Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BITVA PSAVCŮ - výsledky 1. koule

29. 10. 2008
0
32
3759
Autor
řádek

Vážení a milí,

je mi potěšením oznámit vítěze 1. KOULE bitvy psavců.


S počtem 27 tipů vítězí Johana Baesil

s dílem na téma

Poslední útočiště.




Vítězce jménem celé KOULE gratuluji a těším se na spolupráci v dalším kole.

 


 

Všem děkuji za účast a za podporu a těším se příští úterý 4. 11. ve 20:30 nashledanou u dalšího kola.

Bitevní podmínky a další informace naleznete v klubu K.O.U.L.E.

ř - áde - k

 


32 názorů

pozorovatel
01. 11. 2008
Dát tip
dobrá, nebudu tedy vkládat fotky

Miroslawek
31. 10. 2008
Dát tip
pozorovatel: když to vezmu doslova tak nechci - vím, že mám, a to mi stačí, nepotřebuju tě přesvědčovat ;o)

Muamarek
31. 10. 2008
Dát tip
Řádek - rád se budu účastnit dále - ale mám malý problém, takový nepatrný - nemám doma net - a ve 20:30 na něm nebudu - až brzo ráno - tož budu reagovat až ráno :-)) Marek

Vaud
31. 10. 2008
Dát tip
gratulace Jo! Bylas nej! Jirko - díky za nápad :-))

macecha
31. 10. 2008
Dát tip
Johano, není zač. Přiznám se však, že jsem Tvým veršům, s ohledem na zadání, moc neporozuměla. Bude to asi tím, že jsem již starší a moderní poezii moc nerozumím. Budu se muset ještě hodně učit, abych ji chápala.

macecha
30. 10. 2008
Dát tip
gratulace vítězce *****

řádek
30. 10. 2008
Dát tip
já to mám tohle úterý taky trochu komplikovaný )

řádek
30. 10. 2008
Dát tip
myslim, že k té debatě nemusím dodávat už vůbec nic.. )

pozorovatel
30. 10. 2008
Dát tip
aha, takže mi nechceš vnutit myšlenku, že máš větší penis..

Miroslawek
30. 10. 2008
Dát tip
pozorovatel: ale já ano - nevšiml jsem si totiž, že by se s tebou dala vést jiná ;)

StvN
30. 10. 2008
Dát tip
Pěkná ukázka, jak těžce vzniká poesie pro písmáka.

pozorovatel
30. 10. 2008
Dát tip
až tak inteligentní debatu jsem nečekal:))

Miroslawek
30. 10. 2008
Dát tip
pozorovatel: myslíš jako třeba tvůj pravopis?

pozorovatel
30. 10. 2008
Dát tip
to se hned pozná, že si vytížený prací a nemyslíš na kdejaké ptákoviny:)

Miroslawek
30. 10. 2008
Dát tip
Petrusha: mně na tom nezáleží, organizátorům a účastníkům soutěže třeba ano. pozorovatel: ani nevíš, jak se pleteš, kecko.

pozorovatel
30. 10. 2008
Dát tip
míro, ty máš moc volnýho času

Petrusha
30. 10. 2008
Dát tip
miroslawku - a má to nejaký podstatný význam? myslím, že 1. de facto v súťaži nejde o nič podstatné a 2. že ani na písmáku ako takom jaxi nejde o nič podstané, takže puntík viacej, či puntík menej záleží na tom?

Miroslawek
30. 10. 2008
Dát tip
Ačkoliv obecně nemám rád poetické soutěže, zejména ty měřené silou lidového hlasování, tentokrát i podle mého skutečně "vyhrál" ten nejlepší příspěvek. Když už jsem se rozepsal, připojím lehce technickou poznámku: k vyhodnocení se používají (v časovém limitu) nasbírané tipy, což je nejjednodušší, ale zřejmě nikoliv nejvhodnější řešení, neb TIPy jsou hodnocení písmácky univerzální a nikoliv výhradně soutěžní. Za předpokladu, že přikládáme TIPům nějakou váhu (a alespoň teoreticky bychom měli), dochází ke dvěma souvisejícím a zřejmě nežádoucím věcem: 1) zkreslení výsledku soutěžního klání TIPy čtenářů, kteří o soutěži nevědí či vědomě ignorují, přijdou a hodnotí kvůli něčemu jinému - třeba kvůli oblíbené kategorii nebo spektru autorů, které čtou. 2) navýšení množství TIPů prostřednictvím soutěže u děl, která by jich jinak dostala daleko méně, čímž jsou v obecném poměřování znevýhodněna díla, která se soutěže neúčastní.

Muamarek
30. 10. 2008
Dát tip
Připojuju se se svou gratulací :-)) Marek

řádek
30. 10. 2008
Dát tip
já fakt píšu jak prase

řádek
30. 10. 2008
Dát tip
avi

řádek
30. 10. 2008
Dát tip
Johana: ) mně všimli až jiní. Aspoň je vidět, že ti místní ěutoři věnují pozornost ) K tématu - já ti ještě napíšu a domluvíme se na detailech )

řádek
30. 10. 2008
Dát tip
Omlouvám se ještě Johaně, že v tom krátkém textu stačím zvorat její jméno ( Opravuji.

Petrusha
30. 10. 2008
Dát tip
ešte by to možno chcelo, keby sa zúčastnilo viacej ľudí, aby to mohla byť vážne sranda :) chjo ... gratulace

katugiro
30. 10. 2008
Dát tip
JB docela překvapila, a co jsem stačil přečíst, neměla skutečnou konkurenci. Především je pak fajn, že se ta soutěž chytá. Takže gratulace oběma.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru