Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

reklamní úvaha (6)

25. 11. 2008
9
50
6244
Autor
aleš-novák

bolí tě záda?

necítíš se skvěle?

zkus namazat se

Fastum Gelem...


50 názorů

...jdu se namazat!

Ó
25. 11. 2008
Dát tip
...za pět litrů gelu...prodal bych i ženu...

děkuji všem účastníkům dnešní reklamní soutěže, první cenu si odnáší Edvin za své vícejazyčné slogany. Firma Berlin-chemie mu jako odměnu posílá pětilitrovou tubu přípravku Fastum Gel. Blahopřejeme :o)

moorgaan
25. 11. 2008
Dát tip
sam si zada nenamazes ani fastum ani gelem /**

jejdavilda
25. 11. 2008
Dát tip
stisk máš možná pevný doufej bo můstek není levný

guy
25. 11. 2008
Dát tip
proto jsem tu radu risk že mám pysků pevný stisk

jejdavilda
25. 11. 2008
Dát tip
Nevnucuj mi kosmodisk bo dostaneš jednu v pysk

guy
25. 11. 2008
Dát tip
zahoď všechny masti jen magistrům děláš zisk když obratle chrastí pomůže jen kosmodisk :-)

Ferry
25. 11. 2008
Dát tip
CHodíváš posvých? Nemáš na benzin? Fastum je pro smích Kup si PROENZYM ! --- t*

macecha
25. 11. 2008
Dát tip
tak, to bych tedy nečekala. Určitě by měl výrobce Fastumu obrovskou radost, jakou ve Vás vzbudil náklonnost :o))

jejdavilda
25. 11. 2008
Dát tip
Máš u nás vroubek za nový zoubek

Edvin1
25. 11. 2008
Dát tip
Tak tohle je noční můra nemoct z bagru ven muset makat jak ta lůza celej bílej, boží den. Teď už fakt musím dom - narozeniny vnučky a pak ještě k zubákovi pro nový zuby. Tak ahoj. Do příště! Váš děd Ed :-)

jejdavilda
25. 11. 2008
Dát tip
Nikdy nelez do bagru požiješ li viagru tohle není vůbec sen nedostaneš se už ven

Edvin1
25. 11. 2008
Dát tip
aleš, vilda: Thanks, end and out Váš oddaný děd Ed :-)

ale tu Nobelovu přízi bys zasloužil dnes spíš ty :o)

naopak,výborně, bude zařazeno do reklamní globální soutěže na the-pismaq.com :o) v dalším kole se budeme zabývat regionálními verzemi reklamy na žvýkačky Wrigleys Spearmint (česky Wriglyho spermie) http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=282046

Edvin1
25. 11. 2008
Dát tip
Snad jsem to s těma jazykama nepřepísk? Urazil jsem Vaše vlastenectví? BTW, Chemie se německy vyslovuje chemí, nebo šemí.

Edvin1
25. 11. 2008
Dát tip
Namazal jsem svoje klouby mastí zvanou Fastum želé vyrábí ji Berlín-Chemí člen skupiny Menarini Teď se z toho celej třesu, ne, že mast by byla špatná, já v kolenou z toho puchnu na krabičce stojí: "Ersetzt Viagra" (nahrazuje Viagru)

Edvin1
25. 11. 2008
Dát tip
Czeskie lekarstwo, cudowny Fastum, dobry dla Pepików i Lenina v mauzoleum. "As you can see, dear colleagues, our company uses the famous slogan produced by our excellent team member, Czech poet and Nobel Prize candidate, Mr Alesh Nowak, to sell our product in many different European and oversees contries. This is a Polish version. It might offend its original, but it certainly is good in Poland, where they like to make fun of their southern brethren, the Czechs. Hahaha. It sells, anyway!"

Edvine, máš určitě talent. Ještě zkus zakomponovat skutečného výrobce, firmu Berlin-chemie, člen skupiny Menarini :o)

jejdavilda
25. 11. 2008
Dát tip
aleš No mi připadalo, že odmítáš světské radovánky a furt lpíš na radostném mazaní Fastumu ed jak z mého Fastumu? já žádný nemám, právě jsem chtěl meditovat při chrčení Dalajlámově a vy jste do toho vstoupili s gelem :-)

Edvin1
25. 11. 2008
Dát tip
Kdysi mou láskou byla snědá jak kůže z jehňátek ta krásná Jemenka má malá Fastum. Dnes už jen závan vzpomínek, a v roztřesené ruce dýmka. Do kolenou si vtírám želé od slavné firmy Fastum. KLurňa, ze mne eště bude básník!

dokonce i cizí jazyky...:o) překlad volněji: Fastumu tubu padám na hubu...

jejda, asi mám pomalejší závity... Někdo má rád Fastum jiný zase Fastum? kam se nám taková jednoduchá reklama zvrhla? :o)

Edvin1
25. 11. 2008
Dát tip
Dein Fastum bringt mich fast um. (Tohle je německy, a znamená to: Z toho tvýho Fastumu skoro zhebnu. No, nepřebásnil jsem to.)

jejdavilda
25. 11. 2008
Dát tip
Hrdinka Tvé básně? Nozkus si toho onoho namazat Fastumem a myslím , že si budeš připadat jako ohnivý mužíček

Edvin1
25. 11. 2008
Dát tip
vilda: Ne Ty, to byla míněna hrdinka mé básně. Nebuď vztahovačný, no. :-)

jejdavilda
25. 11. 2008
Dát tip
aleš Někdo má rád Fastum jiný zase Fastum?

nebyla řeč o pohlaví, jen o rukou :o)

jejdavilda
25. 11. 2008
Dát tip
v mých rukou? Jsi snad dostal do hlavy. Na stará svá kolena, nebudu měnit pohlaví

Edvin1
25. 11. 2008
Dát tip
Aleš: Sem se pro Tebe obětoval. :-)

Edvin1
25. 11. 2008
Dát tip
vilda: Ach ta rozkoš, zase kapat! Nebýt suchý jako troud! Ve Tvých rukou stát se mužem, opět, po letech, nechat se rozkoší unášet, do neznáma tiše plout... Říkají, že už jsem starouš,¨ bláznivý, zasněný bloud!

no, sám to srovnávat nebudu, Edvine :o)

jejdavilda
25. 11. 2008
Dát tip
Zanech rychle toho snění budeš kapat jak ventil bez těsnění

Edvin1
25. 11. 2008
Dát tip
Aleš: Zkusil jsem obojí - nedá se srovnávat. Tvůj děd Ed :-)

Ó
25. 11. 2008
Dát tip
...mažu Alešová záda...na Aleše smutek padá...že jeho bolavá záda...nemaže masérka mladá...

Edvin1
25. 11. 2008
Dát tip
jejdavilda: Na to dnes se neumírá pan doktor dá tabletky, vyléčí mi mého syfla, budu fit jak před lety. :-) Nebo taky zhebnu, no. Ale sladce.

než věnovat se děvčatům a chlastu to už je zdravější k namazání ten Fastum...

jejdavilda
25. 11. 2008
Dát tip
V tom případě Edvine chytneš syfla jedině

Edvin1
25. 11. 2008
Dát tip
jejdavilda: V jakým baru? Choděj za mnou dom! děd Ed LOL

jejdavilda
25. 11. 2008
Dát tip
kdo s holkama v baru vyvádí? to děda se vrátil do mládí

děkuji senior-creative-directorovi za věcné připomínky :o) v další kampani je vezmu v potaz...

Edvin1
25. 11. 2008
Dát tip
Myslím, že by Ti to v reklamní agentuře nekoupili: Když mi doktor předepíše na mé kožní problémy novou mast a řekne: "Zkuste tohle," ihned pochybuji, zda to má vůbec cenu jít s tím receptem do lékárny. Reklama má říct: "Zaručeně pomůže!!!" Takže: bolí tě záda? necítíš se skvěle? Snadná pomoc! Namaž si je Fastum gelem...

Ó
25. 11. 2008
Dát tip
...bolí tě záda...najdi si kamaráda...nebo kamarádku...

avox
25. 11. 2008
Dát tip
nechci tvůj slogan ničím ničit... bolí tě záda? - Začni cvičit! :-))

naštěstí jsem již zadán :o)

macecha
25. 11. 2008
Dát tip
Asi mám jiná záda, gel na ně nezabírá, reklama, zdá se mi být klamavá, zato cena pro lékárníky, zcela jistě bezvadná, gel se totiž dobře prodává *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru