi s Tebou  krásně!"
 
Proč Láska nemá trvání
až do skonání světa,
a po našem milování
je, krásko moje, veta?
 
Proč ze všeho, co věčné jest
Láska  nejkratší bývá?
Marně Tě hledám u všech cest,
když den se rozednívá...



33 názorů

Delfín
25. 12. 2008
Dát tip
Honzyk:Jen jsem nabyl dojmu, že v Tvé slovní zásobě chybí právě slovo mimikry a tak jsem se je snažil popsat, definovat.../Aniž bych chtěl podceňovat Tvoji vrozenou či vypěstovanou inteligenci!Já taky občas něco vím, ale neznám to, tedy nerozumím tomu tak dobře, abych to dokázal vysvětlit někomu, kdo o tom nemá páru..../

Delfín
04. 10. 2008
Dát tip
Pišta_Hufnágl: Máš pravdu, schovej si ji na horší časy!;o) P.S. Omluv spojení dvou slov v předchozí odpovědi! Nevím, zda to tady jde taky opravovat...

Ono je to spíš k pláči. Leč nebudu na tuhle zeď plýtvat luštěninou.

Honzyk
26. 09. 2008
Dát tip
...a co..? Doporucuju Zanussiho film "Ochranne zbarveni"..tam to vsecko je...ale nevim, proc to vytahujes ty??

Delfín
26. 09. 2008
Dát tip
Honzyk: Ochranné zabarvení či způsob chování umožňující jedinci stát se zcela nenápadným a splynout s okolím! Takový chameleon např. rychle mění barvu, jiní tvorové třeba vypadají jako větvičky a oklamou tak hmyz či i něco většího...

Honzyk
25. 09. 2008
Dát tip
ne.

Delfín
25. 09. 2008
Dát tip
Pišta_Hufnágl: O tom, co je míněno žertem se nepojednávej vážně... Umíš se, člověče, vůbec ještě smát? Nebo jsi již podlehl prokletí dnešní uspěchané a nevlídné doby? Nebo už taky : rubíny ze rtů Ti uhly? Jak vté Bezručově básni?;o)))

Delfín
25. 09. 2008
Dát tip
Honzyk: Já se neurážím!;o))) Já si jen tak hraju se slovíčky, když přijde inspirace... Je jedno, zda při lidovce či při prohlížení Playboye! Jen se pak tomu přizpůsobím! Mimikry, chápeš? ;o)

Delfín
25. 09. 2008
Dát tip
moorgan: Ano,prostě tak akorát...;o)

Delfín
25. 09. 2008
Dát tip
avox: Na bojišti Lásky stav se rychle mění a z rynku na louku daleko zas není! Člověk holku sbalí, špásuje s ní směle, neřekne jí ale : Pojď hned do postele... Po procházce krásné panenskou přírodou zjasní oči krásné, dva náhle nemohou jinak reagovat než-li aktem Lásky... Kdo v té chvíli koukal by se na bělásky? ;o)

Delfín
25. 09. 2008
Dát tip
halldasena:Když chceš něco výbušného, jdi na báseň "Jsem sexuální pyrotechnik"!;o)Třeba bude více podle Tvého gusta...

Delfín
25. 09. 2008
Dát tip
Jarmila_Moosová: To zas neber tak vážně! Je to jen citát od nějakého autora, tuším právě Francouze. To je ta moje věčná snaha do všeho montovat i nějaké poučení na závěr...;o)

Delfín
25. 09. 2008
Dát tip
Papouch: No, Bíšu sice znám a se svým rozhledem i jinak má můj obdiv, ale on je jen jeden a já jsem prostě pořád jen Já! Nikoho nehodlám natrvalo kopírovat, i když občas i v jeho styluněco splodím...Teď byla nálada na žertovný popěvek, při kterém by si člověk zvesela skočil s dívčinou vrozevláté sukni, tak jsem napsal tohle...

Delfín
25. 09. 2008
Dát tip
Norsko: Já vůbec nemachruju! A taky nevím,kde jsi sebralo, že jen třikrát!;o)

Delfín
25. 09. 2008
Dát tip
Pišta_Hufnágl: Tys to bral vážně? Je to právě jen veselý popěvek ...;o)

Delfín
25. 09. 2008
Dát tip
A.H. Nevím, zda dobrý, ale je můj!;o)

moorgaan
24. 09. 2008
Dát tip
je akorát .. i s uválenou loukou :-)))/***

papouch
24. 09. 2008
Dát tip
prostě HRŮZA!, no.

Honzyk
24. 09. 2008
Dát tip
...no.........se neuraz, ale todle ne.... )

avox
23. 09. 2008
Dát tip
nějak se neorientuji, tak na rynku nebo na louce?! rynek se změnil na louku a lidi na bělásky jen co jsi začal šepotat do ouška slova lásky? :-))

vůbec není nejkratší, je věčná - jenom se někdy přelévá...

papouch
23. 09. 2008
Dát tip
Další Bíša, patrně.

Norsko 1
23. 09. 2008
Dát tip
nejdřív machruješ, jak si ji vezmeš třikrát tak se nediv

Pevně věřím, že tahle taškařice není míněna vážně...

A.H.
23. 09. 2008
Dát tip
tak to máš dobrý rozvrh tvorby

Delfín
23. 09. 2008
Dát tip
Toscana: Díky! Taky to má bát písnička!Já většinu věcí tvořím tak, že si k tomu pobrukuju nějakou melodii, často ani nevím, kde jsem ji vzal...;o)

Delfín
23. 09. 2008
Dát tip
A.H. Děs je, jak ty reklamy dnes vypadají! Tvůrci to berou jen z psychologického hlediska: Čím větší ptákovina a šok, tím spíše si to lidé pamatují a když jim donekonečna připomínáš, že byna něco měli mít chuť /a není to právě milování, ale něco nezdravého a nehorázně drahého, jinak by to nepotřebovalo reklamu!/, tak jim zblbneš podvědomí, které je vždy oponentem zdravého rozumu a oni si to koupí, ani neví jak a proč!;o)

Toscana
23. 09. 2008
Dát tip
Trošku jako písnička a čte se to jakoby samospádem - líbí

A.H.
23. 09. 2008
Dát tip
je jich všude plno, ještě že zde nejsou. Dneska reklama je jen o penězích, o ničem jiném, je to děs za čím se dneska lidé ženou.

Delfín
23. 09. 2008
Dát tip
A.H. Taky si myslím! Nemám rád tyhle vlezlé reklamy ...

A.H.
23. 09. 2008
Dát tip
hned to vypadá lépe

A.H.
23. 09. 2008
Dát tip
a je to

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru