Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Osudová chyba

02. 08. 2001
2
0
1252
Autor
Mirulka

pro nadhernou divku bez jedine chyby,do ktere jsem se kdysi zamiloval.Bohuzel,ma nekoho jineho. Cely rok se snazim na ni zapomenout a po tomto patku a sobote jsem zjistil,ze ji miluji jeste vic nez kdy jindy...

Je ironií osudu

 

že jsi tak vzdálená

 

a přeci tak blízko

 

je ironií osudu

 

že jsem do tebe blázen

 

a vlastně už ne...

 

je krutý žert osudu

 

že když tě vidím

 

oči mi zavírá

 

tíha mé viny

 

tlačí mě otřesně

 

v bezesných nocích

 

plných pláče a zármutku

 

díky hlouposti

 

zbabělosti a nesmělosti

 

která mě pohltí

 

vždy

 

když tě zpatřím

 

bezelstnou a krásnou

 

drobnou a roztomilou

 

zase mi vliješ

 

do žil novou krev

 

a já???

 

já jen vím

 

že dívku tvých kvalit

 

už nikdy víc nepoznám

 

neb ty jsi pro mne

 

ta jediná a pravá

 

udělal jsem chybu

 

troufám si ji nazvat

 

OSUDOVOU......

 

 


miklunka
14. 08. 2001
Dát tip
mně se to líbí...! (tip)

Mea
10. 08. 2001
Dát tip
no Mirečku ... jak bych to jenom ... chápu to, moc dobře ... to ostatně víš ... ale sám sisi to ohodnotil docela přesně :o) ... zkus psát pro začátek radši kratší věci, pude ti to líp!

dablik008
04. 08. 2001
Dát tip
Krel ma pravdu, je to tak...a nechtej po mne priklad ze zivota :o)) no a jinak je to basen smutna, sebeobvinujici, skoro az beznadejna...a nevim co jeste...ale...psat umis rozhodne lip...

Mirulka
04. 08. 2001
Dát tip
Jo jo lidicky,tady je videt,ze mi laska k ni zastira uplne vse.Vcetne jakehosi "basnickeho paumu",ktery mam.Je to shit,ale vypravi to priblizne tak,jak to je a jak to citim. Krelovi: Problem je v tom,ze mam pocit(velmi silny),ze ona je ta prava!!!Jestli se nekdy objevi,minimalne stejne dobra holka jako je ona a ja tuhle spatrim v horsim svetle,jak mi pises,urcite o tom neco slozim,aby se to vsichni dozvedeli.Jen mam pocit,ze to asi neprijde...

clovrdik
03. 08. 2001
Dát tip
viz. Krel

Krel
02. 08. 2001
Dát tip
Víš, tohle jsem si taky říkal ale člověk nakonec zjistí, že ta kterou tak šíleně miluje vůbec není tak dokonalá jak si ji maloval, a potom když se nesnažíš mermomocí s někým chodit, pak se Ti najednou v životě objeví konečně ta pravá, ta osudová...

Cavalera
02. 08. 2001
Dát tip
není to napsaný nejhůř ... ale k tématu ... promiň .. nevím jak se vyjádřit ...

Puškin
02. 08. 2001
Dát tip
není to napsaný nejlíp ... ale k tématu ... promiň .. jestli má někoho jiného, tak je to ta její největší chyba ...

Čmelák
02. 08. 2001
Dát tip
Souhlasím s Krelem, sám jsem prožíval podobné "drama" - MOJE NEJláska se nakonec provdala do Rakouska za milionáře... Takže - dokud se ta tvoje nevdá - fandím ti - BOJUJ! Nic není předem prohraný.

Gastarbajtr
02. 08. 2001
Dát tip
Je z Rakovníka? Znám ji? Oni maj prawdu, kdybych se měl tímto trápit, tak jsem se dávno zabil.........hlavu vzhůru

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru