Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To snad ne

15. 11. 2008
3
6
1478
Autor
Ginna Avro

Jeden z těch zajímavějších dní se spolubydlícími na bytě.

Je večer, měla bych už spát,

zítra opět nastane pracovní maratón.

 

To v bytě nad námi prožívají maratón zcela odlišný,

každý z nás tajně závidí, bez cudu, bez červenání,

poslouchat cizí vzdechy,

vzpomínat na partnery,

kteří životem proletěli jako světlice,

rozzářili oblohu (smyslů),

nastolili výbuchy (vášně),

sem tam

a pak zhasli.

 

Nic netrvá věčně.

Ještě poslední sten,

chvíle ticha,

poté zvonivý smích přerušil

 

vzpomínky.


6 názorů

Ginna Avro
30. 04. 2009
Dát tip
to byla opravdu jen momentka:)

jarouch
30. 04. 2009
Dát tip
..."upřednostňuji syrovost"... ..."nepíši s ohledem na čtenáře (...) o vtáhnutí do děje nemluvě"... Takže takovej Rimbaud spojenej s Vančurou jo? :-D zvláštní kombinace. Nenechá to k zamyšlení/ usazení, jen to tak vyprskne a sbohem... to se mi moc nezdá. Víc se mi líbí tvé "experimentíky" MIMO a Ostatní nezařaditelné :)

Ginna Avro
20. 03. 2009
Dát tip
Děkuji:), nazval jsi to přesně - momentkou:).

Onisid
11. 03. 2009
Dát tip
"...a je jen na čtenáři co si pod tím představí, co si z toho vybere, pokud vůbec něco..." Tenhle přístup mám rád. Tip pro báseň. Je to takové malé vzpomínkové zastavení, momentka.

Ginna Avro
15. 11. 2008
Dát tip
V poslední době upřednostňuji syrovost, popsání faktů, které vytanou na mysli právě v té dané situaci, avšak máš pravdu - nepíši s ohledem na čtenáře, kteří by z toho měli něco mít, pochopit, o vtáhnutí do děje nemluvě, sem tam se přihodí nějaký dvojsmysl a je jen na čtenáři co si pod tím představí, co si z toho vybere, pokud vůbec něco...:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru