Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A moje bolí

15. 10. 2008
4
11
1740

Svět šustí
žluťoučkým listím
spadaným
A jinak ticho
A já sním
že jsem s ním
a že s ním
hovořím:

Odjel si zrána
do daleka
jsem jenom rána
která čeká
na cokoli

až nebo jestli
na zrcadlo kreslím
srdíčka černý
řasenkou
a moje bolí

vrať se mi lásko
jsem jenom tvou
karambolí











 

 


 

 


11 názorů

Toscana
22. 08. 2009
Dát tip
karambola je tohle krásný hvězdičkový ovocíčko - ono stačí si přečíst tohle mezi komentáři a člověku je hnedle jasné, co autorka míní tím "psát srdíčkem" - prostě něco jako: Zdrobněliny for ever! A už opět se zde opakuje, že cosi šustí - mám obavu, aby to nebyla nějaká vada sluchu, možná by nebylo od věci navštívit ORL.

papouch
07. 12. 2008
Dát tip
> Píšeš o lásce, ale nejde ti to. To, co píšeš, jsou laciné rýmovačky na úrovni žákyně páté třídy. Alex to řekl

mňam! úplně se mi sběhly sliny, kde to prodávají? to vypadá celkem exoticky takové lesklé ovocíčko mňam

černá: karambola je tohle krásný hvězdičkový ovocíčko: a dekuju moc!

clovrdik
16. 10. 2008
Dát tip
heh, žluťoučké listí .. kdepak, tam mělo být přímo "žluťoučké listíčko" ... a úplně si představuju, jak to ráno ve tmě klouže, ujede mi noha a fláknu s sebou na prdel .. pardon, na prdelku, abych nenarušil snový obrar tvé básně; a jinak těch "a já sním" ... co sním, no ? no co, nesním nic, v ranním spěchu jsem si nevzal svačinu; zkrátka z první strofy snad jen sním (to jako že se mi to snad jen zdá); odjel jsi z rána, jsem jenom rána .. opět tvůj oblíbený neocimrmanovský absolutný rým; kdyba aspoň "jsem jenom vrána", to si představím, ale těžko čtenáři býti takhle z rána ranou; další strofa mě k žádnému komentáři nenavádí (tzn. že je úplně prázdná a žádné asociace nevyvolávající) a psát o hrůzostrašném klišé v podobě černých srdíček snad ani nemá cenu; poslední strofě, přesněji poslednímu slovu, nelze upřít nápad, řekl bych : to nejlepší nakonec; no určitě jsem se u toho slova usmál, což lze považovat za pozitivní emoci, takže asi tak; ale piš dál, listí bude i červeňoučký a hněďoučký a pak třeba žádňoučký ... témat máš hodně :-)

jitulko je to krásné. zase. a co je to ta Karambola prosím? držím palečky a tipík!

Noe1
15. 10. 2008
Dát tip
karamba !!! nezlepšuj se tolik, nebo spadneš do písmáceké šedi a to by byla zlá, zlá nepěkná věc

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru