Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jepičí

17. 10. 2008
8
10
2043
Autor
pété

Jen tak ležet na koňské matraci

a žíněmi se hladit po slabinách,

kreslit si do éteru

palcem u nohy,

sestavit na novinách

petřínskou rozhlednu.

A ráno v nedohlednu.


10 názorů

katugiro
03. 11. 2008
Dát tip
ano ano ano! *

moorgaan
17. 10. 2008
Dát tip
pété..no když přihmouřím oči a trochu se zasním- tak si to vlastně dovedu velmi živě představit...vůůůůbec by to nebylo špatný.-))

pété
17. 10. 2008
Dát tip
Jenyček: díííky díííky za krásnou kritiku :) kocourek? jéé, my máme teda už několikaměsíčního, ale potvůrka je to, miloučká...a hravá... moorgan: no, raději ne, já teda takovou matraci nevlastním, ale možná by to nebylo špatné, co říkáš? ;) pathagonia: ano, ten závěr byl záměr, mám ráda když je svítání ještě daleko. díky.

moorgaan
17. 10. 2008
Dát tip
to hlazení se žíněmi po slabinách mě zajímá.. zkus to trochu rozvinout.-)) /** /když je to příjemná dívčí hravost.-))/

Honzyk
17. 10. 2008
Dát tip
..rozhledna....nedohledno....basnivy....formalne i obsahove krasne jde dohromady, paradoxne....i foneticky dokonce.... ..* ....a tady moc ocenuju kompaktnost nazvu s obsahem...ne ze text dava, co text slibuje, (tady nebyva ani toto i textu zvykem), ale dokonce prekvapive dava...snad to pisu srozumitelne, ..: po stole mi totiz chodi sedomodry kocourek 7 tydnu...aby mi sem neco nepripsal..a kdyz je dole, place...je uzasnej... jo, OK, podle me...a skobrtnuti ...? Ja tu zadny nevidim, doboga.....:))))

pété
17. 10. 2008
Dát tip
č-l: škobrtající verš:), to je moc pěkné slovo, díky za návštěvu, ktitiku a všechna kolem toho vynaložená úsilí:)

Bíša
17. 10. 2008
Dát tip
Citlivé verše...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru