Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

taková historka

16. 11. 2008
0
5
708
Autor
Fehu

 

Znal jsem jednu holku, měla krásné oči a dlouhé zuby, že když chtěla pokaždé něco říct, pokousala si rty. Styděla se za to, styděla se tak moc, že raději vůbec nemluvila a jen tak koukala těma svýma krásnýma očima a každej si myslel jak to není hezké děvče.. a taky že bylo, dokud se neusmálo a nebo nic neřeklo…
 To si ji potom jednou vzal za ženu jeden muž, mladý a taky na první pohled krásný… a ta dívka s těma krásnýma očima, se na něj nikdy neusmála, lidi si říkaly, že její pohled něco skrejvá a měli pravdu. Jen nikdo neměl tušení co by to mohlo bejt.
 Děti spolu neměli žádný, jelikož slečna měla strach, že by ty její zuby zdědily po ní a tak se raději začala stranit i společnosti a nikam nechodila a jen doma pletla a fňukala a nikdo nevěděl proč. Manželovi to ovšem nikterak nevadilo, s ženou se toleroval, děti nikdy nepožadoval a když došlo na sex, bylo rychle po všem.
 Když byla ta žena stará a že žila hodně dlouho, její manžel umřel a ona zůstala sama. Když byl pohřeb a žena přemítala o svém životě, uvědomila si, že si její manžel nikdy nezouval boty a tak sáhla do rakve, popadla jednu botu a zula mu ji. Zjistila, že manžel měl obrovsky palec, ale fakticky hodně moc obrovský a že o tom nikdy nevěděla. Usmála se tomu, zuby ji vylítly z úst a bylo to. Smála se tak dlouho až si rozkousala rty a jelikož byla už hodně stará, umřela.
 Lidi je tam našli, ženu s zubama jak nože a muže s palcem jak livancem.


5 názorů

pozorovatel
22. 11. 2008
Dát tip
když autor stojí o hlubší kritiku, tak.. jo, je dobrý, když autor při psaní přemýšlí když si nedáš práci s výrobou hrnku, tak ten hrnek asi podle toho bude i vypadat a nikdo ho chtít nebude že máš důvod pro publikování je skvělé, dobrý začátek

Fehu
21. 11. 2008
Dát tip
jakoze sem se nejak provinil proti psacimu kodexu, ze sem neco napsal jen tak bez velkeho premysleni...? a nebo sem to psal a u toho hodne premyslel, ale proste to neumim... myslim, ze vase deduxe o tom, kolik usili vlastne stalo u zrodu a zda-li ho bylo dost, me zas tak nezajima, ja mel duvod proc to zde publikovat i proc to psat atd... urcite to ale nebylo nejake jakes takez dodrzeni a uvedomeni si pravidel konstrukce povidek...

pozorovatel
17. 11. 2008
Dát tip
abych neopisoval arthura, tak jen dodám, že krátký prozaický útvary jsou mnohdy ještě těžší než povídky vyžadujou pečlivost a jistou harmonii, ale především řemeslnost tady si člověk všimne i jednoho slova ono psát neni jen tak, zaslouží si víc pozornosti

Fehu
17. 11. 2008
Dát tip
asi mas pravdu, diky za nazor...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru