Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Role v Harry Potteroj po písmácku

25. 11. 2008
4
53
6349
Autor
Cornelie

Jsme takhle jednou ve večerních (asi v jednu ráno) hodinách seděli s Tetkou Pepkou na chatu a již po několikáté si přáli dobrou noc. Když tu se moje maličkost zmínila o tom, že se asi zbláznila, páč začala psát povídku na motivy Harryho Pottera. A náhle se objevila jistá tvůrčí atmosféra, která zajistila naší drahé tetce úžasný nápad-uděláme Harryho po písmácku:-) Takže, zatím vznikl takový základní nástřel rolí, jež vám tu představíme. Klidně si tu nadávajte, připomínkujte atd., ovšem nezaručuji, že budete vyslyšeni. :-))

 

1.Teta jozef – hagrid

2. cornelie – Fleur Delacourová (budoucí paní Weasleyová)

3. rabb – harry james potter

4. dreamvamp – Severin

5. osmanka –  andromeda tonks

6. dassler – brumbál (dumbledur) - Albus Percival Wulfric Brian Brumbál

7.a8. fred a george – jablkum a dero weasleovci

9. chroust – ron weasley

10. hali (halivera) – hermiona jane grangerová

11. pomi (pomerančová) - ginny weaslyová (budoucí paní potterová)

12. michael.alexa (miša) – draco malfoy

13. milly – lily evansová

14. anděl (fallen angel of darkness) – james potter

15. nepoe_ta – cedric diggory

16. lami ( LaMouette) – petunie dursleyová

17. jiko – dursley senior

18. dvd (debil v divadle) – viktor krum

19. elyon –cho changová

20. papo (papouch) – filch

21. panslav - remus lupin

22.vella - voldy -tom rojvol raddle 

23. sk8 (sk8girl)  – minerva mcgonagalová

24. igor pomeranč– paní norrisová

25. syd (octopus) – severus snape

26. domin.go – sirius black

27. dítě (to na_skleníku) – bellatrix lestrangeová

28. pišta – moody

29. francoá (francois baptiste chabal) – neville longbottom

30. disidentka (poezie) – rita holoubková

31. bibi violet – lenka láskorádová

32. roman – lucius malfoy

33. jarmila – narcissa malfoy

34. jt – dudley dursley

35. thomas (funthomas) – ministr kouzel

36. pseudovíla – dolores umbridgeová

37. damy (damaxy) – teta marge

38. diucháchá (duchové)– skoro bezhlavý nick

39. jablíčko (pan japko) - stan silnička

40. vaud - remus lupin

41. pepopepo - parvati patilová

42. Ultrainfernal - Bill Weasley

43. krempi - Pansy Parkinsnová

44. pet (petrusha) - molly weasleyová

45. řádek - artur weasley

 

 

 


53 názorů

Hagrid
06. 01. 2012
Dát tip
Žádám o výměnu role č.1 :D

Elyon
15. 09. 2010
Dát tip
Ja som Čho :) že si na mňa myslela, tak to mi lichotí :)

"Role v Harry Potteroj po písmácku" Jsem rád, že vídím text, který nezapře na první pohled pravé písmácké východočesko-královéhradecké nářečí v psané formě! Anebo: "Hradec Králové, šálalálala, Hradec Králové, šálalalala! Hradec Králové, šálalálala, Hradec Králové, šálalalala! Zdar a sílu! J.Š.

gira.delta
27. 08. 2009
Dát tip
jo je to celkem dobrý líbí se mi i tvoje ostatní díla tak posílám tip

Hesiona
31. 07. 2009
Dát tip
Ráda bych podotkla, že Remus Lupin je v seznamu dvakrát (21 a 40), kdežto představitelka Nymphadory chybí. A protože se cítím velice dotčena svojí absencí v tomto castingu, tímto si roli Nymphadory zabírám. Na případné námitky neberu zřetel.

Vaud
07. 07. 2009
Dát tip
panslav i ja jsme Remus Lupin :-) a radek je zena :-)

Azirafal
06. 07. 2009
Dát tip
Protiva! Protiva! Protiva! :D

proč jsem dostal avi ?

Cornelie
06. 07. 2009
Dát tip
remik - no snad to jednou uvidíš:) možnáá by to mohlo jít zorganizovat na letošním Medlově, ale je malinkatý problémeček, papá říkal, že to asik nepůjde..ale třeba to půjde; dostane fernet a bude :,)) Azirafal - je mi líto, ale tohle místo má samozřejmě protekčně zabrané diucháchá..:,) Ale určitě se tam rolička (možná i toaletní) najde, tak zalov v paměti, nějakou si najdi, a uvidíme :,)

Azirafal
06. 07. 2009
Dát tip
a já budu skoro bezhlavý Nick :D

remik
21. 05. 2009
Dát tip
tak to bych rad videl. trhak stoleti

Cornelie
19. 03. 2009
Dát tip
Vaud - detail:,) A však Rita byla taky taková divná ženská. A krom toho mám pocit že Igor Pomeranč taky není zrovna holka :,) pejpr - užij si to :,)

Vaud
19. 03. 2009
Dát tip
az na to, ze clovek pisici jako disidentka poezie je chlap :-))

Cornelie
19. 03. 2009
Dát tip
Jo a ještě Pepjpr uječená fanynka klidně být můžeš, ale nevíme , jestli vůbec bude ta premiéra, ale ječet můžeš v tom ti nikdo nebrání. :,)

Cornelie
19. 03. 2009
Dát tip
Pepjpr - Syd e..teda Pepko ti již odpověděl :,) zolli - mýlíš se, Pomi se na roli Ginny výborně hodí:) A krom toho paní Weasleovou má Pet. A co se týká papouška, tak to vidím ještě na zvážení s Tetkou. Musím počkat až tu bude. On tu bývá tak málo...:,) a avi pro všechny, páč já spím :,)

zolli
16. 03. 2009
Dát tip
Jak znám papouše, sedl by mu spíš „protiva“ a pomi bych dala roli starší paní Weaslyové. Dej avi až budte točit to bych ráda viděla. :oD

Cornelie
01. 12. 2008
Dát tip
jo a pomi, kdo řekl že dero a jablkům nejsou ve skutečnosti skuteční fred a george?:)) a i kdyby, já mylsím že fred bude ideální jabko a george bude ideální dero, to prostě nejde přehodit, každá ta postava má totiž tolko specifik, že to prostě nejde. :-)))

Cornelie
30. 11. 2008
Dát tip
domin.go - kdyby jenom holka, dokonce dítě! :-) Ale že jsi to ty, tak si taky můžeš někoho odkrouhnout:-) Ale prosím nějak nenápadně, aby to nenarušilo děj, že?:))

domin.go
30. 11. 2008
Dát tip
A zabije mě holka!! Tak to už je moc:) (můžu aspoň taky někoho zabít?)

Cornelie
30. 11. 2008
Dát tip
domin.go - neboj, neumřeš, nenecháme tě:) A kdyžtak maximálně propadneš závěsem a kdo řekl, že tam je (jiný) horší svět?:-)

domin.go
30. 11. 2008
Dát tip
Já nechci umřít!

Cornelie
29. 11. 2008
Dát tip
Ay'Le - uvidíme, uvidíme:)) Pepko - so ok:-) pomi - díky:)

sim, technicka, u 7 a 8 je obracene poradi . nick - role!:-)

Ay´Le
27. 11. 2008
Dát tip
to byste se vsichni asi nejdriv museli sejit o cemz docela pochybuju;) ale nechci ti brat elan myslim ze by to mohlo byt jeste vtipny:))

Cornelie
27. 11. 2008
Dát tip
avi:-)

Cornelie
27. 11. 2008
Dát tip
B.brr_r - njn :-)) neboj, poznáš:-) Ay'Le - to se uvidí:) zatím jsme ve fázi "příprav"; ovšem je otázka jak dlouhá ta fáze bude a jestli vůbec skončí :) I když...do dalšího Medlova by to mohlo býti hotové. Pepko - kdo že bude remus? :)) Armin Tamzar - ano, myslíme to zcela a jistě vážně :-)) Severus? je mi líto, ale tuhle roli má již ten nejděsivější představitel Snapea, který kdy byl - Syd. No, s tím Francoá se ještě uvidí. Neville je totiž fajn a tohle si nezaslouží, ale zas se musí brát v potaz to, že tohle je harry po písmácku, takže...

tak tohle sand nemyslíš vážně :-) P.S.: Já chci být Severus :-) P.P.S: Francoá a Nevill ? Ten by mohl hrát maximálně tak nějakého mudlu. A to ještě ne jen tak nějakého.

Ay´Le
26. 11. 2008
Dát tip
hah to stejnak dopadne jako na medlove:))) pokud teda doufas ze by z toho fakt mohlo neco bejt;)

Cornelie
26. 11. 2008
Dát tip
Barbar :-)

Barbar
26. 11. 2008
Dát tip
:-)))

Cornelie
26. 11. 2008
Dát tip
Styď se Dráčku :-)

Cornelie
26. 11. 2008
Dát tip
Mišo - :-))) Jablíčko je totiž Stan Silnička - zaměstnanec záchránného autobusu; no a i pozdější smrtijed. Ovšem, to se v této verzi může klíďo píďo změnit:)

Cornelie
25. 11. 2008
Dát tip
jablíčko - promiň:( Nekonečně se omlouvám hned to bude:-))

Cornelie
25. 11. 2008
Dát tip
Mišo - njn *vyplazuje jazyk*; to jsou mi manýry takhle po ránu:-) Ale že jsi to ty, tak ti oficiálně přepíšu. :-))

Cornelie
25. 11. 2008
Dát tip
No a taky tu máme ještě Petra a nevím jak je to s Remusem, budu se muset zeptat Pepíka. :-)

Vaud
25. 11. 2008
Dát tip
už na mě zbývá jen mozkomor nebo vrba mlátička :-)

Cornelie
25. 11. 2008
Dát tip
Pomí - :-)) Díky:) Vaud - nebyl jsi po ruce:-) jakou roli by jsi chtěl?:)

Vaud
25. 11. 2008
Dát tip
ještě jednou :-) ako to, že tam neni som napísaný??

jsem dojata cislem 24! tip :-)

Vaud
25. 11. 2008
Dát tip
akože tam neni som napisaný??

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru