Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Co posloucháte?

24. 07. 2001
0
0
9727
Autor
Danny


Jakou hudbu máte nejradši?
Napište to sem a pokecáme.


Já mám rád většinou takové klidnější, jemnější,
"ploužáky":


Pink Floyd: Crazy diamond
R.E.M: hodně věcí, hlavně album Automatic for the people
Therapy?: Moment of Clarity
Muk: Neusínej
Metallica: Nothing else matters
Soundgarden: Blackhole Sun
Deus: In A Bar, Under The Sea


Od výše jmenovaných skupin mám rád i rychlejší
věci, zejm. od Therapy?
Z těch tvrdších, rychlejších mě také v posl.
době zaujala americká kapela Limp Bizkit


Taky velice, ale velice obdivuju Franka Zappu,
jeho hudbu i texty

Co Vy?


Ribi
07. 09. 2001
Dát tip
Pearl Jam, Nirvana, Dave Matthews Band od nich mám asi všetko... ďalej... portishead, radiohead, classical guitar, led zep., ale aj joe cocker, sonic youth, sepultura a Cohena! a je toho dosť...

PetrHiV
03. 09. 2001
Dát tip
Blackholesun je vyloženej ploužák... rastamana-electrinic tady se nenajde žádnej technař??? včera jsem ku příkladu poslouchal Invalidní důchod a Už jsme doma... taky Plastiky a Majerovy brzdové tabulky a Rale a předevčírem jsem měl hlavu plnou světýlek, blikajících semaforfů a lámanejch nebo rovnejch rytmů z tvrdčí sekce dnb a techna (Remek Sound System, AKA Sound System atd.) (stejně je to divný auditko...)

PetrHiV
03. 09. 2001
Dát tip
jo a rád si určitě do budoucna poslechnu Lampáře s Břízou a Bezikem (nebo jak to maj....:o)))

des_te_meer
03. 09. 2001
Dát tip
PetrHiV ::::::. ctesh pozorne celyy auditko?? technar se najde:-)) praave mi tu kraasne hraje oktekk...... :)) a sousedi siilii;)))

Henry_Cold
03. 09. 2001
Dát tip
Anais: tak si ho kup, je dobrýýý!

PetrViP
03. 09. 2001
Dát tip
uznávám, že jsem to spíš projel.. ale vyloženej nářezovník jsem nenašel;-))) nějaký oRB JSEM TAM VIDěL.... oktekk je allright.....

PetrViP
03. 09. 2001
Dát tip
JO Už JSEM Tě TAM NAšEL... Já JEL OčIMA PO JMéNECH

Anais
02. 09. 2001
Dát tip
javert: tak na matfyz aha a ja ztracim cas s nejakou humanitni psychologii, co se tvari tak nadute, jako by na vysvetleni problemu lidske ucho vs. melodie, taky mela zas jsem minula henry cold? SFT znám, ale jen amorous fruit, to druhy cd nee.

idle
30. 08. 2001
Dát tip
no tenhle seznam uz sem vytvorila driv, taxem ho pouzila :o) ale kompletni urcite nejni :o)

Pepe
29. 08. 2001
Dát tip
Mythus: Klíd, já se jen tak lehko neurazím. To co jsem psal výše byla taky kravina, nesmíš všechno brát tak moc doslovně... Sting je prostě blbost :o))) Ale taky jsem ho žral.

idle
29. 08. 2001
Dát tip
A Perfect Circle, Amorphis, Anathema, ...And You Will Know Us By The Trail Of Dead, Astrid, The Auteurs, Bad Religion, Badly Drawn Boy, The Beatles, Belle And Sebastian, Big Leaves, The Bluetones, Bright Eyes, Bush, Nick Cave, The Charlatans, Crematory, Darkseed, Darkwell, The Delgados, Dismal Euphony, Doves, Edenbridge, Entwine, EverEve, Feeder, Flaming Lips, Flowing Tears, Garbage, Guano Apes, Haggard, Kristin Hersh, HIM, The Hives, Hole, Idlewild, James, King Adora, Landspeed Loungers, Levellers, Living End, Lush, Manic Street Preachers, Mansun, Mercury Rev, Moonspell, Muse, My Vitriol, Nightwish, Nirvana, Ooberman, Paradise Lost, Peeps Into Fairyland, Pixies, Placebo, Queens Of The Stone Age, Radiohead, R.E.M., Rhapsody, Scorpions, Seafood, Seafruit, The 69 Eyes, SonataArctica, Stratovarius, Therion, To/Die/For, Weezer, Whipping Boy a spoustu dalsich....

Atala
29. 08. 2001
Dát tip
Slušný seznam...

Mythus
28. 08. 2001
Dát tip
aha, ehm.... TAk nech žije pluralita názorov... :) P.S.: Bolo by fajn keby sa našla aj štipka tolerancie v tej pluralite, že áno? ....(nebolo to myslené tak zle ako to vyznelo...ok?)

Pepe
27. 08. 2001
Dát tip
Mythus: Sting je blbost, poslouchal jsem ho dost dlouho a docela se mi oposlouchal. Už jsem na něj pomalu alergický. Zkus si poslechnout Tata bojs! To je teprve kvalitka, navíc se skvělými texty!

Janis
26. 08. 2001
Dát tip
nesnáším brichtu olympik a střihavku jsou mi z duše protivní! dobře..tak já tedy..jen tak trošku....Janis Joplíííín! pak starý dobrý black sabbath patricia barber nick cave jimík z jakejchsi dveří velvet underground (ten žlutej banán je k nepřekonání) patti smith leonard cohen john lennon (imagine je imagine)pink floyd (když boří tu zeď jsou fantastický) a pak taky mertu (protože je úžasnej když hraje do noty ptákům na střeše) půlnoc psí vojsko plastici ty syčáci s vášou janota znouze sváťa karásků (toho vážně nikdo nenapsal?) hutka (mám ráda když se směje svým vlastním ftipům) načeva mischík ivu bittovou a hlas bondyho... jinak mám ráda když si zapaluju cigaretu vždycky to v ní tak pěkně praská.vodu když vyleješ do rybníka.déš´t v noci.hromy ve dne. psí štěkání.smích akvarijních rybiček. a hlas mojí babičky:-)) ale ticho je ticho jak pravil klasik a potichu za sebou zavřel dveřmi:-) *

Henry_Cold
26. 08. 2001
Dát tip
Já poslouchám SwordFishTrombones, znáte to někdo?

Somalec: Pearl Jam mám hodně ráda, asi jsem na ně zapomněla...:) Cavea celkem taky...:)

Ansuz
26. 08. 2001
Dát tip
Já osobně upřednostňuji metal. Začíná to Arakainy a Iron Maiden pokračuje Törr a Krabathor konče Dimmu Borgir a Cradle of Fifth

Seregil
26. 08. 2001
Dát tip
Já tak od všeho trochu, nemusím příliš tvrdou muziku, ale mám rád i taneční a oddechovou hudbu, opery mi nic neříkají, ale i vážnou hudbu beru jako cennou pro poslech.

Mythus
26. 08. 2001
Dát tip
vlaky...aach Naso: Dorde je prefektný, tie texty! Jemný: Konečne niekto o Travisovi, RadioHeade, Coldplayi...nech žije depresívna muzička! (moby...nie je zlé(?)) STING! ...tak ako Wopi: tony a iné kiláže obľúbeného...

ruby
23. 08. 2001
Dát tip
nirvana.........nic nic nic........lenny kravitz, morcheeba, red hot, blur, chemici, beethoven.....soundtrack ze samotaru....z pulp fiction, beatles a edith piaf....STOP

Atala
23. 08. 2001
Dát tip
Hm...jak to tak pročítám, vidím že jsem asi taková černá ovce. Nezlobte se na mě, ale já mám rád Gigi D'Agostina, Paul van Dyka, Fatboy Slima, občas orbital, ale třeba i Beatles. Když mám náladu poslouchám filmovou hudbu od Jamese Hornera(těším se na soundtrack k Pánovi prstenů!) , nebo Smetanu...případně Ravela...když mě zas popadne taneční zápal, příde k chuti jakákoli latina. Zkrátka nepohrdnu jakoukoli dobrou muzikou...

Javert
16. 08. 2001
Dát tip
Anais: Jeden matematik-biolog na matfyzu fušuje mj. i do muziky. :))

Popelucha
15. 08. 2001
Dát tip
Anais: rozumím, nejdrsnější je, když si způsobíš husí kůžu vlastní hrou na vlastní (nebo půjčený nebo kradený) hudební nástroj. Ale proč to tak je... co já vím... A k tomu za prvé... řekla bych, že každé zvíře (i člověk) touží po zachování statu quo světa, protože to je ten okamžik, kdy žije a má dost síly na to, aby to vnímal. Slyšet známou věc je takové domácké, jako objetí blízkého příbuzného (tchyně například)... Jistota se tomu myslím říká... a lidi to mají moc rádi... Jemný: Zaujal mě Tvůj sloh... na Písmáku... je to o tom... asi třikrát v jedné větě... ehm... no nic... neber si to osobně...

Pepo
15. 08. 2001
Dát tip
Počúvam všetko, čo sa okolo mňa šuchne; či už dobrovolne alebo nasilu. Ale dobre vystihla Konstantinidisová.

Javert
15. 08. 2001
Dát tip
Anais: To s tou melodií záleží na tvých neuronech... kdysi jsem se to učil. :)) Dá se to docela hezky nasimulovat.

Jemný
15. 08. 2001
Dát tip
Popelucha: Víš, ale je to o tom .... no nic.. beru si to osobně :o))

Anais
15. 08. 2001
Dát tip
zda se ze aspon nekdo /Popelucha/ pochopil, ze slo o husi kuzi javert: KDE ses to ucil?

Pepe
06. 08. 2001
Dát tip
Tak to zas já teda poslouchám skupiny jako Dead can dance, This mortal coil, The Cure, Tata bojs, Simple minds, REM nebo Ned's atomic dustbin. Chytáte se někdo?

clovrdik
06. 08. 2001
Dát tip
To je těžký, kromě tuc-tucářskejch shitů skoro všechno. Zejména pak můžu rockovou muziku. Namátkou : Psí vojáci, Už jsme doma, Olympic, Beatles, Metallica, Ozzy Osbourne, Red Hot Chili Pepers, Faith No More, Orlík, Dan Landa, Tři sestry, R.E.M., atd. atd. :-)). Ale jestli něco vysloveně nesnáším, tak to je, když někdo vezme nějakou starou pěcku a zničí jí tuc-tucáním. Normálně, tuhle jsem slyšel ztucanou The Finall Countdown od Europe ( což je v originále jedna z mejch nejoblíbenějších písní ) a myslel jsem, že to rádio vyhodím z okna :-((((.

Anais
05. 08. 2001
Dát tip
somalec: ale jiste ze je mam(e) rada(i) hlavne PJ Harvey

...no hlavně že neposloucháte rodiče nebo Vláďu Železnejch, to by byla trága...:)))

člobrda
28. 07. 2001
Dát tip
joo, hudba je fajn, a kdyz si ji clovek dela sam, tak je to TO, a nekdy kdyz poiskam do neceho, tak se obcas tak krasne trefim, ze rezonuju jako silenej :o)))

Danny
28. 07. 2001
Dát tip
dneska jsem poslouchal Factor X od Iron Maiden. dost to na mě zapůsobilo

Jemný
28. 07. 2001
Dát tip
Anais: Opravdu s chlupy to nemá co dělat i u mne :o)) Dejme tomu - pokud posloucháš něco "do pohody" chce to udělat si doma i takovou atmosféru. Sednout si do křesla - udělat si kafe, zapálit si třeba cigárko a nějak se do TOHO vžit, pochopit co ti ten či onen chce říct, a ani tu nejde o slova, ale spíš o pocity. No a pokud třeba posloucháš něco rychlejšího, dejme tomu techno apod. doporučuju to sdílet s davem na nějakém party. To je úplně o něčem jiném. Někdo tvrdí, že tu ztrácíš svojí osobnost a splýváš s davem feťáků, ale o tom to není, jde zase o pocity. Radost z toho, že tady jste si rovni, všichni prožíváte stejné okamžiky, a všichni na ně reagujete svými pohyby (tomu se říká myslím - tanec) Úplně tě to omráčí a budeš to chtít znovu a znovu ... o tom je taky hudba....

Skleboun
28. 07. 2001
Dát tip
Dannymu: je toho cela policka a trochu se to sype... pujdu se do ni podivat, abych na neco nezapomnela a nechci psat jen tak z hlavy... neco je taky Adamovo :)) jinak nemam rada techno, pokud neni fakt DOBRY, jako jedna z mala (aspon mezi svymi vrstevniky) posloucham trax (hudbu delanou na pocitaci), nesnasim popik a vetsinu ceskych hudebniku (krome Znouzecnosti... jinak me tak z hlavy nic nenapada). a pamatujte: DECHOVKA !NENI! HUDBA!

Jemný
27. 07. 2001
Dát tip
Tak tedy můj TOPTEN: 1) RADIOHEAD - alba Pablo Honey,O.K. Computer, KID A Amneasiac - to jsou ty moje nejpoškrábanější CD :o)) 2) TRAVIS - poslední album The Invisible band - to je skvost 3) SIGUR ROS - (islandská kapela) alba Von a Agaetis Byrjun - doporučuju 4) PORTISHEAD - alba Dummy a Roseland NYC live 5) DAVID BOWIE - snad není co dodat 6) CODLPLAY (i když je to trošku popík - nevadí baví mě) 7) MASSIVE ATTACK 8) PRIMAL SCREAM (mimochodem chystá se prý nové album) 9) a aby tu bylo něco českého - PRIESSNITZ 10) a někdy absolutní TICHO Je zvláštní (a myslím, že to Danny dobře ví), že podle toho co lidé poslouchají se vlastně pozná - jací jsou .. Takže kdo zná - má určitě o mě představu .. Danny: jsem rád, že jsi udělal tohle auditko, jsem pro aby na PISMAK a POEZII - pronikala taky trochu hudba ...

Spvrivs
27. 07. 2001
Dát tip
R. Strauss, Respighi, Ravel, Debussy, Sibelius, Rimskij-Korsakov, Wagner, Falla, Dvořák, Bach, Buxtehude, Mozart, Händel, Weelkes(?), Byrd apod., Verdi, Janáček, Martinů, A. L. Weber ...; dál lidovky (etno) ... Vlastně můžu skoro všecko, co má ňákou smysluplnou harmonii a melodii, ale nesnáším prznění (jako třeba když dechovka hraje moravské pěsničky ve stylu m-ca-ca-m-ca-ca).

člobrda
27. 07. 2001
Dát tip
no, ja mam rad i ticho pokud zni jazzove a dost ujete.. jinac Bobby Mc Ferrin, Luis Armstrong, Tina Turner,J. Nohavica .. moc rad ceske pisnicky, zluty pes, Yoyo band , Butky a tak dale..ale dost miluju pisnicky J.Jezka, nektery si foukam do fletny a je mi u toho moc pekne.... no vlastne na tom, kdo to hraje vubec nezalezi, ale musi to bejt TO.. a pokud v tom zni saxofony a mluvi z duse a rozkricieneho srdce...ufffffffffffff jo a z vazne miluju Beethovena, je to pro me jako Rembrandt mezi maliri... ... hezkej den Jardik

FLO
27. 07. 2001
Dát tip
člobrda: a já si taky foukám do flétny, teď momentálně Lucii Bílou - Missariel a Tři Sestry. Taky do Landy se dá dobře pískat, zvlášť do Krysaře.

Katerina
27. 07. 2001
Dát tip
Pizi: vedle jak ta jedle :-))) Konstantinidisova: kdyz ja o tom nerada mluvim.... poslu zpravicku.... Anais: nevsimla jsem si, ze by se cokoliv delo s chlupy na mem tele pri poslouchani hudby, ktera se mi opravdu libi.... spis jsem v jakemsi vytrzeni

Prokletí
27. 07. 2001
Dát tip
Dežo Ursini: Modrý vrch m.

Somalec
27. 07. 2001
Dát tip
ehm, nevím nevím, brrr nikdo nemá rád Pearl Jam, Jimiho Hendrixe, Nicka Cavea, Toma Waitese, P.J. Harvey a slovenskou Radiofrustráciu ????

Piži
26. 07. 2001
Dát tip
Katerina: Ze by strnuti celisti?

Ald
26. 07. 2001
Dát tip
Dáda Patrasová, Standa Hložek- to je také dobré na poslechnutí, Lucku Vondráčkovou (stará dobrá Marmeláda) je toho hodně co poslouchám. Ale ze všeho nejraději mám asi skupinu Rošláplý hovno.

Mirulka
26. 07. 2001
Dát tip
Ja posloucham vse,na co je zrovna chut.Mam toho dost a vzdy si neco vyberu.Diky ti Danny za skvelou kritiku u Prapodivnyho hackingu,fakt moc dik

Anais
26. 07. 2001
Dát tip
tak zda se ze posloucham to co fox + lidovou hudbu středni a vychodni evropy rada bych se dozvedela: 1) proc se lidem libi melodie, jak je poznavaj (je to nejakej algoritmus urcite) 2) proc se lidem jezi chlupy po tele, kdyz slysi hudbu, ktera se jim libi?

inventor
25. 07. 2001
Dát tip
Ravel - Musorgskij - Depeche Mode :-))) Yonca Ovcemik, Mecano jinak mne potěšilo, že většinu ze jmenovaných titulů znám :-)))

Vio
25. 07. 2001
Dát tip
Tak trochu viz. Another Black Day Club...

dimitrij
25. 07. 2001
Dát tip
co tohle má kurva za smysl, že tady každej apíše co se mu líbí?????

Petulka
25. 07. 2001
Dát tip
Taky to moc nechápu dimitrij , ale když už jsem tady, tak taky napíšu svůj názor. Mně se líbí Chinaski, Fatboy Slim- nevim jak se to píše. A miluju když sedím na balkoně a poslouchám zpívat ptáky- nebo nasi andulku, to je ta nejkrásnější hudba na světě :-)))

Popelucha
25. 07. 2001
Dát tip
Jsem fakt ráda, že se tady dost málo kategorizuje, jako třeba "já sem roker, ja zas folkař"... Bývá to taková oblíbená činnost (blé). Tak já se rozhlédnu po svých CD a kazetkách (na pořadí nezáleží): Menuhin a Grapelík (Grapelíka tady mám víc), Manowar, Jethro Tull, Antonín Dvořák (náš největší skladatel, a je jedno, jestli český, rakouský nebo Američan), E. Grieg a k tomu Apocalyptica, pak nějaké velšské, irské a možná skotské lidovky, Tarkan (to je takový turecký popík), Pražský Vý Běr, Kopytovci, Telephone (to je taková francouzská populární skupina), Tri Yann (to je zase z Bretaně), Waltari, Chieftains, Django Reinhardt (nejúžasnější kytara), Fleck a Rak, když jsme u těch kytar a taky No Smoking a Gorana Bregoviče, když jsme u těch cigánů, Jimmy Smith (_jeho_ verze Mission Impossible je opravdu dobrá hudba), Jarda Hnilička a jeho Jazzová mše, Gounodova mše, Krless a hromadu dalšího... A co má tohle všechno společného? Není to utahaný, usoplený sentiment. Když mě má hudba rozbrečet, tak ať pořádně. A to dovedou jenom cigáni nebo klasici, ostatní je většinou odvar, jen na efekt. Z pohledu hudebníka je hrozně jednoduché udělat pomalou líbivou hudbu, takže tím trochu pohrdám... Celkem mám ráda hudbu divokou, temperamentní a vášnivou. A nezavrhujte techno, dechnu ani country obecně - je to jako ze vším může to být dobré, ale většina z toho, co se hraje, je sračka. Tenhle problém odpadá jen u klasické hudby, protože to, co nestálo za nic, zapadlo. graomanie... omlouvám se...

Wopi
25. 07. 2001
Dát tip
Petulka: smysl není tak těžké pochopit... někdy má člověk chuť dozvědět se i něco o tom druhém... tohle je jedna ze zajímavých informací :-) btw. Fatboy Slima jsem zapomněl!! Díky za připomenutí! :-)

Katerina
25. 07. 2001
Dát tip
Konstantinidisova: vis co je to tinitus??? :-))))

zase ty slovníky, chjó... ... tak jo, definuj:-))) hledat nebudu:-)))

alina
25. 07. 2001
Dát tip
Jednou jsem se na podobné téma bavila s někým na pokecu. Když jsem namátkou vyjmenovala asi 10 mých nejoblíbenějších, dotyčný omdlel :o)))))))) Mám poměrně široký záběr, který by se nezasvěcenému jevil jako totální zmatek, chaos a nevyhraněnost. Ale já se v tom poměrně dobře orientuju :o) BTW:Danny, Frantíka Zappů já taky hóódně můžu!!!! Vio: Fakt? Kecáš!!!! :o)))))

Wopi
24. 07. 2001
Dát tip
Já posloucham hlavně muziku, pak ještě strašně rád vodu v bystřině a ptáky ve větvích ;-)

AZALIN
24. 07. 2001
Dát tip
Já mám nejradši TICHO.. a jinak poslouchám HERMAPHRODIT a jejich geniální album FEKAL PARTY..

Lilbeth
24. 07. 2001
Dát tip
Já mám nejraděj XIII. století, pak se mi líbí tvrdší věci - Metallica apod.. Mám slabost pro Brichtu a Střihavku a hodně poslouchám big-beat 60. let (i český). Nesnáším jazz a folk je mi z duše protivný.

Krel
24. 07. 2001
Dát tip
Já rád poslouchám skotský a irský balady, dále se mi líbí Landa. Pak ještě takové věci jako Era... nesnáším dechovku...

Vio
24. 07. 2001
Dát tip
Já poslouchám rodiče ;-)

Litochowitz
24. 07. 2001
Dát tip
..to uz jsem nekomu rikal..

Danny
24. 07. 2001
Dát tip
wopi, chtěl jsem aby tato debata byla o hudbě, ne o řízku a žlutém bagru. Ach jo.

Wopi
24. 07. 2001
Dát tip
Dany - taky že jo. Psal jsem přece, že muziku. A to, co dokáže bublající voda a pár zpěvnejch ptáků, to považuju za nejúžasnější relaxační muziku na světě. :-))

Wopi
24. 07. 2001
Dát tip
Ale jestli to chceš vědět, tak nejradši vážnou muziku v širokém rozsahu - od Palestriny přes J.S.Bacha a Beethovena přes Berlioze až k dvacátému století: Lutoslawski, Penderecki, Kopelent, Klusák... jsou toho MRAKY... Pak z nonartificiální hudby šedesátá - na těch jsem vyrůstal, tam jsou toho zase MRAKY, pak artrock - staré Yes a pod. a vůbec všechno, co má myšlenku - Jethro Tull, staré Pink Floyd, staré Genesis s Gabrielem, Sky, V.D.Graaf Generator, Roxy Music a MRAKY, až k novějším: Primal Scream, Orb, Asian Dub Foundation, Butthole Surfers, S.Vai a MRAKY a MRAKY dalších... a relaxační muziku a sebe a vodu a ptáky...

Danny
24. 07. 2001
Dát tip
Enigma: Return to innocence :-)

Krel
24. 07. 2001
Dát tip
Rednex: Spirit of the Hawk

Wopi
24. 07. 2001
Dát tip
Enigmu taky mam, Rednex taky mam.... jo, dobrý :-) Ale stejně... ti ptáci... :-)))

des_te_meer
24. 07. 2001
Dát tip
mno...... asi nejradeji nejakee techno:-) a kdyz chci kliideczek tak jungliik......nebo cajkovskeeho:-)

FLO
24. 07. 2001
Dát tip
No já asi ňáký ten kvalitní punk nebo rock, ale třeba takový kytáry u ohňa, to má taky něco do sebe.

Naso
24. 07. 2001
Dát tip
Dorde Balaševič, Laurentiu Cazan... :)

Katerina
24. 07. 2001
Dát tip
Oliver Shanti and friends - Well Balanced !!!! Asha (Dennis Quinn) - Mystic Heart, hlavne track 2 'Misa Greca' a 'The Song of the Cross' Adiemus - Flegia, Song of Aeolus Clannad - I Will Find You Loreena McKennitt - The Mask and the Mirror (Marrakesh Night Market....!!!) Denean - The Dance of the Winged Ones (cd 'The Weawing' nemuzu sehnat...) Barbara Higbie - Coventry Carol (to muzu slyset desetkrat za sebou!!) Enigma, Era samosebou :-)))) Rojas - Amor Es Tierra Surabhi Gingko Garden Secret Garden - Elan, Nocturne /dalsi pisnicky nemuzu sehnat :-(( / Kitaro - Dream .... a dalsi, vetsinou New Age... Nemam rada ticho!!

fox
24. 07. 2001
Dát tip
.....já...od Topola.F.....Colorfac....Orb....Basement Jax....Bjork.... Priezzn......Portich......Nohavicu.....Načeva.....atd.....atd.....

Had
24. 07. 2001
Dát tip
Včera jsem si pořídil nové CD Čechomoru : Proměny. Dneska jsem si ho v klidu pustil a málem jsem se rozsypal ...... ta hudba mne proklatě dostala ... to bylo něco pro mou hladovou duši .... vřele Všem doporučuji ! Jinak mám rád spoustu dobré muziky .... V tomhle jsem možná trochu blázen, ale dokážu si vychutnat stejně tak Mozarta, jako třeba Laibach. Mám rád Landu, ale i Pavarottiho. Nesnáším Čákovou a bratry Nedvědy, a jak už řekl Krel, dechovka také nepatří k mým oblíbeným žánrům :o))). Co však patří zcela určitě k mým NEJoblíbenějším je zcela určitě IAN ANDERSON a jeho JETHRO TUUL ! To je hudba, v jejímž rytmu mi tluče srdce :o).

Sluníčko2
24. 07. 2001
Dát tip
Jojojo Wopi, ty máš recht, naslouchat hlasu přírody je to nejkrásnější, co může uklidnit, pročistit hlavu i duši a zahřát na srdíčku...

miluju ticho...

Astalavista
24. 07. 2001
Dát tip
Já můžu skoro všechno, kromě dechovky a death metalu. Nejen poslední dobou, aneb mí oblíbenci: Marilyn Manson, Manic Street Preachers, Tři Sestry, Queen, Leny Kravitz, Red Hot Chilli Pepers, Vltava, Depeche Mode, Doors, Nick Cave, Bryan Adams, Beatles, Bloodhound Gang, atd. Tak co, stačí?

Hmmm.... takže... z té současnější hudby Manic Street Preachers, Peter Gabriel, Faith No More, Alice In Chains, The Mission, Jesus And The Mary Chain, Blur, Mylene Farmer, Red Hot Chilli Peppers, Vangelis, U2, Clannad, Enya... z mírně vzdálenější T-Rex, Rolling Stones, Janis Joplin, Simon and Garfunkel, Beatles, The Doors.... a z té úplně nejodlehlejší Bach, Händel, Telemann, Buxtehude, Wagner, Verdi, Bizet.... a našlo by se toho ještě víc, ale teď si nevzpomínám...
Jo a nemám ráda dechovku, country a techno.:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru