Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

tramvajová úvaha

05. 11. 2008
8
13
4017
Autor
aleš-novák

v některých městech důchodci v hromadné dopravě jezdí zdarma. Kam to může vést?

mladíku,

nemohl byste

mě pustit sednout?

  

já jsem si

na rozdíl od vás

zaplatil...


13 názorů

macecha
05. 11. 2008
Dát tip
Já jsem důchodce a platím za čtvrtletní kartičku na trolejbus 520,- Kč. A osmset jsem si musela na rok zaplatit, abych tuto slevu vůbec dostala. To bych chtěla vidět, kde mohou jezdit zadarmo. Snad, až jim je osmdesát a to by mohla mládež už na první pohled poznat, že dotyčný už moc nemůže a také vědět, že v tomto věku staří lidé jezdí, jen když musí.

Ó
05. 11. 2008
Dát tip
...miluji důchodce...

avox
05. 11. 2008
Dát tip
no to víš, když se nemůže, je to horší, než když se nechce... ale to už je zase o něčem jiném :-)))

Marcela.K.
05. 11. 2008
Dát tip
...a vůbec přej a bude ti přáno ;-)

Marcela.K.
05. 11. 2008
Dát tip
:-)) no to máš vlastně pravdu...i když ono jde hlavně o to, že můžou...kdyby chtěli :-))

poslanci jezdí zadarmo i autem :o)

avox
05. 11. 2008
Dát tip
Marcelko, až uvidíš poslance jet tramvají, řekni, půjdu mu zamávat :-))

Marcela.K.
05. 11. 2008
Dát tip
Tady bych dala tip spíš avox...jo a zkuste si lézt do tramvaje s dvěma francouzkými holemi a v puse držet lístek...jsem zvědavá, jak si ho cvaknete... ...mně spíš vadí , že jezdí zadarmo poslanci.

avox
05. 11. 2008
Dát tip
penzista na vsi snad ošizený je že mu přes náves nejezdí tramvaje? příděl let těžký musí vléct pěšky s úsměvem praví - pohyb je zdravý! :-)) */

pochopíš, až ti bude 70...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru