Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Za chvíli ani na Žižkově nebude kam jít, do prdele

25. 09. 2008
27
46
4863
Autor
Honzyk

-----------


     Z hospy Morava je mexická

     burritos mochitos ole ole

     (Chodili tam osamělý na vomáčky)

     A u Měšťanskýho obrazu plátno jako kráva

     tam se nemluví
     tam se řve
   

     Díkybohu za Briketu
     pití na stojáka
     jídlo jen tak v chůzi

     Na dveřích načmáráno "Jára"

     Jo
     pět minut pěšky
     A  fajnový  hotely...!

     Když  tam se střídá směna
     Všechno vypadá jinak
    

46 názorů

Lovetka
30. 04. 2009
Dát tip
...a na horním baru je k podepsání petice.

Lovetka
30. 04. 2009
Dát tip
A nám z Rockcafé na Národní třídě (které funguje od roku 1990)chtěji zřejmě udělat nóbl reštauraci, máme šanci s tim něco udělat,když nás v úterý 5.5.2009 v 18.00 bude před Rockcafé dost...Přijďte taky!!

Honzyk
02. 10. 2008
Dát tip
si............

ponedělí
02. 10. 2008
Dát tip
el Morava?

Honzyk
01. 10. 2008
Dát tip
...jo, sileny...menuje se Morava, ale kulebr je pry\c,k snyt uptristred ty elky mistbnosti, niovej nabytek, mexicky zradla, platnio....des...

ponedělí
01. 10. 2008
Dát tip
Morava už nejni?! je to tu samý mladý emerický turista, co všemu rozumí a sem zavítal jako do východní džungle. film Eurotrip mluví za vše... bych blil.

Honzyk
27. 09. 2008
Dát tip
...jo, ja pojedu ze Zizkova nekam do bazin, to urcite, zejo.)))

berg
27. 09. 2008
Dát tip
Tak i u nás v Plzni se ještě občas něco najde, nebo třeba ve Frantovkách Bažina... aby sme se přiblížili k místu tvojí zkoušky z dospělosti. ÷))

Honzyk
27. 09. 2008
Dát tip
..ja ze brucim..? A ja ze bych mel jezdit nekam do Est., ja, kerej jsem maturoval v Chebu, btw ? Never!:)))

berg
27. 09. 2008
Dát tip
Naposled jsem na pořádnou knajpu narazil v Ésterajchu. Tak nebruč a hledej. ÷)) *

Honzyk
26. 09. 2008
Dát tip
..jo, a tebe se nikdo nepta: tady na radnici sedi starostka, ODS, ale takovou kravu aby pohledal...

Zuzulinka
26. 09. 2008
Dát tip
celý svět jen nějak naruby..jjj...máš recht*

Honzyk
25. 09. 2008
Dát tip
..no jasny..: zadnej kulebr, kerej tam byl a tak....a zradla silene drahy....sice gambac desitka, ale stoji za hovno...a obrovsky platno na hokej a fotbal v ty velky mistnosti, snyt je vprostred novyho nabnytku...no des...

Norsko
25. 09. 2008
Dát tip
Jakoby byl Žižkov snad osamělá planeta

a tipnu ti, abys vedel;)

cože? voni předělali moravu? a je tam aspoň ještě plátno? my tam chodili s klukama na hokej, fotbal... proste repre... tam jsem prvne poznal pravou prazskou putyku:)

Fart
25. 09. 2008
Dát tip
... jo, jo .... česká hospoda bude zachvíli útulná jako WC u Mc Donalds´ ... a neosobní jako kozy Pamely Anderson ... *- ... a vprdeli je, ... že nejenom v Praze ...

neroušek
25. 09. 2008
Dát tip
Tak budeš chlastat doma,no:)

Rajmund
25. 09. 2008
Dát tip
Nezbývá, než zakládat pánské kluby pouze pro členy. Vše hrazeno ze členských příspěvků.

já to pochopil Honzy pro mě ji ale zrušili..

ty plátna bych fakt zrušil, co nás s tím vosíraj, jsem snad nablblej sportovec :)))))) hospoda plná mlčících idiotů čumících na formuli velkou jako kráva... ty bláho jeden z nejlepších folklórů v čechách chcípe.. proč si ti manažeři radši nesednou někam naprdel a nepřestanou konečně přemýšlet, stejně často jenom zamordujou ducha a pak tu svojí mořskou tavernu zase zavřou, idioti to jsou!

Honzyk
25. 09. 2008
Dát tip
...ale nezrusili prave..., vindale.. JHo, jmenuje se porad Morava, ale dali velky platno na hokej, zeo, a maj tam mexicky jidla a tak...a hotovky tak tri, nečkdy pet... ...sezrany jsou v jednu, pak mas jidelni listek furt stejnej, a neda se to ani precist...sileny...

Fouraix
25. 09. 2008
Dát tip
dejvickou nádražku pěkně zkurvili. promítací plátno, fotbálky a šipky přitahující místní deváťáky, nad výčepem leštěný kovy jak někde v baru a celkově nešetrná rekonstrukce co zničila genia loci. tohle už tam teda nenajdete -> jenom ty 3 cm podmíráky zůstaly stejný

Noe1
25. 09. 2008
Dát tip
Mně to dojem z majitele nekazil. Tak jestli je stejna, tak je to fajn ... pingl tam hned člověku tykal a když sem si tam chtěl dát tatarák (kde jsou ty doby, kdy jsem si dával tatarák v hospě a kdy to bylo ještě takový pololegální, skoru underground) tak mi říkal "a seš si jistej, že ho chceš? Vopravdu si seš jistej? :-))))))) Jo aještě tam někde byla taková, (U krále Karla????), kde ti ráno v pět natočili a dali utopence ... občas jsem se stail při cestě z mejdla do práce, pracoval jsem naproti :-))))))

kecáš že zrušili Moravu! no tak to je smutek.. briketa je nesmrtelná ale příliš temná.. nojo já tam žil naposled před třemi lety a tenhle úpadek už byl patrnej, už i Bořivojka ztrácela gule.. hmm, ano možná vážně nebude kam jít.. báseň se mi líbí*

Movsar
25. 09. 2008
Dát tip
to je globalizace a svoboda. oceňuji tón, který se neblíží volání po změně, která by se neobešla bez regulace a diktátu ( a ty snad už dnes nikdo nechce, jen památkáři).

Honzyk
25. 09. 2008
Dát tip
..zklamals me, Zborovec. zklamal.))) : priste zany torty!D

Honzyk
25. 09. 2008
Dát tip
..ta cantry je furt stejna, Noe, ale znam majitele Mirka....ma taky chatu v Krhanicich jako Rybovi, kam jezdim, a je to, neda se rict jinak, kokot... ...ale vejs, myslim k Vinohradum, se to sere silene...nevim...asi trzby, ale vobycejnej clovek, kterej nechce jen cumet na televizi treba nebo na to zasrany platno, ze jsem tak sprostej, ten uz malem teda, musi hledat: ... NEMAM RAD TY HOSPODY, CO SI NA NECO FURT HRAJOU, nejak se ozvlastnujou...a "normalni" lidi tam nepudou, zejo...je to tam pro ne moc drahy, to v prvni rade...a ani by se jim tam (UZ) nelibilo...

Zbora: knajpy jsou taky kultura! ;-) Honzyk: tip

všude je to jiné než dříve..., těžce to snáším, ale dělám, že nic..*

Honza_Princ
25. 09. 2008
Dát tip
jako kamenožrout z nekonečnýho příběhu :)))

Honza_Princ
25. 09. 2008
Dát tip
k nám to nedorazilo...venkov...pořád ty samý starý sály, 10 krát přestavovaný, vymlácený, opravovaný, max sem tam euro okno, a mají někdy zahrádky (lavičky naházený na místo autobusové zastávky :)

Oldjerry
25. 09. 2008
Dát tip
Je to stejné, Františku i v té naší prdeli... všechno je jinak. Ještě, že já už ze zdravotních důvodů nesmím pít. Kam bych chodil?

Zbora
25. 09. 2008
Dát tip
Ruší se kultury celých národů, vy naděláte, kvůli pár knajpám ;o)*

Ferry
25. 09. 2008
Dát tip
V Briketě maj hlavně žloutenici tam jsem vyhynula po přeslici A navíc, Honzyku (jen tak v chvatu), za chvíli nebude na útratu My ale nebudem pít jen vodu Vždyť nám daj tři stovky ku důchodu ! T*

Pound
25. 09. 2008
Dát tip
Vysmal bych se vam, Prazanum, jenomze to by se to nesmelo dat vztahnout jenom na Prahu. Funguje to tak vsude a zdaleka ne jenom u oblibenych hospudek, u kterych je to ovsem nejvic videt a nejvic to boli. Si pamatuju, ze kdyz sem byl jeste v Opave, zrusili nam tam nejvetsi pajzl siroko daleko, Familu. Absolutne zadna uroven, nalejvarna jak svina, na druhou stranu tam byl vyborny jukebox a fotbalek + nadherne vzpominky. A ted v Ostrave? U Narmonika zacli delat jeste Pizzu a uz to neni, co byvalo, kdyz sme tam chodili na pivo, nebo kafe... achjo.

daddy
25. 09. 2008
Dát tip
a ve které jsme byli spolu na tom sejra? :)

Noe1
25. 09. 2008
Dát tip
Mne ze žižkovskejch nejvíc mrzí Kotelna, chodil jsem tam rád, ale udělali z toho něco šílenýho, chladný jak Gronsko Nevíš, jestli se drží taková ta kántry hospoda kousek nahoru z Prokopova náměstí?

daddy
25. 09. 2008
Dát tip
(Chodili tam osamělý na vomáčky) hoho

avox
25. 09. 2008
Dát tip
je to tak všude... a co ještě bude... */

IVO
25. 09. 2008
Dát tip
Nejen tam, Honzyku, ve Vršovicích jakbysmet. *T

Petrusha
25. 09. 2008
Dát tip
ono je miestami viacej vecí inak ... namiesto stromov, baráky namiesto pláckov pre decka, parkoviská namiesto hospôd reštaurácie, puby, herňe, diskotéky hovorí sa tomu, že svet napreduje

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru