Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdy pravda něco znamená?

27. 07. 2001
2
2
1661
Autor
Čmelák

Aby poznaná pravda skutečně něco znamenala,

je třeba nejméně dvou lidí. Jednoho, který ji najde a vysloví - a druhého, který ji chce slyšet.

 

Jan Rosa alias František Janč


2 názory

viwian1
01. 02. 2011
Dát tip
Svatá pravda

Cavalera
28. 07. 2001
Dát tip
Wopi: ...... až budeš mít třeba přítelky ni 1000 km daleko a ona bude chtít Tvé opřání vyslyšet .. stejně to v daný okamžik nic neřeší:-)))))))))) ....

Wopi
28. 07. 2001
Dát tip
Cava: :-)))

Cavalera
27. 07. 2001
Dát tip
Chtění slyšet ještě nic neřeší .....

Krel
27. 07. 2001
Dát tip
cava má pravdu....

nebraska
27. 07. 2001
Dát tip
No, nic to neriesi, ale je to zaklad..... Pretoze bez toho aby niekto chcel a mal chut slyset pravdu sa dalej nepohnete ;) Nemoze niekto pocut pravdu kto ju pocut nechce a je "hluchy" ... taky clovek nieje otvoreny a jedinu pravdu ktoru chce pocut je ta jeho....takze chcenie ci nechcenie je viac nez dolezite...

Wopi
27. 07. 2001
Dát tip
Aby sex skutečně něco znamenal, je třeba nejméně dvou lidí. Jednoho, který vysloví žádost, a druhé, která ji chce vyslyšet. :-))))))))))))))))))) Sorry....

Čmelák
27. 07. 2001
Dát tip
Ano. Citát platí i pro lásku. Pokud doopravdy milujeme - je pro nás láska vším - je to pro nás pravda, která nemůže být větší. A přesto neznamená vůbec nic, pokud ten koho milujeme "nechce slyšet" nás a sám miluje někoho jiného. Díky za názory.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru