Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez boje

05. 11. 1999
1
0
1765
Autor
Lalinka

Snažíš se zapomenout, snažíš se utéci odcházíš od vzpomínek, stydíš se vysvléci hladíš se po vlasech - umýváš ruce cítíš se špinavá, zlámané srdce svíjíš se úzkostí, na kolena klekáš proudy slaných slz, světla se lekáš z doteků jiných, panice propadáš nevinná slova špatně si vykládáš neslyšíš nevnímáš, všechno si vyčítáš hluboké rány, nekonečné otazníky minuty nechápání, zpovědi za hříchy s očima k zemi, pohledem do prázdnoty sama jsi si soudcem, předsedou poroty. Vzdáváš se bez boje ... s nadějí pokoje...
Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
0/5 smutné.....nebo ne ?

Nalim
15. 11. 1999
Dát tip
Nejsem si jistý ...a jsem vlastně? Jste i Vy? Neodpovídejte hned, zkuste se zamyslet...

Bibša
11. 11. 1999
Dát tip
Ahoj Lálí, jsem ráda, že jsi zase, jsi lepčí ( hepčí! ). Taky tipa, hlavně za ten pokrok, nechci vidět, co by tu bylo po té roční nucené práci ... byly bys příliš dobrá a už bys ani levým okem nezakopla o nás minulé ...

Datin
08. 11. 1999
Dát tip
nejsem si zcela jistý jestli jsem to pochopil správně...

Jean
08. 11. 1999
Dát tip
Jistý si nemůže být nikdo. Ale pochopil-li jsem to tak jak pochopit měl, pak to za pochopení stálo.

Merle
07. 11. 1999
Dát tip
Když už ses tak pěkně odsoudila, nechtěla by jsi strávit rozsudek ročními nucenými pracemi na Písmákovi? :-))

TBC
06. 11. 1999
Dát tip
Zasáhlo mě to přímo do srdce - pro mě jenoznačně na tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru