Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Já...

11. 11. 2008
13
11
1279
Zajatá v Múzy objetí o něž jsem kdysi tolik stála nevnímám život kolem sebe nebe je kdesi v nedohlednu mysl má padá padá ke dnu od těch dob kdy jsem byla malá zpívala jsem i tancovala v samotě sebe bez diváků jen před zrcadly v našem bytě dítě co nikdy nezlobilo proč jsem dnes vzteklá ukřičená sotvaže nit z babího léta zkříží mi cestu kudy šlapu? proč čím dál méně vím i chápu? nerudná proč stárnoucí žena jsem dnes když po všem je už veta?

11 názorů


moorgaan
13. 11. 2008
Dát tip
to s tou maltou je dobry!- vystizny!!!:-))

jejdavilda
11. 11. 2008
Dát tip
protože Ty , a to je Tvoje zvláštnost, si maltu vždycky mícháš sama.*

macecha
11. 11. 2008
Dát tip
Jarmilko, jak Ti rozumím .....***

moorgaan
11. 11. 2008
Dát tip
moc se pozorujes! /**

Alimra
11. 11. 2008
Dát tip
bych spíš viděla, že po všem už věta ... a na dno ještě pár centimetrů zbývá


Edvin1
11. 11. 2008
Dát tip
Jinak - gratuluji. Budete-li následovat Sokrata, určitě to dotáhnete tak daleko, jako on. ;-) (jo jo, dvojsmyslnost je mi známa. )

:)))) dovedete v každé situaci člověka postavit na nohy, Zbyňku - díky!

Edvin1
11. 11. 2008
Dát tip
No, na tohle znal odpověď již starý Sokrates, že. Z jeho proslulosti lze usoudit, že samo poznání své malosti je hodno uznání. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru