Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

the sadness

12. 10. 2008
3
13
1874
Autor
Gabriel

The raindrops fallin out of skies

and grey is colour of my mind

Bright tears are shining in my eyes

I feel the love

but I am blind


13 názorů

BigBivoj: bylo to za malou vodou:))))

Gabriel: jeje...píšu jak mi hvězdy narostly:-))))najdu to někde celé...příjemná vzpomínka, když jsem jednou seděla na kafíčku ...

Gabriel
03. 03. 2009
Dát tip
To je skvele BLUE.Aj ten preklad akorat se myslim pise "pod tvá" ale o to nejde.. .-) Diky moc

BigBivoj: mám jen své sny, rozložila jsem své sny pod tvé chodidla, našlapuj zlehka ...protože šlapeš po mých snech...chapito ty velká vodo)))

BigBivoj
02. 03. 2009
Dát tip
tak tomu nerozumím tak se mluví snad jen za velkou vodou

I have only my dreams, I have spread my dreams under your feet, tread softly because you tread on my dreams...W.B.Yeats

Bledulka
14. 10. 2008
Dát tip
Ať si říká kdo chce, co chce, mě se líbí, angličtina dílku dodává víc zasněný dojem.

Ay´Le
13. 10. 2008
Dát tip
asi radsi nic:)

Gabriel
13. 10. 2008
Dát tip
No původně to je pro někoho kdo nemluví česky a překládat je to hloupost.Čeština je určitě lepší hlavně protože ji znám daleko líp,ale angličtina je můj druhý jazyk a už to prostě bylo hoptové je to miniatura takže nevím co bys čekal Ay Le? Fairiella diky za opravu skyes jsem nevěděl ,colour byl překlep a the love je tam schválně ,je to vyjádření nejaké určité lásky a gramaticky spravně. JWMA tobě díky nejvíc.

Ay´Le
12. 10. 2008
Dát tip
kdyz uz anglicky tak at to neni tak primitivni a je to spravne..

Fairiella
12. 10. 2008
Dát tip
skies, colour, ne "the love" ale "love"... co se týče obsahu, zdá se mi to slabé, dokonce dost slabé - řekla bych, že vcelku souhlasím s Rabbem.

Rabb
12. 10. 2008
Dát tip
proč to nenapíšeš rodným jazykem? (několik zde na písmáku anglicky píšících autorů si myslí, že cizí jazyk dodá dílu na kvalitě.

tak otvor...oči...a nebud slepy.....pekné minidielko, plné citov.....tip...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru