Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

zahradnická úvaha (2)

21. 11. 2008
21
49
4549
Autor
aleš-novák

měl

na růžích

ustláno

  

ale

spal

jako na trní...


49 názorů


ceder_john
22. 11. 2008
Dát tip
ne ty to uděláš za mě.. zastřelil by ses?

ruprecht
22. 11. 2008
Dát tip
:-))

moorgaan
22. 11. 2008
Dát tip
marne se o to pokousim na Pismaku:-)) ale je tady spousty jinych lepsich a i tech je jako maku:.-))

Diana
22. 11. 2008
Dát tip
moorgan, kdybys učinil ještě krok, ještě krůček směr idealismus, mohla bych mít prvního spolupracovníka na novém filosofickém systému, před kterým se systémy typu Platón, Kant i Nietzsche sesypou jako hromádka karet. Zasáhneme průkaznými výsledky sond do lidských myslí i samu podstatu psychologie a psychiatrie tak, že Freud se bude v hrobě obracet. Nechtěl bys po sobě zanechat dílo, které mnohou šišku potomků zamotá?

moorgaan
22. 11. 2008
Dát tip
nic proti Ebenum..ale tohle je prece trochu o necem jinem - na Pismaku za chvili nebude mozne pouzit polovinu slovni zasoby a spojeni jen kvuli tomu,, ze to uz nekdy nekdo podobne vyjadril.. neztotoznuji se s tim, ze to je obehrane- prave , ze tohle je originalni, lec podobnost tam je- v tom pripade jsou vsechna dila na pismaku vlastne vzdy neoriginalni a navazuji na neco, co uz tady "nekdy " bylo... a to ze napadaji nekoho podobna temata najednou ackoliv o sobe vubec nevedi a zijou sta kilometru vzdaleni od sebe , tak to funguje - zvlast tady, kdy vlastne podstata tvorby nas vsech je najit nejake tema, ktere by nebylo osumele a prece si nakonec vetsina z nas vybira podle zavedenych zvyklosti a vnitrnich pocitu, ktere se moc nelisi, podle rocniho obdobi, podle nejake vseobecne udalosti, podle kalendare..atd - tudiz musi dojit k podobnosti " chca nechca"

Norsko 1
22. 11. 2008
Dát tip
Diano, jsi bohyně lovu, a jako taková to zjistíš. Do poledne dnešního dne však jsi povinna odevzdat výsledky svého bádání k porovnání se skutečností

Diana
22. 11. 2008
Dát tip
Norsko - Jak souvisí tělocvikář, ceder a tvůj tip? :-) Aleš - ti Ebeni! To je ale drzost, že? Já přihlašuji vynálezy a nestačím se mnohdy divit, kolik lidi téměř současně napadne to stejné! Formuluji svou vlastní idealistickou filosofii a jedním z jejích základních kamenů je to, že mysl všech lidí je podprahově propojena. Jednou o mně svět uslyší! ;-)

Norsko 1
21. 11. 2008
Dát tip
výtvarku jsem učil též, ale nejsem k ní povolán

avox
21. 11. 2008
Dát tip
neblbni, náhodou vyhraješ a padne na tebe podezření, že to bylo domluvené :-)

jo,to s tím,jak ti ty růže voněj pod nos a stejně nadáváš,o tom bych něco vědělll,i když ....jinak v podstatě ..nic nevím

domluvím to s moorgaanem, zadává téma do dalšího kola :o)

avox
21. 11. 2008
Dát tip
Páni... proč se nesoutěžilo v zahradní tématice, byl bys vyhrál :-)))

jo, koukni na tu diskusi, v originalitě mě předběhli bratři Ebeni

Ahoj.-Já jen,že mi přišlo avízo

a ty učíš jen výtvarku? :o)

to je dobrý postřeh:-)

Norsko 1
21. 11. 2008
Dát tip
blbeček ceder se cítí osamocen. Brzo mne začne nazývat tělocvikářem, vsaďte se

jo, tohle je to: ... Nemám na růžích ustláno Když si ale vzpomínám jak jsem na nich kdysi spával Upřímně přiznám se vám že jsem taky dost nadával Pod nosem voní ti růže plátek jenže trny píchaj do lopatek a tak tam, kde mi chybí, dostávám přidáno a skvěle spím Nemám na růžích ustláno... inu, děkuji za poučení.

ceder_john
21. 11. 2008
Dát tip
blbečci si udělali tipovací mejdan

Norsko 1
21. 11. 2008
Dát tip
proč jako*

Zbora
21. 11. 2008
Dát tip
Nepamatuju se, jak se jmenuje album, ani ona písnička, ale zpívá se tam: pod hlavou voní ti růže plátek jenomže trny píchal do lopatek a v refrénu: a sladce spím nemám na růžích ustláno

myslíš chlebíčky? a konkrétně?

Zbora
21. 11. 2008
Dát tip
Moment, vždyť to je ale takřka už lidové rčení. Anebo si stačí pustit třeba poslední desku bratří Ebenů ;o)

Oldjerry
21. 11. 2008
Dát tip
Hezýnká hříčka, o mnoho lepší, než nic neříkající ti(p)rády *tip(rád)

Zbora: pokud se nepoučíme ze svých chyb, jsme nuceni je udělat dvakrát...Originál neznám,tak prokopávám slepou uličku, no.

Zbora
21. 11. 2008
Dát tip
Těžce obehrané.

slovak
21. 11. 2008
Dát tip
Nepotrebuje slova*

Marcela.K.
21. 11. 2008
Dát tip
To byly růže z vlastní zahrádky :-))

avox
21. 11. 2008
Dát tip
jak asi... padnu pod hladinu jako kámen... amen... jenže umím plavat :-))

a jak se ti spí, když tě hodí do vody? to by stálo za samostatnou úvahu :o)

avox
21. 11. 2008
Dát tip
toužil po velké bílé lodi - spal jako když jej do vody hodí? :-)) */

Ó
21. 11. 2008
Dát tip
...co takhle trnovou korunu?...

jo minaret...to byly časy :o) díky

Diana
21. 11. 2008
Dát tip
hahaha - skvělý!!! Ale FAKT skvělý *********** (téměř se dotahuje na Minaret - ale ten asi překont nelze :-)

jo, na trní se píchá :o)

Na trní se nechrní! Ani na vavřínech! Jen tak dál!

já dokážu věci!--Někdy ani nevím,jak....n.n.

n,n: jak to dokážeš, že současně s kritikou mi od tebe přijde i avizo? Jistota je jistota...?

moor: ty hádanky jsou na mě moc intelektuální :o)

moorgaan
21. 11. 2008
Dát tip
nase zanry se prolinaji a ja jsme rad, ze v tech "nasich" tematech nejsem sam.-))...jsem ted na hadankach...tak se rad pobavim tvymi uvahami!!..

*

trochu jsem měl obavy, jestli už tahle kombinace není v tvém arzenálu :o) a gratuluji k snídani šampiónů :o)

moorgaan
21. 11. 2008
Dát tip
jak si kdo ustele, tak si take lehne...pokud to s nim driv neslehne!.-))/**

díky...tak to dopadá, když někdy v noci nemůžu spát :o)

moc hezké

nejsi z jednotky rychlého nasazení? Ještě jsem to ani nedopsal a už tu je komentář :o) díky...

macecha
21. 11. 2008
Dát tip
to se Ti povedlo :o)) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru