Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

v 7 hodin ráno

05. 11. 1999
1
0
1400
Autor
freudik

Nejlepší básně nevznikají
ani nezanikají

Existují
Plují
Jsou...

v 7 hodin ráno beru si do vany knihu a hrnek s teplým čajem vana se pomalu napouští,otevírám knihu jen tak naslepo,přivoním k ní a položím na modrý prádelní koš. Ty zatím vedle připravuješ snídani,která tak báječně voní. Od sousedů je slyšet štěkot psa na chodbě cizí hlasy. v 7 hodin ráno s hrnkem teplého čaje ve své vaně nepotřebuji vítězit,nebo být nejlepší. Jsi tu ty Jsou tu báječná rána možnosti i naděje. A to je dobře.
Pekny, dava nadeji. Trochu mi to pripomina pisnicku 'Ve 4 rano' od Mnaga & Zdorp.

Bibša
08. 11. 1999
Dát tip
Hele už mě s tou formou neštvi:-) tohle je opravdu próza, líčení, nádherné, působivé, obyčejnsky neobyčejné. Je fajn, že je ti dobře. Zatím se mi toto líbí od Tebe úplně moc nejvíc, takže za to, a hlavně za prolog máš tipáka...

Print
06. 11. 1999
Dát tip
:-)))Nejlepší básně jsou ty, který nebyly napsány!:-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru