Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jak plyne čas

29. 10. 2008
11
18
2514
Autor
avox

Ó, díky... přečetla jsem si otázku, proč je ten vítr unavený. A odpovídám - třeba není :-)

býval vítr jako kluk... teď už je to fuk... jak se časem točil svět, z větru unavený kmet... možná je to právě tak, možná přesně naopak? :-))

18 názorů

avox
01. 03. 2012
Dát tip
Raději vánek, jen záchvěvy a vzdechy než hurikány, co urvou rovnou střechy :-)

Kočkodan
01. 03. 2012
Dát tip
Krízek delám nad mistrálem, uz se ani nehne málem. To napríklad hurikán, je panecku jiný pán.

T_O_M_
17. 11. 2008
Dát tip
hezká hříčka

avox
31. 10. 2008
Dát tip
Kouzlo nechtěného... Přečti si i prolog, začátek byl u básničky velkého Ó - unavený vítr. Tam jsem našla tu otázku - proč...? Základem bylo slovní spojení "chlapec jako vítr" a pak už jen hříčky se slovíčky... nepouštím si tě do kuchyně nějak moc? :-)))

Nemyslím význam, ale to vícevýznamové spojení slov VÍTR a FUK. Nebo to nebyl záměr?

avox
31. 10. 2008
Dát tip
asi jo, totiž určitě, ale je pěkné si hrát s těmi představami :-)

Větru je to fuk.

kunka
30. 10. 2008
Dát tip
on nie je unavený- včera zasa doriadil Tatry...

avox
30. 10. 2008
Dát tip
ale, nechybí tady dodatek o doslechu? :-))

guy
30. 10. 2008
Dát tip
a nejhorší, když je unavený kmet s čerstvými větry :-)

avox
30. 10. 2008
Dát tip
vždyť to říkám, nemusí být jen chlapec jako vítr, někdy i kmet :-)) ona tam byla totiž otázka, proč je ten vítr tak unavený. Odpovídám - třeba není :-)

přesně...

Ale kdoví co se skrývá v unaveném kmetovi.Vnější vzhled někdy mate,TIP

Marcela.K.
30. 10. 2008
Dát tip
býval vítr sukničkář... teď už spíš jen starý lhář :-))

Bíša
29. 10. 2008
Dát tip
Kdo ví...

avox
29. 10. 2008
Dát tip
jedno děkovné avi :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru