Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

chybí tu skutečná OSOBNOST jménem VOLOĎA

22. 10. 2008
1
34
3781
Autor
Krásnoočko
Chybí mi tu. A moc! jeho chlapecká slušňácká duše a  písavost.
Nevíte o něm někdo něco?
A nebo aspoň netušíte?
A pokud ano, nemůžete aspoň naznačit?

PS: Voloďo, vrať se!!! Volá jednohlasně tvůj fun-club!

34 názorů

Fouraix
05. 11. 2008
Dát tip
nj je tu nuda. únava materiálu. v tam odporném vizuálním prostředí se mu jistě nechce pracovat. jsem tu dvě mimuty a už mne bolí hlova.

Diana
02. 11. 2008
Dát tip
mně bys chyběl, Saško! (I když jsi mi taky nikdy nedal líbí, tip*) mně chybí SENIOR, kritizoval ty druhý, haha.

i když, teď mě tak napadlo... třeba je to Jitulka Květinka :-)

já to teda nevím

Anetté
25. 10. 2008
Dát tip
to je jak virus.)

Noe1
23. 10. 2008
Dát tip
Myslím, že Voloďův verš: můj kůň už je unaven tou touhou teskně on íhahá a čmuchá opodál nikdo nepřekonal a nepřekoná. Připojuji se k přání, vykašli se na Seniora, Voloďo, vrať se.

katugiro
23. 10. 2008
Dát tip
Snad jen někde miluje a shýbá se v kolenou, namísto zfetávání se. Drogy jsou špatné / proto je zahoď / nebo tě zničí / a budeš marod :)

Edvin1
23. 10. 2008
Dát tip
Víte co? Já jsem reinkarnace onoho obdivovaného Volodi. A teď hrrr na moje povídky! Váš děd Ed :-)

katugiro
22. 10. 2008
Dát tip
Voloďa byl téměř nepis. SENIOR, to je jiná liga.

Nesmíme. Jednou provždy - nesmíme.

Ale kdepak TEN Voloďa, ale NÁŠ písmácký !!! To ti byl jejdavildo moc šikovný a chytrý autor. Neroušek + katugiro: SENIOR teda rozhodně NENÍ Voloďa, možná se zašťiťuje tím že teda jako že je, ale rozhodně neumí tak písat jako V*, je to sprostý podvrhhlík Ostatním posílám avi, aby věděli, že jsem to četla a že se vůbec nesnažili. Ani naznačit!

jejdavilda
22. 10. 2008
Dát tip
Snad ne ten Voloďa co přemohl krutého cara?

Vy dva si podejte pazoury.

katugiro
22. 10. 2008
Dát tip
Vidíte. Konec diskuse o pětkách, doufám.

a tohle mate za to (ja to poslouchala v sobotu na zivo)

To je zločin!

neni to trestny? ja si klikla a mozna budu mit trvale nasledky!

katugiro
22. 10. 2008
Dát tip
To máš za to, že jsi drzý.

Pišta: čaj je levný Katugiro: děkuji mateřským školám za podporu!

Je neuvěřitelné, jak se ti vždycky podaří tu pětku vymámit zrovna ze mě.

katugiro
22. 10. 2008
Dát tip
mateřské školy budou týden stávkovat, jestli někdo okamžitě nevrátí tu desetikorunu

Jen deset? I ty zazobanče.

mš chybí asi deset korun, vám taky?

Mně teda nechybí. Kdyby jo, nahlásil bych to. Fakt.

katugiro
22. 10. 2008
Dát tip
Sašo, jsi osobnost? Nejsi. Jsi předmětem diskuse? Nejsi. Dal jsi mi někdy líbí, tip*? Nedal. Tak teď zalez do koutku a ptej se sám sebe :)

katugiro
22. 10. 2008
Dát tip
Voloďa nechybí, transformovav se do SENIORa. SENIOR chybí, to jo. A my nesmíme ani naznačovat, to je známá věc :)

neroušek
22. 10. 2008
Dát tip
Voloďa je Senior, pokud ví neroušek.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru