Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PROŘEKADLA 9

17. 10. 2008
12
13
3608
Autor
moorgaan


Měl roupy !!!
a tak mu nevadilo,
...
že čím víc
se v hovně vrtá
tím víc,
smrdí

13 názorů

svatá pravda:) *

zzlatý
18. 10. 2008
Dát tip
Asi hledal roupy... hi... či mezi roupy kroupy? Tip

***T*** moc

grafo
17. 10. 2008
Dát tip
:DD

mašinfíra
17. 10. 2008
Dát tip
to ta správná trefa kladivem !

moorgaan
17. 10. 2008
Dát tip
Roup dětský – bílý červík o velikosti několik mm, do těla se dostane ve formě vajíčka obvykle špatnou hygienou, pak žijí a cizopasí ve střevech Příznaky: * Svědění kolem konečníku * Nechutenství * Bolest břicha trvající řadu dnů až týdnů * Červík ve stolici Léčba: * Lékař předepíše lék, který roupy zahubí * Zabraňte,aby se škrábalo, mohlo by dojít k zánětu kůže kolem řitního otvoru nebo pochvy * Stříhejte,často nechty, aby se při případném škrábání za ně nedostala vajíčka roupů * Celá rodina si pečlivě myjte ruce v Čechách se říká- "má roupy"..to když je třeba dítě nezbedné a nebo nějaký autor na Písmáku nemá stání a provokuje.-))

mašinfíra
17. 10. 2008
Dát tip
roupy nejsou kroupy..,po vašem črevíky lebo čo, také...pěkně smrděj, víc než pražce....od toho vrtání.

slovensky nevím, ale německy je to Madenwurm...:o)

grafo
17. 10. 2008
Dát tip
jejop a co je roupy :) neviem si preložiť :)

moorgaan
17. 10. 2008
Dát tip
avox...tvoje komentare ctu vzdycky..jsou mne inspiraci.-))

avox
17. 10. 2008
Dát tip
že ty sis četl můj včerejší komentář? :-)) pošlu ti avi */

tak to je tedy chuťovka!!! :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru