Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kučeravá Mary

30. 09. 2008
7
16
2333
Z 15-tej ulice, bez zubé, pehavé - mláďa, ľudské stvorenie. Podaromky postávajúc - počíta cadilacy a cabria na štvorprúdovej dialnici prechádzajúcej popod jej okná. Z tretieho poschodia, z betonovej tarasy o veľkosti klavirného krídla. Na stole storočná šálka - bez uška na pol vychladnutej kávy. Nástenný kalendár - na dverách toalety. Celkom jasne - pondelok - ukazuje. 16-tý december ! A kečeravá Mary z onej 15-tej ulice dá si ďalšieho šluka, z vanilkovej cigarety - a počíta, opäť ďalej!

16 názorů

neroušek
15. 10. 2008
Dát tip
Aha........no vida, zde byl neroušek mimo.*

Nie ide o stereotyp života... o to, že mnohí robia stále dokoliečka to isté bez uvažovania... tak ako v tomto prípade ona Kučeravá Mary...počíta do koliečka to isté, bez toho aby uvažovala, že sa dá robiť aj niečo iné...

neroušek
15. 10. 2008
Dát tip
Neroušek nechápe tu událost. To je nějaká známá? Skočila z okna?*

díky :o)

súkromne pre Aleša-Nováka: bum-bum, ratata-ratata....... hotová vojna na záver... však náš čitateľ - náš pán... takže, aby boli všetci spokojný....

pomlčme o pomlčkách :o) scéna jako z nějaké Chandlerovky, jen čekám, kdy se z dálky ozve výstřel...:o)

antine merci... a tien tip

atine
30. 09. 2008
Dát tip
co říct... něco se ve mně sevřelo.

hmm to neviem občanku mi neukázala tak neviem kolko jej bolo... je pravda, ze aj napriek tomu ze nemala zuby, a bola pehavá.... bolá mlada...ale ja som sa mohol len s dialky dívať na celý ten obraz... pozerajúcej sa bezstarostnej Mary...

moorgaan
30. 09. 2008
Dát tip
13-ročná Mary v tom nevidí zmary... /**

Macecha dik za tip!

všetký tam kde majú byť ani jedna na vyšše!

všetký tam kde majú byť ani jedna na vyšše!

macecha
30. 09. 2008
Dát tip
Smutné,bohužial pravda,že niekto šťastie nemá už od mladi.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru