Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Proto! a Není zač!

24. 10. 2008
3
54
8783
Autor
papouch

kdo nechápe ironii a parodii ať sem raději nestrká zobák :-P

Proč? Proč se písmák stává semeništěm trotlů, kteří by patřili spíše zavřít do blázince? Existencí s posunutým vnímáním reality přesvědčených o sobě, že jsou géniové a všichni ostatní (krom podobných trotlíčků, kteří jim to žerou) kolem nich jsou jen banda hovad? Přičemž sami neumí ani základní pravidla pravopisu...

  Se smíchem a chechotem Tom papouch Papoušek




Děkuji těmto osobám, jenž nají v hlavě mozek

Pišta_Hufnágl
katugiro
Pomerančová
archyje
StvN
Diana
Dero
daddy
chytrá_jak_radio
Delahaye
tragicus anniversary
.
a mnoho dalších... (nebudu teď dlouho u PC, tak se tam doplňte sami :-)
((( ostatně on to Dero stejně brzo hodí do koše, ..děkuji! )))
.
.
.
:-)


54 názorů

Toxman
27. 05. 2009
Dát tip
Tak mě na díle zaujalo toto: --- Přičemž sami neumí ani základní pravidla pravopisu... --- a --- Děkuji těmto osobám, jenž nají v hlavě mozek --- Prvnímu se nedá mnoho vytknout (ale osobně ani nákladně bych s tím neoperoval - pravopYs není vše, i když je důležitý :). U druhého citátu se bohužel autor (krom překlepu "nají" místo "mají", to by mohlo být, ve vztahu s jídlem, dokonce chtěné) dopouští jevu, který předtím sám pranýřuje: "...osobám, jenž..." Jelikož jsou osoby (u nás většinou) v ženském rodě, mělo by být správně: "...osobám, jež..." Přestože většinou nechávám drobné prohřešky proti pravidlům bez rýpání, tady chci být řádný hnidopych. ;o)) V hlavě mozek nemám a ironii nechápu, rovněž nemám rád seznamy... I proto bych rád dopředu věděl, jestli si budeš dělat soupisky také nás ostatních - z oné zmiňované skupiny? Nás - géniů ;o)))

Sadaf
10. 11. 2008
Dát tip
Jojo:-)) Papoušku, máš recht:-)) Jako vždycky... Sady

Yeziiinka
31. 10. 2008
Dát tip
:)

Yeziiinka
31. 10. 2008
Dát tip
Yeziiinka

já, jááá... já se hlásím :-) já mám taky mozek... tedy nevím jestli v hlavě, ale zahlídla jsem ho onehdá :-)

Diana
25. 10. 2008
Dát tip
Móc dobrý, myl! Učíš se rychle ;-))))

Marcela.K.
25. 10. 2008
Dát tip
Papouchu, jestli mě tam nedáš, přemluvím Dianu, aby Tě držela, až Tě budu škubat! Dobrý, Di, že ? :-))

Diana
25. 10. 2008
Dát tip
Tomášku, máš u mě hrst prosa a péřička ti nevyšklubu. Lidi, jsem na seznamu, hééč! (Ale už vím, jak na to. Vyhrožovat! Strach je pořád silná motivace ;-)))

Ostatně, popatřete na mé nejnovější dílo!

Kastel
25. 10. 2008
Dát tip
korupce na Slunci?

Já na seznam nechcu. Já jsem Františkovu vyjímečnost pochopil. Já ano! Jen musím skromně přiznat, že na něj asi nikdy mít nebudu. Ale s Krakonošem to mám stejně a žiju s tím. Už dlouho.

Rajmund
24. 10. 2008
Dát tip
Pořád říkám, že nudlová je nejlepší.

sidonia
24. 10. 2008
Dát tip
a co ja jako

Morsdave
24. 10. 2008
Dát tip
Ještě já!! Morsdave. PŘIZNÁVÁM SE! NEJDE MI PRAVOPIS!!!!

jsou kalhoty To správný místo? mám tam hozený i srdce. tak esli dělám dobře...;))

JiKo
24. 10. 2008
Dát tip
a já nic jooo? :-)

Žijí ze záře mé neobyčejné osobnosti.

No, tak dalším logickým stupínkem je právě mozek prasete. Nebo hovada, či jak mě to Francuch tituloval. To je buřt.

Aspoň ochutnej, když už jsem si s ním dal takovou práci...

a nemá tam být ...najít mozek? ale třeba nechápu ironii, parodii , jen ona... mě má ráda.

Marcela.K.
24. 10. 2008
Dát tip
papouchu...já ho mám, můžu Ti poslat potvrzení od doktora, dělal mi UZ karotid a říkal, že jo :-) Koukej si mě tam připsat!

Protoze jsme na ne prilis hodni! Jsme prilis vybiravy ve svych ktitikach a oni se nas neboji! Ja jsem mel commotio cerebri! Takze take mam mozek!

Delahaye
24. 10. 2008
Dát tip
Já chci taky do seznamu ! Kam se můžu přihlásit, či lépe, koho můžu podmazat nebo prásknout abych dosáhl svého ???? Veškeré informace stran výše uvedeného poprávu odměním !

No vidíš.

archyje
24. 10. 2008
Dát tip
pravdu máš, to jsem opravdu nevěděl :)

Dyk jsem pověděl. Ta pasáž "StývN je moudrý", přece.

archyje
24. 10. 2008
Dát tip
chytrá a je na svalnatý, to je mizérie... Pišto: pověz nám něco o čem nevíme :)

StývN je moudrý. Z anatomického hlediska mozek vlastním, leč narodil jsem se úplně blbý, o tom není sporu. Zbytečné diskutovat.

já radši svalovinu :)

archyje
24. 10. 2008
Dát tip
já nemám rád vnitřnosti a dneska je to jednou srdce, podruhé mozek, to se nedá NAJÍST!

Dero
24. 10. 2008
Dát tip
Nám, nám! Protože bagr. :o)

Diana
24. 10. 2008
Dát tip
Ty jsi dáreček, papí! Bojím se, že ti jednou někdo vyškube peříčka ;-)

daddy
24. 10. 2008
Dát tip
ach bože, ty taky blbneš ale

papouch
24. 10. 2008
Dát tip
Jenže já to o sobě vím, víííš :-P

papouch
24. 10. 2008
Dát tip
StvN - já vím.. A o čem chceš diskutovat pod hysterickým výkřikem vzteklého Franciška Škrabala plácnutého sem též jako diskuse? .-) .. jo, Ty nemáš smajlíky rád, promiň, tak bez smajla

papouch
24. 10. 2008
Dát tip
Díí, jsou tam přece na konci tři tečky. Tam budu postupně doplňovat ty, co ten mozek nají. :-)

Diana
24. 10. 2008
Dát tip
Aha, tak já néé :-( Ale! Bez mozku mám hlavu lehkou a vznáší se mi v oblacích, heč!

StvN
24. 10. 2008
Dát tip
O čem že tu máme diskutovat? Jestli má pišta v hlavě mozek. No z anatomického hlediska jistě ano.

Tak čeho už se taky najíst, v hlavě, žeano. Když je tam jenom ten mozek. Většinou.

papouch
24. 10. 2008
Dát tip
ávi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru