Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Polopatě

25. 09. 2008
8
27
1730
Autor
Marcela.K.
Děvče
až blbost pokvete
ty budeš samý květ
 
Hloupostí hnojit
si svůj život
Kolik že ti je let?
 
Já už se vůbec nedivím
a jen se usmívám
Ten obraz který rámuješ
vybledne totiž sám
 
Neumíš číst
Neumíš psát
a tolik ráda bys
 
Kočičí zlato
prodáváš
Z objetí děláš lis
 
A vůbec… vůbec nejsi sto
pochopit jednu věc
že mít rád nejde zakázat
a láska není klec
 

27 názorů

Barbar
05. 11. 2008
Dát tip
Pro Maršálkovou. No jo, ona ta láska asi bude opravdu klec. Jenom nevím, na jakýho ptáka.... Jsem Barbar :-)

Láska je malá zlatá klec, jen klíček radno nechat zvenku, kdo neměl by chuť na milenku a nevlezl? Jen pitomec!

Marcela.K.
30. 09. 2008
Dát tip
život máme každý takový, jaký si ho uděláme...

Marcela.K.
30. 09. 2008
Dát tip
Chuť ublížit? Nevím, nemám z toho dobrý pocit, ale prostě jsem jen napsala co si myslím. Možná se Ti to zdá být drsné, ale někdy prostě je potřeba být i ,,tvrdý". Víš, nechci to tu rozebírat. Prostě jsem napsala něco, co jsem napsat chtěla. Možná tvrdě, ale když malé dítě neposlechne, musíš také přidat u svých slov na důrazu. A navíc co dělat s hloupostí, která je evidentní?

Marcela.K.
30. 09. 2008
Dát tip
Já nepochopím nikdy lidi, kteří lžou jen aby ublížili. Lidi, kteří myslí jen na sebe. Láska není past, do které někoho chytíš lstí...

Marcela.K.
30. 09. 2008
Dát tip
:-)) neboj, vypíšu se a uleví se mi. Ona to stejně nepochopí...nikdy.

Ginna Avro
30. 09. 2008
Dát tip
Jaj sakra, tak to tě některá dívčina musela pěkně namíchnout, pěkně ostré..:))

Marcela.K.
27. 09. 2008
Dát tip
!

Diana
26. 09. 2008
Dát tip
Jedním jsem si jistá: pro mne ten vzkaz není - a to je dobře :-))))*

Marcela.K.
26. 09. 2008
Dát tip
Také dobré řešení :-) vlastně ještě lepší, než to moje , Robi :-)

Robinia
26. 09. 2008
Dát tip
Mylu, usměju se a pomyslím si svoje :-)

mašinfíra
26. 09. 2008
Dát tip
jako když pohnojíš :)))))))))))))))))))

ruprecht
25. 09. 2008
Dát tip
aha... nějaký vzkaz... tak k tomu se vyjadřovat nebudu...

Marcela.K.
25. 09. 2008
Dát tip
:-))) Robi, když narazíš na hloupost, co uděláš? Já se z toho ,,vypíšu" a je klid :-)

Robinia
25. 09. 2008
Dát tip
Neber si to tak :-)

Háber
25. 09. 2008
Dát tip
presne povedané*

moorgaan
25. 09. 2008
Dát tip
mít rád ve zlaté kleci kde Láska v koutě klečí /i to je obraz života / a jít proti hlouposti ? jen v póze Dona Quichota...

Marcela.K.
25. 09. 2008
Dát tip
Jo, taky mám ten dojem a kombinuješ až překombinuješ :-) To se stává i jiným a pak z toho dokážou i zblbnout, bacha na to :-)

naopak, přemýšlím až moc, asi...:o)

Marcela.K.
25. 09. 2008
Dát tip
Alešku, zdá se mi, že poslední dobou také moc nerozumíš...čtenému :-) Chce to víc přemýšlet :-)

toužíš po lopatě? To není láska, to je diagnoza...:o) a pozor na Mařenku, aby náhle neotevřela pec :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru