Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

A co Pejřimou?

14. 11. 2008
10
41
7300
Autor
papouch

Událost jak prase!

Hledám lidi z Pejřimoua, bo chci založit regionální 64stránkový třídeník do všech schránek! nabitý vysoce hodnotnými tklivými investigativními básničkami a reportážemi o lásce, krůpějích vína, růžích a holubicích!!
Pravidelné rubriky jako Ze života Francoise-Baptisty Chabala, Opařte se čajem Jarmily Moosové, A co na to Roman*L?, Bíšův líbítip, Neroušek žlutí, Psychologická poradna disidentské mušle z nádraží, A dassler mlčí..., Co nasbíral Tangens a podobné.
Každých 11 dní barevná příloha na křídovém papíře s jedinečnými návody (Jak zabloudit na Kampě a utopit se v Medlově, Čím opít Deroua,...), politickými komentáři (Když Písmák spadne - spadne vpravo, či vlevo?, Jak souvisí barva písmáka na chatu s jeho vztahem k severokeňskému bohu Nzg!bhughovi...), kulinářskou poradnou  (Jak podlít maso vínem a zůstat střízlivý,  Flambování  benzínem - pro trempy-motorkáře...), jazykovým koutkem (Zrušte už konečně I/Y!, Schodněme se!...); vprostřed poster (dříve plakát) formátu A0 s originálem světoznámé malířky vesuvanky a další speciality!
Neváhejte a hlašte se!!
Pejřimou forévr!!

41 názorů

zamlouvám si rubriku nekrology. můj černý humor je pověstný...

Kastel
21. 11. 2008
Dát tip
...já bych tam konečně postavil to krematorium - ještě tam není a už je slavný:o)

neroušek
18. 11. 2008
Dát tip
:)

Marcela.K.
18. 11. 2008
Dát tip
Tady máš aktuální zprávu pro svůj plátek :-))

V žádných novinách jsem nikdy nenalezl nic dobrého. Jenom jednou, když jsem si do nich předtím zabalil klobásu.

:))

A v příloze bude místo posteru koláček.

Diana
15. 11. 2008
Dát tip
A co "Pejskominy"? Ftom je fše! Část laskominy - opak Winterovy "Jedovaté sliny" - "Pej" zastupuje Pejřimou i Pejraka s Angelikou-romantikou a část názvu "pejsko" je zase ekologicko-kinologický imperativ. Takto a jen takto je název konkurenceschopný, veskrze pozitivní, přitažlivý až lákavý a hlavně nevtíravě upozorňuje na moje drb-okénko. Rakovinu tam nepleťme, název musí být veskrze pozitivní. Tak co, Papíí, že budeme vydávat Pejskominy?!

JiKo
15. 11. 2008
Dát tip
Hmm tak ten poster budu chtít, zvažuji předplatné. Kolik plánuješ náklad? Abych odhadl kdy přijde na pulty 1. číslo.. ono namalovat tolik poster originálů asi nějakej čas zabere

JiKo
15. 11. 2008
Dát tip
Takže navrhuji trendy cool název: Time for Pejřimov Post

Marcela.K.
15. 11. 2008
Dát tip
Já navrhuju Pej - štika...je to nápaditý, štika v rybníku a chytří turisti by si "Pejštiku" kupovali i na své cesty do zahraničí, čímž by se tato "událost jak prase" stala světovou. Nechceme se přece vracet někam do minulosti a rak chodí pozpátku! To by Pišta jako lékař Bolíto mohl vědět.

Mohlo by se to menovat Pej-rak. Tím bychom do toho dostali Pejřimou (Pej), romantiku (Angelika měla nějakýho Pejraka, přece), ekologii (rak) i závažná zdravotnická thémata (rakovina).

Marcela.K.
14. 11. 2008
Dát tip
A co mylenčina rubrika: Rady ptáka supa...aneb Hašteřivé zdravotní okénko ...především pro muže před přechodem a na přechodu? Samozřejmě, že bych své rady konzultovala nejprve s šéfredaktorem. Máš rád švestkový povidla?

papouch
14. 11. 2008
Dát tip
No pokud to budou kultivované, solidní a ověřené drby, tak to je jiná!!! To naopak nemá ve Winterově "Jedovaté slině" co dělat! Beru!! :)

Diana
14. 11. 2008
Dát tip
Ale moje bulvární okénko bude přinášet kultivované, solidní a ověřené drby: kdo s kým, kam, kdy a za kolik! Pejřimouské rozhledy by šly na dračku! Když neumíš rozpoznat jedinečnou příležitost, půjde holt na dračku Winterova Pejřimouská revue! Ani Winter, jak vidím, pořádně neví, odkud jsou kapitánky - prej od Radětína - pchá!

Winter
14. 11. 2008
Dát tip
Kecáš. My jen zaplníme mezeru v trhu; dáme pelhřimovským čtenářům, co chtějí: kapitánky od Radětína!

papouch
14. 11. 2008
Dát tip
Díí, Pejřimouské rozhledy - to nebude žádný bulvár, aby lidi valili bulvy, ale solidní, věrohodná, charakterní a kultivovaná tiskovina! Jestli chceš psát bulvár, tak to dávej Winterovi do jeho podřadného, špinavého, prolhaného a ucouraného plátku. A navíc - bulvár dnes u nás už nikdo nečte. I ten poslední zametač u nás čte Financial Times, nebo New York Post! Kdepak Aha, či Blesk. Krachují a ty výtisky odmítají i čističi bot jako podložku...

Winter
14. 11. 2008
Dát tip
V tom mém bude vysázeno kapitánkama!

Diana
14. 11. 2008
Dát tip
A co moje bulvární okénko, Aha?!?!

papouch
14. 11. 2008
Dát tip
..no samozřejmě že bude!! Hned na první straně, s nadpisem vysázeným kapitálkama. Jax o tom moch pohybovat???

Winter
14. 11. 2008
Dát tip
V tom mém totiž bude!

Winter
14. 11. 2008
Dát tip
Mimochodem bude v časopise i Winterovo latinské okýnko?

papouch
14. 11. 2008
Dát tip
Stůj si za čím chceš, třeba za betonovým sloupem. Třeba si i klidně založ konkurenční Pejřimouskou revui, ale tu nikdo nebude číst. Protože se už nikomu nevejde do schránky, přecpané mými Pejřimouskými rozhledy!!!

Winter
14. 11. 2008
Dát tip
Nj, máš recht, zase jsem se zkoušel chovat jako suterén. No nic. Už bych neměl počítat beton při brouzdání Písmáku. Za revue si stojím: navíc, čí to bude časopis, ha?

papouch
14. 11. 2008
Dát tip
Fceňě. Jediné, co za to požaduji je, že mi všichni musí dát tip.

papouch
14. 11. 2008
Dát tip
Konstanta je např. Pí (3,14....) Nikde tam žádné pí nevidím. Revue v žádném případě!!!

Winter
14. 11. 2008
Dát tip
Ale dochází tam h líbivému střídání konstant a vokálů! Považ: v prvním slově 4:4 v druhém 3:2. Ta vyváženost. Na originalitu se na Písmáku přeci vůbec nehraje.

JiKo
14. 11. 2008
Dát tip
Pejhřimel :-)

papouch
14. 11. 2008
Dát tip
Pejřimou revue? Pch, to nejni orižinélní. To už raději Pejřimouské rozhledy.

Diana
14. 11. 2008
Dát tip
Checht! Hlásím se, ale pod podmínkou, že povedu bulvární okénko: "Frája Kája a peříčka z papagája" :-)))*****

Winter
14. 11. 2008
Dát tip
Navrhuju: Pejřimou revue - má to libozvuk správného literárního plátku.

a japa se bude menovat?

neroušek
14. 11. 2008
Dát tip
Neroušek zdraví Papoucha.Tohle neroušek bere.Ano jsou tam reálné postřehy a hlavně se nerouškovi líbí laskavý tón - podtón.A zdravá kritika není na škodu.A zdravý kritický kořínek zde neroušek vidí.* Navíc pobavilo to.*

papouch
14. 11. 2008
Dát tip
to bude samozřšžějmňě zadarmóó!! :)

papouch
14. 11. 2008
Dát tip
ávi :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru