Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zbytečné diskuse?

25. 11. 2008
0
67
7477
Autor
papouch

O blbých a zbytečných diskusích...

Nevým, jestli budu omílat diskuse už omleté tak, že je z nich omeleta. Ale proč si lidi nepřečtou nejdřív diskuse starší, než sem plácnou bez rozmyslu novou diskusi na 8064x oomeletované téma?? (S touto diskusí je to už 8065x, počítám dobře, Pišto?) A proč si lidi nepřečtou pravidla a návod na použití, než začnou na hlavní straně klást zbytečné dotazy typu "Proč mi chodí avíza?" Proč to tak někdo dělá? Je to diskreditace diskuse, její vyprázdnění a zbavení smyslu. Není to tak trochu škodolibé mstění se písmaku? Diskusi považuji za určitý znak toho, že se někomu diskutovat líbí, ať tady, nebo na jiných serverech. Jak moc mám však diskuse brát v potaz, když se dějí tyto úmyslnosti? Že by zvonil diskusím umíráček? S takovýmto přístupem možná brzy...

67 názorů

Petrusha
27. 11. 2008
Dát tip
ja nie zabudla som

Duchové
26. 11. 2008
Dát tip
Zaprvé: Duchové nesmrdí Zapáté: Duchové váží různě, dle toho z čeho se skládaj, že...alébrž čím těžší tím kvalitnější.

zzlatý
26. 11. 2008
Dát tip
Petr.:Každý máme nějaká pravidla, která platí obecně, ona skleróza je totiž nemoc inteligentů, protože blbec si nemá co pamatovat, ale kdo ví?

JiKo
26. 11. 2008
Dát tip
nadplk. Koukavý

Diana
26. 11. 2008
Dát tip
plk, plk, mlask na zobáček.

Tak já bych si s dovolením ještě plkl. Plk. Děkuju.

Petrusha
26. 11. 2008
Dát tip
opakovanie nie je matkou múdrosti, ale dieťaťom zábudlivosti! kdo si pamätá nemusí si nič opakovať!

zzlatý
26. 11. 2008
Dát tip
Opakování je matka moudrosti nebo ne? hi...

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
tak jóó lidišky :-) vyblbli jsme se jóó .. eště kdo chcete co, tak plkněte a zítra to mažu mějte se fajň

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
no - tak mi zrovna na stole stojí fernet. )

Kastel
25. 11. 2008
Dát tip
ále, kdyby bylo něco, co by za to stálo, bych se i hádal, ale není :o)

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
šak kdo mluví o hádání! Řěč je o prči! Nebo se chceš snad hádat? .-)

Kastel
25. 11. 2008
Dát tip
ne, ne - na hádání tu byli tvrdší borci :o)

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
Prča je tu furt. Jenom někeří zbabělci, co prohlašujou, že kdysi tu bejvala prča věčí, než někdy, se objeví jen tehdy, kdy se něco, co má společného s prčou, ... a teď jsem se zamotal do vlastních plácanic. A za to může Kastel!! .-))

Kastel
25. 11. 2008
Dát tip
jo, bejvala tu větší prča - ale možná to bude věkem - čas nezastavíš - maximálně svůj, ale to je zase na prd :o)

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
Ženatej. Ďíťě. Pös. Kocúr. (pssssst, já to nikde neřeknu.. dokážou!) . . . (((( mylenkáááá!! něco pro tebe mám, zaručenou zprávu..! Ale nesmíš to nikomu... ))))

Dokázali by i nějakou krásnou, vnadnou divu, ti chirurzi?

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
parrdon, překlep zmrt

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
Chápu. Vidět papoucha a zemřít. Hnusná a potupná smrd. Ale věděl bych radu. Oni dneska ti mozkoví chirurgové dokáží divy. Dokáží najít přesně to centrum pazměti, které cheš odstranit a pak provedou sepařátní třepanaci. ...Se paří a pak ti třepou palicej tak dlouho, dokaváť to nezappomeneš.

Kecáš! Já tě onehdá viděl. I když bych na to teda raděj zapomenul...

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
nenene, letadlo jste vy všichni. Jenom já jsem blázen. Neviditelnej.

To znám. To je to neviditelný letadlo.

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
A já jsem dostal Hladth.

Tak pozor! Prouhaté dítě již dva roky zapírá Garth!

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
A od té doby jsi mimo mísu. Ale furt lepší zapíkat, naž zapírat. (Ostatně Pištovy zaprané košile jsou již písmáckou legendou.)

Pořídil jsem si novou zapékací mísu, no.

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
Proč kladeš tak zapeklité otázky??!

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
Vlastně ano!

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
Ne!

Tak to je tady snad normální, ne?

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
A co teprve záporná psychycká úchylka! He!

A co "záporná hmotnostní odchylka", áha? :)

Diana
25. 11. 2008
Dát tip
ukecals mě ;-)

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
Facka - to je dobrý začátek!! Žena, když říká ne, tak myslí ano... ;-)

Diana
25. 11. 2008
Dát tip
PAPÍÍÍ!? (fujky myšlenky! plesk plesk) ;-)

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
co se týče hodných a milých Dian, tak stahování se týká spodního prádla a vyvěšování se týká telefonu, aby nikdo nerušil ;-)

Diana
25. 11. 2008
Dát tip
Já se taky děsně ráda zapojuju, jako Pomerančová, ale teď jsem se dost polekala toho stahování a vyvěšování - jen plané hrozby doufám (?! :-))

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
ty slepice hadry nežraly a taky smrděly, a fest! ..ale zeptáme se Duchů, né? avi Duchové. Duchová, kolipa si Tě váží?

JiKo
25. 11. 2008
Dát tip
smrdí? nesmíš žrát hadry na nádobí :)

Petrusha
25. 11. 2008
Dát tip
ts, kolko duch váži ... !! to je starosť horšia je, koľko smrdí ... a ako ho vyvetrať!)

Bodejť. Vyloženě se to tam stkví.

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
Ano! A proto tato diskuse na hlavní stranu patří, a né že né!!

Souvísí to s tím úzce, a tedy i s literaturou!

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
Moje babička (ta s těma briketama) měla slepice a ty zanášely a babička vynadala sousedce, že jí slepice začarovala zlýma duchama .. to s tím souvisí, žejo?!

Jestlipak on duch spíše nenadnáší. To by pak váha vycházela v záporných číslech.

potěšit, samozřejmě... :-D

Renas
25. 11. 2008
Dát tip
clovece toto je dost zbytocna diskusia:00

JiKo
25. 11. 2008
Dát tip
Kolik tak může vážit takový duch?

Potěžit ducha, to bych chtěl... :)

Delahaye
25. 11. 2008
Dát tip
Papouchu, děkuji ! :-) Udělat další zbytečnou diskuzi na téma, proč někdo zakládá další zbytečné diskuze .. co naplat, duše dadaistického umělce se v Tobě nezapře :-)))

Petrusha
25. 11. 2008
Dát tip
my bývame v prefabrikovanom paneláku ... a je to tiež hodne velký údes ... ;-) buhehe

neroušek
25. 11. 2008
Dát tip
*

mě přijde většina diskuzí úplně blbá... třeba toaletní diskuzi a její sestra proč jsou písmáci nešikovní... málo diskuzí zasahuje do hloubky, poslední, která mě napadá, byla sTVnOVA diskuze, na jejíž thema si nepamatuji. bylo by velmi potěšující, kdyby se objevovali diskuze typu existence slova stkví velikého FBC. Nikoliv pro přínos literatuře, ale pro následnou diskuze, která je vždy plodná a potěží ducha. současně prosím o zrušení kategorie indispozice, nebo alespoň o její omezení, aby někteří omezenci nemohli omezovat jiné autory. navrhuji třeba limit jedna indispozice na dvacet děl.

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
výborně, Pomí! To byla jedna z nich... :-)

katugiro
25. 11. 2008
Dát tip
pochopil jsi to správně

chtěla bYch se taky zapojit do diskuse, jenže mě nic hcytrého nenapadá - existují i prefabrikované odpovědi? :-)

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
ještě avi Delahayemu, kvůli jeho fascinaci spam-chatem pleveleným titížemi výtečníky :-P

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
ostataně, moje babička topila prefabriketama (brikety kradené v n.p. Prefa, kde byl dědeček skladníkem)

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
Z kůže a na kandelábry. Pochopil jsem to dobře?

katugiro
25. 11. 2008
Dát tip
Raději bych v pravidelných intervalech stahoval a vyvěšoval pár prefabrikovaných uživatelů.

Katugiro, mám nápad. Co kdybys připravil pár prefabrikovaných diskusí na daná témata, a uživatelé by měli možnost si je v pravidelných intervalech stáhnout a vyvěsit na hlavní straně pod svým nickem?

Omýlat, papouchu, omÝlat. Cituj přesně, prosím.

katugiro
25. 11. 2008
Dát tip
Podle mě jsou témata, která si zaslouží objevovat se každoročně. Nové osazenstvo si chce taky zadiskutovat. A většina těch diskusí je stejně nedořešená.

papouch
25. 11. 2008
Dát tip
mchecht :-)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru